[S] DRZ 400s, wyprawowa. Dużo dodatków. 2001r. 10500 zł.
- chankrymski
- czyściciel nagaru
- Posty: 536
- Rejestracja: 02.03.2010, 13:44
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Krosno
[S] DRZ 400s, wyprawowa. Dużo dodatków. 2001r. 10500 zł.
Sprzedam moją żółtą strzałę. W końcu
Stoi prawie rok bo nie mam czasu na jazdę
Rocznik 2001. Wersja "S" zmotana pod "E".
Cała eksploatacja robiona na bieżąco.
Przebieg licznikowy 9700km. Realny, jakieś 1500km więcej (zmiana licznika była)
Ogólnie maszyna idealna pod wyjazdy laweciarskie w dzikie kraje, albo UA na kołach (przynajmniej z Podkarpacia).
Motocykl można wypróbować w weekend w okolicach Krosna.
Dla zainteresowanych więcej fotek i inne szczegóły.
tel. 514533597 po g15 i w weekendy.
mikaelus@op.pl
Lista modów:
Akcesoria:
- zbiornik IMS 17 litrów
- kierownica Alu o grubych ściankach złota
- podwyższenia kierownicy 35mm
- osłony na pokrywy silnika
- osłony dłoni z rdzeniem aluminiowym i dodatkowymi powiększającymi lotkami
- pancerna osłona pod silnik z ALU, Projekt wzorowany na Ton's Skidplate i B&B.
- lusterka składane
- odpowietrzniki lag
- osłona tylnej tarczy z ALU.
- osłony ramy z carbonu (Carbon - nie okleina)
- uchwyt tłumika w miejsce stopek pasażera z ALU
- osłona tylnego zacisku hamulcowego z ALU. W oryginale E jest plastikowa ozdobą a w S niema wcale.
- Big Foot - poszerzenie stopki bocznej.
- trzymaki opon
- manetki Progrip żółto-czarne
- założony bagażnik jest zrobiony tak że sięga aż za błotnik
- narzędziówka Tool Tube, w tym momencie leży urwana. (ale jak ktoś chce to dorzucę)
Elektryka:
- gniazdo zapalniczki podłączone po stacyjce schowane za owiewką
- dodatkowy wyłącznik świateł przednich. Można oszczędzać aku przy paleniu i szybciej ładować jeżdząc po dziurach.
- tylne światło z KTM EXC przerobione z żarówki na LED. Stop oczywiście też led.
- tylny błotnik z KTM EXC przykręcony na stałe do subframe więc siedzi sztywno i się nic nie buja.
- kierunki LED
- przerywacz do kierunków LED
- tylne kierunki na sprężynie. Po zahaczeniu o coś wypadają po czym sprężyna wciąga je na swoje miejsce.
- przednie światło xenon H4. 2,5 raza więcej światła niż zwykła H4 i 35W zamiast 55W. Oczywiście jest xenon z przetwornicą i żarnikiem a nie niebieska żarówka. Co do jazdy na ksenonie na drogach publicznych to można dyskutować. Oficjalnie rozwiązanie to jest offroad use only. Jeżeli zajdzie taka potrzeba (przegląd) zmiana xenona na normalne H4 zajmuje maks 5 minut. Cała instalacja jest na miejscu trzeba tylko żarówkę zamienić.
- oryginalnego przerywacza kierunkowskazów odpowiedzialnego za nieodpalanie sinika z powodu czujników też niema
Serducho:
- zestaw dysz i iglica do gaźnika rekomendowanej przez większość ludzi za oceanem firmy JD Jet Kit. Zestaw ma inny kształt iglicy co sprawia że charakterystyka silnika się bardzo polepsza w dolnym zakresie obrotów
- MCCT - Manualny napinacz łańcuszka rozrządu. Oryginalny w pierwszych latach produkcji był awaryjny, a późniejszy nie wiele lepszy bo bardzo mocno rozciągał łańcuszek powodując małe przebiegi pomiędzy wymianą. Manualny napinacz sprawia że łańcuszka już nigdy nie trzeba będzie zmieniać.
- czujnik sprzęgła też jest usunięty. W DRZ lubi on unieruchomić motocykl jak się zabrudzi a w sumie to jest niepotrzebny więc go już niema. Czujniki hamulca przód i tył oczywiście są.
https://goo.gl/photos/ahwLLAwnvSaLj8QJ8
Stoi prawie rok bo nie mam czasu na jazdę
Rocznik 2001. Wersja "S" zmotana pod "E".
Cała eksploatacja robiona na bieżąco.
Przebieg licznikowy 9700km. Realny, jakieś 1500km więcej (zmiana licznika była)
Ogólnie maszyna idealna pod wyjazdy laweciarskie w dzikie kraje, albo UA na kołach (przynajmniej z Podkarpacia).
Motocykl można wypróbować w weekend w okolicach Krosna.
Dla zainteresowanych więcej fotek i inne szczegóły.
tel. 514533597 po g15 i w weekendy.
mikaelus@op.pl
Lista modów:
Akcesoria:
- zbiornik IMS 17 litrów
- kierownica Alu o grubych ściankach złota
- podwyższenia kierownicy 35mm
- osłony na pokrywy silnika
- osłony dłoni z rdzeniem aluminiowym i dodatkowymi powiększającymi lotkami
- pancerna osłona pod silnik z ALU, Projekt wzorowany na Ton's Skidplate i B&B.
- lusterka składane
- odpowietrzniki lag
- osłona tylnej tarczy z ALU.
- osłony ramy z carbonu (Carbon - nie okleina)
- uchwyt tłumika w miejsce stopek pasażera z ALU
- osłona tylnego zacisku hamulcowego z ALU. W oryginale E jest plastikowa ozdobą a w S niema wcale.
- Big Foot - poszerzenie stopki bocznej.
- trzymaki opon
- manetki Progrip żółto-czarne
- założony bagażnik jest zrobiony tak że sięga aż za błotnik
- narzędziówka Tool Tube, w tym momencie leży urwana. (ale jak ktoś chce to dorzucę)
Elektryka:
- gniazdo zapalniczki podłączone po stacyjce schowane za owiewką
- dodatkowy wyłącznik świateł przednich. Można oszczędzać aku przy paleniu i szybciej ładować jeżdząc po dziurach.
- tylne światło z KTM EXC przerobione z żarówki na LED. Stop oczywiście też led.
- tylny błotnik z KTM EXC przykręcony na stałe do subframe więc siedzi sztywno i się nic nie buja.
- kierunki LED
- przerywacz do kierunków LED
- tylne kierunki na sprężynie. Po zahaczeniu o coś wypadają po czym sprężyna wciąga je na swoje miejsce.
- przednie światło xenon H4. 2,5 raza więcej światła niż zwykła H4 i 35W zamiast 55W. Oczywiście jest xenon z przetwornicą i żarnikiem a nie niebieska żarówka. Co do jazdy na ksenonie na drogach publicznych to można dyskutować. Oficjalnie rozwiązanie to jest offroad use only. Jeżeli zajdzie taka potrzeba (przegląd) zmiana xenona na normalne H4 zajmuje maks 5 minut. Cała instalacja jest na miejscu trzeba tylko żarówkę zamienić.
- oryginalnego przerywacza kierunkowskazów odpowiedzialnego za nieodpalanie sinika z powodu czujników też niema
Serducho:
- zestaw dysz i iglica do gaźnika rekomendowanej przez większość ludzi za oceanem firmy JD Jet Kit. Zestaw ma inny kształt iglicy co sprawia że charakterystyka silnika się bardzo polepsza w dolnym zakresie obrotów
- MCCT - Manualny napinacz łańcuszka rozrządu. Oryginalny w pierwszych latach produkcji był awaryjny, a późniejszy nie wiele lepszy bo bardzo mocno rozciągał łańcuszek powodując małe przebiegi pomiędzy wymianą. Manualny napinacz sprawia że łańcuszka już nigdy nie trzeba będzie zmieniać.
- czujnik sprzęgła też jest usunięty. W DRZ lubi on unieruchomić motocykl jak się zabrudzi a w sumie to jest niepotrzebny więc go już niema. Czujniki hamulca przód i tył oczywiście są.
https://goo.gl/photos/ahwLLAwnvSaLj8QJ8
Ostatnio zmieniony 18.05.2017, 15:32 przez chankrymski, łącznie zmieniany 7 razy.
kilka fotek https://picasaweb.google.com/111734178209127324272
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
- zaczekaj
- przycierający rafki
- Posty: 1199
- Rejestracja: 28.03.2011, 20:40
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Złotoryja
- Kontakt:
Re: [S] DRZ 400s, wyprawowa. Dużo dodatków. 2001r. 10500 zł.
Tyle czekałam na to moto, że zdążyłam kupić, pojeździć i sprzedać inną drz
Z życiem jest jak z motocyklem. Jak masz mało oleju to daleko nie zajedziesz...
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze
Tramp600, crf300Rally, swm300rs, xt660r
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze
Tramp600, crf300Rally, swm300rs, xt660r
- chankrymski
- czyściciel nagaru
- Posty: 536
- Rejestracja: 02.03.2010, 13:44
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Krosno
Re: [S] DRZ 400s, wyprawowa. Dużo dodatków. 2001r. 10500 zł.
Od zawsze miałem problemy z decyzyjnością. Teraz trochę żałuję, ale Ty chyba nie
kilka fotek https://picasaweb.google.com/111734178209127324272
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
- zaczekaj
- przycierający rafki
- Posty: 1199
- Rejestracja: 28.03.2011, 20:40
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Złotoryja
- Kontakt:
Re: [S] DRZ 400s, wyprawowa. Dużo dodatków. 2001r. 10500 zł.
Na razie nie bo kupiłam crf250x. Chociaż długo przeżywałam, że nie dane mi było kupić Twojej dryndy.
Sentyment pozostał do osiołka.
A Ty co masz na oku?
Sentyment pozostał do osiołka.
A Ty co masz na oku?
Z życiem jest jak z motocyklem. Jak masz mało oleju to daleko nie zajedziesz...
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze
Tramp600, crf300Rally, swm300rs, xt660r
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze
Tramp600, crf300Rally, swm300rs, xt660r
- chankrymski
- czyściciel nagaru
- Posty: 536
- Rejestracja: 02.03.2010, 13:44
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Krosno
Re: [S] DRZ 400s, wyprawowa. Dużo dodatków. 2001r. 10500 zł.
W tym roku wolne tylko na urlopie więc koza by znowu stała . Jadę trampidłem do Norwegii i nic więcej. Raczej też nic nie kupię. Może na przyszły sezon...zaczekaj pisze:Na razie nie bo kupiłam crf250x. Chociaż długo przeżywałam, że nie dane mi było kupić Twojej dryndy.
Sentyment pozostał do osiołka.
A Ty co masz na oku?
Jakiś parchaty ale jak chcesz to dorzuceRainer pisze:Biorę kota.
kilka fotek https://picasaweb.google.com/111734178209127324272
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3404
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: [S] DRZ 400s, wyprawowa. Dużo dodatków. 2001r. 10500 zł.
Czołem,
Jak byś się decydował sprzedać osobno duży zbiornik to jestem chętny.
PZDR
Qter
Jak byś się decydował sprzedać osobno duży zbiornik to jestem chętny.
PZDR
Qter
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S] DRZ 400s, wyprawowa. Dużo dodatków. 2001r. 10500 zł.
Szkoda że dopiero teraz DRZ-tę rozważałem bardzo mocno i prawie Kudłaczową kupiłem bo to była jedyna na sprzedaż wtedy.
Choć czy byłaby lepszą opcją od WRF to nie wiem, zależy do czego. Z tego co mam jestem bardzo zadowolony a i udało mi się kupić ostatnio bak 13L Acerbisa Bo na oryginalnym 7,5L ciężko pojechać kawałek dalej bez kanistra w plecaku.
Udanej sprzedaży, kolejny właściciel napewno będzie miał radochę
Choć czy byłaby lepszą opcją od WRF to nie wiem, zależy do czego. Z tego co mam jestem bardzo zadowolony a i udało mi się kupić ostatnio bak 13L Acerbisa Bo na oryginalnym 7,5L ciężko pojechać kawałek dalej bez kanistra w plecaku.
Udanej sprzedaży, kolejny właściciel napewno będzie miał radochę
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3404
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: [S] DRZ 400s, wyprawowa. Dużo dodatków. 2001r. 10500 zł.
Zimny - zawsze możesz zmienić
Pzdr
Qter
piję bro i palę sziszę
Pzdr
Qter
piję bro i palę sziszę
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
- chankrymski
- czyściciel nagaru
- Posty: 536
- Rejestracja: 02.03.2010, 13:44
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Krosno
Re: [S] DRZ 400s, wyprawowa. Dużo dodatków. 2001r. 10500 zł.
Zimny wiem o tym i też prawie do Ciebie napisałem, ale cały czas żyłem nadzieją, że wsadzę komuś drezynę na lawetę i w jakieś dzikie kraje pojadę nawet na tydzień. Niestety ostatecznie znowu wyszło jak zwykle i został mi tylko urlop.Ten spędzam na trampku. Dlatego zdecydowałem się jednak sprzedać ostatecznie.zimny pisze:Szkoda że dopiero teraz DRZ-tę rozważałem bardzo mocno i prawie Kudłaczową kupiłem bo to była jedyna na sprzedaż wtedy.
Choć czy byłaby lepszą opcją od WRF to nie wiem, zależy do czego. Z tego co mam jestem bardzo zadowolony a i udało mi się kupić ostatnio bak 13L Acerbisa Bo na oryginalnym 7,5L ciężko pojechać kawałek dalej bez kanistra w plecaku.
Udanej sprzedaży, kolejny właściciel napewno będzie miał radochę
Czy drezyna by cie podeszła.... ciężko powiedzieć. Wszystko zależy gdzie chcesz jeździć.
Moja wersja jest najlepsza do długodystansowych wypraw off lub na UA, ale dla większego faceta.
Na Ukrainie wolałbym mieć jednak coś lżejszego bo techniki brak, a nogi krótkie. Ciągłe dźwiganie drezyny nie robi dobrze na krzyże.
kilka fotek https://picasaweb.google.com/111734178209127324272
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S] DRZ 400s, wyprawowa. Dużo dodatków. 2001r. 10500 zł.
Chan, dzięki za info. Ja też nawet wtedy prawie do Ciebie napisałem.
Ja na takim motocyklu zasadniczo nie planuję daleko jeździć więc kwestie długodystansowe raczej nie dla mnie. Zasadniczo wydmy i kopny piach / wydmy to moje powołanie. Z racji że na 100km WRF pali około 7-8L (głównie 2-3 bieg i sporo gazu) to była jedyna rzecz której mi brakowało bo fajne tereny mam i 10km od domu i 50km. Z bakiem 13L to już pod 200km można celować i to absolutnie mi starczy. Zresztą ten motocykl tak daje popalić kierownikowi że po 80km odpadają łapy
Delikatnym minusem WRF dla mnie jest jej wysokość, z drugiej strony nawet jak leży to te 120kg z pełnym bakiem nie jest straszne. Plusem ogromnym jest to że i zawias i silnik i wszystko w całości jest takie, że jadąc w teren nic nie brakuje a jedynym ograniczeniem jestem ja
Co do dalszych jazd to australijczycy i amerykańce grubo kombinują i nawet im wychodzi:
http://advrider.com/index.php?threads/y ... ke.537684/
Sorry za offtop - Drezyna to na pewno świetny sprzęt! Udanej sprzedaży, brać bo takie maszyny to rodzynki na rynku.
Ja na takim motocyklu zasadniczo nie planuję daleko jeździć więc kwestie długodystansowe raczej nie dla mnie. Zasadniczo wydmy i kopny piach / wydmy to moje powołanie. Z racji że na 100km WRF pali około 7-8L (głównie 2-3 bieg i sporo gazu) to była jedyna rzecz której mi brakowało bo fajne tereny mam i 10km od domu i 50km. Z bakiem 13L to już pod 200km można celować i to absolutnie mi starczy. Zresztą ten motocykl tak daje popalić kierownikowi że po 80km odpadają łapy
Delikatnym minusem WRF dla mnie jest jej wysokość, z drugiej strony nawet jak leży to te 120kg z pełnym bakiem nie jest straszne. Plusem ogromnym jest to że i zawias i silnik i wszystko w całości jest takie, że jadąc w teren nic nie brakuje a jedynym ograniczeniem jestem ja
Co do dalszych jazd to australijczycy i amerykańce grubo kombinują i nawet im wychodzi:
http://advrider.com/index.php?threads/y ... ke.537684/
Sorry za offtop - Drezyna to na pewno świetny sprzęt! Udanej sprzedaży, brać bo takie maszyny to rodzynki na rynku.
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- chankrymski
- czyściciel nagaru
- Posty: 536
- Rejestracja: 02.03.2010, 13:44
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Krosno
Re: [S] DRZ 400s, wyprawowa. Dużo dodatków. 2001r. 10500 zł.
Jakby ktoś coś to za 3 dni wyjeżdżam na urlop i mogę być niedostępny. Od początku lipca powinienem odpisywać....Drezyna się ciągle kurzy
kilka fotek https://picasaweb.google.com/111734178209127324272
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
- chankrymski
- czyściciel nagaru
- Posty: 536
- Rejestracja: 02.03.2010, 13:44
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Krosno
Re: [S] DRZ 400s, wyprawowa. Dużo dodatków. 2001r. 10500 zł.
Od sierpnia nowa cena
10tyś
10tyś
kilka fotek https://picasaweb.google.com/111734178209127324272
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
- Insekt
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 245
- Rejestracja: 30.01.2014, 10:39
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Skwierzyna
Re: [S] DRZ 400s, wyprawowa. Dużo dodatków. 2001r. 10500 zł.
Gdybyś TY w okolicach Krosna, ale Odrzańskiego mieszkał, to pewnie już drezyna byłaby moja.
Do 300 km max mogę po moto pojechać, ale nie 700
...szkoda...
Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
Do 300 km max mogę po moto pojechać, ale nie 700
...szkoda...
Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
- chankrymski
- czyściciel nagaru
- Posty: 536
- Rejestracja: 02.03.2010, 13:44
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Krosno
Re: [S] DRZ 400s, wyprawowa. Dużo dodatków. 2001r. 10500 zł.
No cóż. Zawsze możemy się spotkać w połowie drogi .....
Żart. Kiedyś zrobiłem Rumunię na kołach.....z trzymakami w oponie i na kostkach.... Szkoda gum i plomb w zębach
Żart. Kiedyś zrobiłem Rumunię na kołach.....z trzymakami w oponie i na kostkach.... Szkoda gum i plomb w zębach
kilka fotek https://picasaweb.google.com/111734178209127324272
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
- Insekt
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 245
- Rejestracja: 30.01.2014, 10:39
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Skwierzyna
Re: [S] DRZ 400s, wyprawowa. Dużo dodatków. 2001r. 10500 zł.
Wyślij pocztexem [FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY]
Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
- chankrymski
- czyściciel nagaru
- Posty: 536
- Rejestracja: 02.03.2010, 13:44
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Krosno
Re: [S] DRZ 400s, wyprawowa. Dużo dodatków. 2001r. 10500 zł.
Żółta strzała sprzedana. Można zamknąć.
kilka fotek https://picasaweb.google.com/111734178209127324272
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości