Filtr powietrza w 700

Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, airboxa, tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki ssania/ gazu, pompy paliwa elektryczne i podciśnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.
KIRK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 30.06.2008, 21:16

Filtr powietrza w 700

Post autor: KIRK »

HEja! Wie ktos moz gdzie znajduje sie filtr powietrza w modelu 700?? Cos nei moge go znalezc :(
Awatar użytkownika
qbi2
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 444
Rejestracja: 17.01.2009, 18:14
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Torun

Re: Filtr powietrza w 700

Post autor: qbi2 »

Z tego co wyczytalem w instrukcji to filtr powietrza znajduje sie pod zbiornikiem i bez demontazu owiewki to raczej sie nie dostaniesz, ale moge sie mylic :)
był XL 700
jest BMW K 1300 S
KIRK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 30.06.2008, 21:16

Re: Filtr powietrza w 700

Post autor: KIRK »

Tak mi sie tez wydaje....trza bedzie sciagnac bak :( No trudno... dzieki

Wie ktos moze czy te same wtryski paliwa byly stosowane w 650 ci w 700?? Czy ten sam system?? Cos mi maszyna gasnie na niskich obrotach po nabraniu temperatury. Nie wiem co jest grane... Tzn ladnie chodzi i czasem go zdusi na 1 sek i dalej chodzi czasem go zdusi tak ze zdechnie... wie ktos cos o tym? :))
Awatar użytkownika
Bolek
wypruwacz wydechów
wypruwacz wydechów
Posty: 1127
Rejestracja: 30.09.2008, 20:39
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Libiąż

Re: Filtr powietrza w 700

Post autor: Bolek »

650 nie ma wtrysków,i żeby się dostać do filtra trzeba ściągać bak ,dlatego warto zaplanować też w tym czasie inne serwisowe czynności.
700 jest na wytrysku :grin: więc regulacja gaźniora odpada :smile:
Jak się smucisz to jesteś smutas a jak się kłócisz to jesteś ....☺
KIRK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 30.06.2008, 21:16

Re: Filtr powietrza w 700

Post autor: KIRK »

Zauwazylem ze silnik przygasa przy temp ok 82 *C gdy termostat jest calkowicie otwarty... Macie jakies pomysly w czym rzecz??
mikolaj
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 54
Rejestracja: 20.06.2010, 13:30
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Praszka

Re: Filtr powietrza w 700

Post autor: mikolaj »

KIRK pisze:Zauwazylem ze silnik przygasa przy temp ok 82 *C gdy termostat jest calkowicie otwarty... Macie jakies pomysly w czym rzecz??
pomysłu nie mam ale ostatnio po cięższym offie też zauważyłem to zjawisko w mojej 650 -tce i nie tyle przygasał co tak jakby trzeba mu było dodać więcej gazu żeby coś zrobił bo na jałowym po zgaśnięciu odpalić nie chciał...

ja osobiście obstawiam kiepskiej wydajności płyn chłodzący - przynajmniej w moim wypadku...
jakieś inne sugestie?
dobry furman w miejscu nawraca...
to nie prędkość zabija tylko jej gwałtowna utrata...
pio2000
Czytacz
Czytacz
Posty: 5
Rejestracja: 05.04.2009, 13:46
Mój motocykl: XL700V

Re: Filtr powietrza w 700

Post autor: pio2000 »

Jak często czyścicie/wymieniacie filtr powietrza ? Zrobiłem już prawie 8kkm od nowości i jeszcze tam nie zaglądałem. Czy ktoś może ma prostą instrukcję jak się dobrać do filtra powietrza w XL700. Nie chce za dużo rozebrać a wygląda, że trzeba zrzucić zbiornik. Można to jakoś przedmuchać czy od razu lepiej wymieniać ?
hiszpan
emzeciarz agroturysta
emzeciarz agroturysta
Posty: 270
Rejestracja: 22.03.2009, 20:39
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: gostynin

Re: Filtr powietrza w 700

Post autor: hiszpan »

zbiornika nie musisz zdejmować wystarczy go odkręcić (1 śruba) podnieść od przodu i oprzeć o kierownice i dostaniesz się do filtra.... Ja robię to tak: przy wymianie oleju zaglądam do niego jak jest zabrudzony to wymiana jak czysty jedzie dalej wszystko zależy czy i jak dużo jeździsz w terenie (kurz) czy tylko asfaltami .....ble ble :grin:
Awatar użytkownika
chankrymski
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
Posty: 536
Rejestracja: 02.03.2010, 13:44
Mój motocykl: XL700V
Lokalizacja: Krosno

Re: Filtr powietrza w 700

Post autor: chankrymski »

No dokładnie. Zmieniasz jak jest zakurzony i nie daje się przedmuchać. Ja swój pierwszy wymieniłem po 11 tyś. Kupiłem H&K i taki zamontowałem. W serwisie mi powiedzieli, że może być różnie ponieważ ten filtr ma zwiększoną przepustowość powietrza i może skład mieszanki się zmienić. Jakkolwiek różnic nie stwierdzono i hula jak hulał. :grin:
Awatar użytkownika
ryben
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 477
Rejestracja: 19.10.2008, 17:17
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: wrocław

Re: Filtr powietrza w 700

Post autor: ryben »

chankrymski pisze:No dokładnie. Zmieniasz jak jest zakurzony i nie daje się przedmuchać. Ja swój pierwszy wymieniłem po 11 tyś. Kupiłem H&K i taki zamontowałem. W serwisie mi powiedzieli, że może być różnie ponieważ ten filtr ma zwiększoną przepustowość powietrza i może skład mieszanki się zmienić. Jakkolwiek różnic nie stwierdzono i hula jak hulał. :grin:
tzn że hula dobrze i nie gorzej niż przed wymianą ?
czas ucieka ... wieczność czeka ...
Awatar użytkownika
chankrymski
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
Posty: 536
Rejestracja: 02.03.2010, 13:44
Mój motocykl: XL700V
Lokalizacja: Krosno

Re: Filtr powietrza w 700

Post autor: chankrymski »

dokładnie :ok: poza tym ten filtr ma "metalizowane" płaty (nie wiem jak to nazwać) :grin: i dzięki temu można je umyć specjalnym środkiem i z powrotem zamontować do moto! Dzięki temu filterek starcza na baaaaaaaaaaaardzo długo.....
Awatar użytkownika
maher
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 41
Rejestracja: 03.04.2010, 18:20
Mój motocykl: XL700V
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Filtr powietrza w 700

Post autor: maher »

Może ja podpowiem po kolei co i jak;
1.zdejmujesz łącznik plastikowy łączący owiewki (ten za stacyjką)przekręcając cztery plastikowe wkręty krzyżakiem o 90 stopni w lewo które się lekko podniosą a potem je wyciągasz do góry razem z dolną oprawką.
2.odkręcasz owiewki lawą i prawą jedna śrubka imbus 5 dostępna z zewnątrz w miejscu mocowania pługa i owiewki do ramy druga dostępna od środka patrząc pod reflektorem w kierunku owiewki przy wyprostowanym kole do jazdy na wprost(inaczej zasłaniają ją lagi).Śrubka jest na krzyżak z gwintem normalnym(wspominam o tym gdyż w jej sąsiedztwie znajduje się wkręt trzymający plastik przykręcony do owiewki od środka trochę mnieiszy)
3.Po odkręceniu obu śrub (na jedną owiewkę)lekko wypinamy zaczep owiewki z czachy pociągając ją delikatnie na zewnątrz w przedniej jej części (w okolicach śrubki na krzyżak) potem przesuwamy całą owiewkę w kierunku tyłu moto aż zejdzie z zaczepu na zbiorniku.W przypadku gdy masz zamontowane gmole manewrowanie owiewką w celu jej wyjęcia jest bardzo utrudnione(proponuje odkręcić gmole)
4.Gdy mamy już zdjęte owiewki zdejmujemy siedzenie i odkręcamy śrubkę mocującą zbiornik klucz 12.
5.Zbiornik przesuwamy do tyłu aż zejdzie z gum w przedniej jego części,następnie odkręcamy linkę która ogranicza jego odchylenie do tyłu(przykręcona na śrubkę m6 klucz 10 w lewym dolnym rogu zbiornika)
6.Odchylamy zbiornik do tyłu a oczom ukazuje się obudowa filtra powietrza.
Ja w swoim trampku miałem filtr K&N który czyściłem co trzy wyjazdy w teren pod filtrem zero pyłu więc zdawał egzamin w 1000%.Myślę że wymiana papierowego przy zmianie oleju to mus,a przedmuchiwać można w międzyczasie po jakimś offie.Jeśli ktoś będzie potrzebował pomocy przy 700 lub manuala to posiadam.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość