regulator napięcia, świece.

Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, moduły CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.
Marcin B
Czytacz
Czytacz
Posty: 7
Rejestracja: 16.09.2015, 00:08
Mój motocykl: XL600V

regulator napięcia, świece.

Post autor: Marcin B »

Mam pytanie do kolegów, mam pd10 99r, ogólnie śmiga elegancko ale czasem strzeli w tłumik czasem w gaźnik, wszystko regulowane sprawdzane czyszczone synchronizowane itp. to co mnie zmartwiło tzn odbiegało od normy to temp. regulatora nie mogę przytrzymać ręki bo parzy po dłuższej pracy, napięcie 17,2 przy ok 5000 obr, 17,8 przy 3000, więc chyba padnięty, czy to ma wpływ na te strzelanie, czy te wysokie napięcie jeszcze coś uszkodziło w instalacji bo w aku. oczywiście woda trochę szybko się wygotowuje, i jeszcze odnośnie świec mam zwykł NGK a wiem że powinny być irydowe czy macie jakieś doświadczenia po zmianie na irydowe np czy na nich przestało strzelać, będę wdzięczny za informacje doświadczonych trampkowiczów, polubiłem ten motorek i chcę go doprowadzić do idealnej pracy by długo mi posłużył.
Awatar użytkownika
wojtekk
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 5564
Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa

Re: regulator napięcia, świece.

Post autor: wojtekk »

1 zrób zawory gaźniki dokładnie sprawdz i wyreguluj dokładnie. Strzelanie ustanie

2 ładowanie masz do dupy. Ale to już wiesz.

3 świece nie muszą być irydowe

Używaj szukajki :)
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość