przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
- graphia
- łamacz szprych
- Posty: 655
- Rejestracja: 18.06.2008, 23:54
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
Hejka.
Od kilku dni mój spokój mąci myśl o przesiadce z Transalpa 650 na V-Stroma 650. Spowodowane jest to chęcią podróżowania z pasażerką (trampkiem nie dane nam jeszcze było). Czy ktoś miał taką przesiadkę, czy jeżdził z pasażerką i kuframi. Czy to ma sens - mało jeżdżę w terenie, więcej po twardym.
Każde zdanie na ten temat chętnie przeczytam i przedumam
Od kilku dni mój spokój mąci myśl o przesiadce z Transalpa 650 na V-Stroma 650. Spowodowane jest to chęcią podróżowania z pasażerką (trampkiem nie dane nam jeszcze było). Czy ktoś miał taką przesiadkę, czy jeżdził z pasażerką i kuframi. Czy to ma sens - mało jeżdżę w terenie, więcej po twardym.
Każde zdanie na ten temat chętnie przeczytam i przedumam
- miroslaw123
- oktany w żyłach
- Posty: 3622
- Rejestracja: 14.06.2009, 13:28
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Kraków
Re: przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
Mam kolegę który miał suzi, wg. jego opinii to super sprzęt na asfalt ale i tak na dobrą nawierzchnię, na dziurach ma podobno za słabe zawieszenie (cokolwiek to oznacza )
- graphia
- łamacz szprych
- Posty: 655
- Rejestracja: 18.06.2008, 23:54
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
Zawieszenie to nie problem, z przodu i z tyłu progresy i może być znacznie lepiej.... tu chodzi o komfort podróżowania we dwoje, komfort i dynamikę....
- Neno
- młody podróżnik
- Posty: 2484
- Rejestracja: 15.03.2010, 18:37
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zambrów
Re: przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
Jeśli tylko idzie o to , to pewnie jedno i drugie bedzie lepsze niż na Trampku, do tego dojdzie pewnie niższe spalanie.
Tylko ten wygląda...
Dla mnie nie do zaakceptowania
Tylko ten wygląda...
Dla mnie nie do zaakceptowania
Re: przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
Moc 66kucy, dynamika lepsze, zdecydowanie mniej pali, jest szybszy, większy gabarytami, 6 biegów, Max moment obrotowy od 800obr/min. Więcej masz tu :http://www.scigacz.pl/Suzuki,V-Strom,65 ... ,9022.html
Wygląd- rzecz gustu Kierownika.
Wygląd- rzecz gustu Kierownika.
- graphia
- łamacz szprych
- Posty: 655
- Rejestracja: 18.06.2008, 23:54
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
Mam gdzieś wygląd. Te lampy są ponoć latarniami na drodze, świetnie świeca. Wiem, że mniejszy skok na przodzie (200mm TA kontra 150 V-Stroma). Silnik mocniejszy, rama sztywniejsza, tkc80 można kupić w rozmiarze V-Stroma No i się zastanawiam. Może puszczę kontrolnie ogłoszenie ze swoim trampkiem. Wierny sprawdzony druch, od sześciu lat ze mną.... będzie się łezka w oku kręciła
Re: przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
V strom ma pokrętło twardości lag Do jazdy bardziej on niż off , ma lepsze parametry niż Trampek. No i ma HAMULCE a nie spowalniacze.
Do odważnych świat należy Poza tym, jak nie polatasz to nie będziesz wiedział. Gorszy na bank nie będzie.
Do odważnych świat należy Poza tym, jak nie polatasz to nie będziesz wiedział. Gorszy na bank nie będzie.
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5564
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
Mój świat runął... Nie będzie już taki samgraphia pisze:. Może puszczę kontrolnie ogłoszenie ze swoim trampkiem. Wierny sprawdzony druch, od sześciu lat ze mną.... będzie się łezka w oku kręciła
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- graphia
- łamacz szprych
- Posty: 655
- Rejestracja: 18.06.2008, 23:54
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
O przodzie nie wiedziałem, wiem że ma tylną sprężynę ściskaną pokrętłem co przy dwuosobowej jeździe ma znaczenie..... Ktoś jeszcze coś wie?
- mad.dog
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 472
- Rejestracja: 25.01.2009, 12:53
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
Re: przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
Ja wiem, że jeśli miałbym się przesiąść i robić duże przeloty w dwie osoby to na v-stromie 1000. 650 do mnie nie przemawia.graphia pisze:Ktoś jeszcze coś wie?
one life. live it.
Tiger T709 '01
Tiger T709 '01
- graphia
- łamacz szprych
- Posty: 655
- Rejestracja: 18.06.2008, 23:54
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
Nie chcę kloca. Nie lubię się męczyć na wąskich szlakach, nie lubię też z pasażerem. Czy mały Strom będzie rozwiązaniem?
- bankier
- czyściciel nagaru
- Posty: 567
- Rejestracja: 27.01.2009, 21:33
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
Masz racje, lepszy 650 od 1000. Znajomy ma 650 i robi po 5 tys na wakacjach z zona i bagażami. Obiektywnie lepszy V-Strom a subiektywnie .... Sam wiesz
Przyszedł czas na Varadero
- graphia
- łamacz szprych
- Posty: 655
- Rejestracja: 18.06.2008, 23:54
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
Bankier.... dwóch nie utrzymam
Re: przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
Powiem tak - z pasazerem jest lepiej niz w trampku ale szalu nie ma.graphia pisze:Hejka.
Od kilku dni mój spokój mąci myśl o przesiadce z Transalpa 650 na V-Stroma 650. Spowodowane jest to chęcią podróżowania z pasażerką (trampkiem nie dane nam jeszcze było). Czy ktoś miał taką przesiadkę, czy jeżdził z pasażerką i kuframi. Czy to ma sens - mało jeżdżę w terenie, więcej po twardym.
Każde zdanie na ten temat chętnie przeczytam i przedumam
Jezeli teren odpuszczasz to moze wybierz cos lepszego - np. CBF1000 czy VFR.
Te 10KM wiecej niz w trampku pojedynczo czuc ale we 2 osoby dalej troche muli.
Najlepiej to podjedz do suzuki i umow sie na jazde probno z plecaczkiem - sam ocenisz.
Tylko pojezdzij dynamicznie z wyprzedzaniem.
Zawieszenie na dziurach sprawia sie ... gorzej niz w xl650. Zbyt twarde jak dla mnie - w dodatku to pokretlo do regulacji to jak dla mnie niezbyt dziala.
- bankier
- czyściciel nagaru
- Posty: 567
- Rejestracja: 27.01.2009, 21:33
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
Grafia, wierzę w Ciebie . Jak chcesz z babą jeździć no to V-Srom lepszy, co by nie mówić
Przyszedł czas na Varadero
-
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 252
- Rejestracja: 05.11.2008, 20:32
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Bielsko
Re: przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
Oj Marcin coś widze że zbłądziłeś albo zima za długa
- graphia
- łamacz szprych
- Posty: 655
- Rejestracja: 18.06.2008, 23:54
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
Bo ja mam jeszcze drugie rozwiązanie. Z tyłu zamontować progresywną sprężynę Hyperpro (coś ok. 95 Euro kosztuje), może podnieść zawieszenie z tyłu o 2cm (Wilbers robi) i dalej jeździć trampkiem bez chcęci ścigania się na przelotówkach Co wybrać?
-
- naciągacz linek
- Posty: 70
- Rejestracja: 15.02.2010, 20:21
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Szczecin
Re: przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
Nie podsuwałbym sprzętów typu cbr czy vfr. Tam jest zupełnie inna pozycja i charakter maszyny jest zupełnie z innej bajki. V Strom jest w dechę. Zwłaszcza dla kogoś, kto i tak głównie po czarnym śmiga. Znam gościa, który taką przesiadkę zaliczył. On też głównie asfalty ujeżdżał i jest z suzi bardzo zadowolony. Jak dla niego pozycja jest jeszcze wygodniejsza, ochrona przed wiatrem też lepsza. Tęskni trochę za miękką i kulturalną pracą silnika, ale jak odkręci manetę, to zapomina o tym . Generalnie dynamika też na wyższym poziomie..
Graphia - kupuj!! Będziesz nam pisał porównania .
Graphia - kupuj!! Będziesz nam pisał porównania .
- graphia
- łamacz szprych
- Posty: 655
- Rejestracja: 18.06.2008, 23:54
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
Ta.... Kupię jak sprzedam
-
- swobodny rider
- Posty: 3276
- Rejestracja: 28.10.2008, 23:26
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: KRAKóW
Re: przesiadka z TA 650 na V-Strom 650?
Ja dużo śmigam z moją małżonką i powiem tak ; TA w zupełności wystarczy do wszystkiego , to jest super uniwersalne moto ... tyle w temacie .......
Nawet na ałtobanie , jadąc przelotówkę 130-140 km/h w pełni doładowany na fulla jest dość komfortowo .........
Pytanie.... czy jest sens zamieniać TA na Sroma jak to jest w sumie tylko około 10 kucy różnicy ?
To nie lepiej kupic coś większego i mocniejszego np stare ale jare Gs 1150 adv
Nawet na ałtobanie , jadąc przelotówkę 130-140 km/h w pełni doładowany na fulla jest dość komfortowo .........
Pytanie.... czy jest sens zamieniać TA na Sroma jak to jest w sumie tylko około 10 kucy różnicy ?
To nie lepiej kupic coś większego i mocniejszego np stare ale jare Gs 1150 adv
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość