XL600, PD10, 1998r. - Evoluzione
- evoluzione
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 913
- Rejestracja: 23.08.2012, 22:24
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kurów
XL600, PD10, 1998r. - Evoluzione
Zacznę od trochę przydługiego wstępu
Założyłem nowy temat, żeby nie zaśmiecać działu "Co dziś zrobiłem w swoim Transalpie", a przy okazji mieć swoistą kronikę dostępną dla ogółu.
Jako, że lubię wiedzieć "czym jeżdżę" postanowiłem w czasie zimowych wieczorów dokonać większego przeglądu/remontu swojego TA.
Z rzeczy zaplanowanych i koniecznych postaram się zrobić:
- łożyska główki ramy
- klejenie, malowanie plastików
- regulacja zaworów,
- wymiana świec, oleju, filtrów
- synchro gazników
- wymiana osłon lag
- czyszczenie, zabezpieczenie malowanie tu i ówdzie ramy
- malowanie bagażnika, uchwytów pasażera, wsporników, stelaży, dolnych części lag, półek, zbiorników chłodnic itp.
- kontrola sprzęgła
- wymiana korków w pokrywie silnika
- zakup i montaż gmoli i stelaży pod kufry
- przegląd zacisków
- poprawki instalacji elektrycznej
Wszystkie inne rzeczy postaram się w miarę swoich możliwości przejrzeć, naprawić, wymienić porządnie wyczyścić, nasmarować i etc. - już jakoś tak mam
Dodam, tylko, że pierwszy raz rozbieram motocykl , ale z Waszą pomocą i z pomocą obszernego forum Dam Radę
A najważniejsze to nauka, która mam nadzieję zaprocentuje podczas wojaży bliższych i dalszych
Poniżej będę zamieszczał kolejne zdjęcia z opisem lub bez , wszelkie uwagi mile widziane.
Ps. jeśli temat umieściłem w nieodpowiednim dziale (chociaż wydał mi się najodpowiedniejszy) to proszę moda o przeniesienie
Założyłem nowy temat, żeby nie zaśmiecać działu "Co dziś zrobiłem w swoim Transalpie", a przy okazji mieć swoistą kronikę dostępną dla ogółu.
Jako, że lubię wiedzieć "czym jeżdżę" postanowiłem w czasie zimowych wieczorów dokonać większego przeglądu/remontu swojego TA.
Z rzeczy zaplanowanych i koniecznych postaram się zrobić:
- łożyska główki ramy
- klejenie, malowanie plastików
- regulacja zaworów,
- wymiana świec, oleju, filtrów
- synchro gazników
- wymiana osłon lag
- czyszczenie, zabezpieczenie malowanie tu i ówdzie ramy
- malowanie bagażnika, uchwytów pasażera, wsporników, stelaży, dolnych części lag, półek, zbiorników chłodnic itp.
- kontrola sprzęgła
- wymiana korków w pokrywie silnika
- zakup i montaż gmoli i stelaży pod kufry
- przegląd zacisków
- poprawki instalacji elektrycznej
Wszystkie inne rzeczy postaram się w miarę swoich możliwości przejrzeć, naprawić, wymienić porządnie wyczyścić, nasmarować i etc. - już jakoś tak mam
Dodam, tylko, że pierwszy raz rozbieram motocykl , ale z Waszą pomocą i z pomocą obszernego forum Dam Radę
A najważniejsze to nauka, która mam nadzieję zaprocentuje podczas wojaży bliższych i dalszych
Poniżej będę zamieszczał kolejne zdjęcia z opisem lub bez , wszelkie uwagi mile widziane.
Ps. jeśli temat umieściłem w nieodpowiednim dziale (chociaż wydał mi się najodpowiedniejszy) to proszę moda o przeniesienie
Są:
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
- bathory
- łamacz szprych
- Posty: 635
- Rejestracja: 20.12.2011, 15:48
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Kopciuszek szykuje się na bal - czyli zimowe dłubanie -
Super Ponieważ sporą część również chcę zrobić u siebie to z pewnością Twoje zdjęcia i opisy a także rozwiązywane w tym wątku problemy mi się przydadzą
- evoluzione
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 913
- Rejestracja: 23.08.2012, 22:24
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kurów
Re: Kopciuszek szykuje się na bal - czyli zimowe dłubanie -
TA rozebrany , zajęło mi to około 6-8h, ale robiłem to pierwszy raz w życiu
Wszystkie śrubki, nakrętki poszły bez większych problemów, jedyna która musiałem uciąć to ta trzymająca na ladze obejmę linki prędkościomierza, ale łatwo ją będzie zastąpić nową.
Przy okazji na początku rozbierania poczułem się jak Indiana Jones, bo spod wypełnienia zegarów wyjąłem dwa spore (wielkości pół cegły) zawiniątka pierwsze skojarzenie - marycha, ale po rozpakowaniu okazało się ... zobaczycie poniżej na zdjęciach
Poza przeogromną masą brudu, smaru i trawy, oraz kilkoma ogniskami powierzchownej korozji na ramie nie zauważyłem nic co by mnie przerażało, chyba, że za odporny jestem
Jedna rzecz mnie trochę zmartwiła i zastanowiła - zębatka zdawcza już wyraznie wytarta, a łańcuch i zębatka odbiorcza ładne. One mogą się nierówno zużywać?, czy ktoś olał wymianę?.
Tak czy siak napęd chyba też pójdzie nowy
Do rozbiórki zostały półki, ale połączę to od razu z wymianą łożyska główki.
Znalezisko nr.1
Znalezisko nr.2
Zawartość paczek
Kolejne etapy rozbiórki
Cdn...
Wszystkie śrubki, nakrętki poszły bez większych problemów, jedyna która musiałem uciąć to ta trzymająca na ladze obejmę linki prędkościomierza, ale łatwo ją będzie zastąpić nową.
Przy okazji na początku rozbierania poczułem się jak Indiana Jones, bo spod wypełnienia zegarów wyjąłem dwa spore (wielkości pół cegły) zawiniątka pierwsze skojarzenie - marycha, ale po rozpakowaniu okazało się ... zobaczycie poniżej na zdjęciach
Poza przeogromną masą brudu, smaru i trawy, oraz kilkoma ogniskami powierzchownej korozji na ramie nie zauważyłem nic co by mnie przerażało, chyba, że za odporny jestem
Jedna rzecz mnie trochę zmartwiła i zastanowiła - zębatka zdawcza już wyraznie wytarta, a łańcuch i zębatka odbiorcza ładne. One mogą się nierówno zużywać?, czy ktoś olał wymianę?.
Tak czy siak napęd chyba też pójdzie nowy
Do rozbiórki zostały półki, ale połączę to od razu z wymianą łożyska główki.
Znalezisko nr.1
Znalezisko nr.2
Zawartość paczek
Kolejne etapy rozbiórki
Cdn...
Są:
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
- payo-misiek
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 46
- Rejestracja: 15.06.2011, 18:29
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Mirosławiec
Re: Kopciuszek szykuje się na bal - czyli zimowe dłubanie -
Z racji, że z. zdawcza obróci się więcej razy niż odbiorcza zalecam częstszy wgląd, kontrolę i smarowanie, bo z. zdawcza to stały punkt smarowania TA. Nie zawsze wystarczy smar przy wymianie.
Były już wątki, że cosik nie do końca poszło główkowanie skośnookim i trwałość walka zdawczego i z. zdawczej w AT i TA pozostawia sporo do życzenia... Tak jak zdawczą można kupić już od ok. 50 zł. na alledogo, tak wyjechany wałek wymienić to już grubo ( patrz cena uszczelek silnika + wałek używka).
Ja miałem podobnie- z. zdawcza miała luz boczny i kupiłem oryg. za 150 zł, łańcuch mialem spoko i z. tylna. Dla kontroli w oryg. osłonie zębatki ( tej czarnej) wyciąłem dwa okna (wiertarka i wiertło 2mm, potem pilnik) i smaruję zębatkę przy okazji każdego smarowania łańcucha bez demontażu, dobry patent
Powodzenia w dłubaniu
Były już wątki, że cosik nie do końca poszło główkowanie skośnookim i trwałość walka zdawczego i z. zdawczej w AT i TA pozostawia sporo do życzenia... Tak jak zdawczą można kupić już od ok. 50 zł. na alledogo, tak wyjechany wałek wymienić to już grubo ( patrz cena uszczelek silnika + wałek używka).
Ja miałem podobnie- z. zdawcza miała luz boczny i kupiłem oryg. za 150 zł, łańcuch mialem spoko i z. tylna. Dla kontroli w oryg. osłonie zębatki ( tej czarnej) wyciąłem dwa okna (wiertarka i wiertło 2mm, potem pilnik) i smaruję zębatkę przy okazji każdego smarowania łańcucha bez demontażu, dobry patent
Powodzenia w dłubaniu
Nie używasz skóry, ani też Cordury, gdy się wypierniczysz to na dupie dziury
- evoluzione
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 913
- Rejestracja: 23.08.2012, 22:24
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kurów
Re: Kopciuszek szykuje się na bal - czyli zimowe dłubanie -
Kolejny etap za mną - wymiana łożysk główki ramy.
Zakupiłem łożyska all balls.
Bieżnie wybiłem za pomocą klucza płaskiego, którym zacząłem, a potem dokończyłem śrubokrętem i młotkiem.
Najoporniejsza była bieżnia w dolnej półce, próbowałem grzać palnikiem, potem przyspawałem śrubę pod ściągacz, i dopiero nacięcie szlifierką i przecinak pomógł.
Czy ja dobrze sądzę, że miałem jeszcze oryginalne łożyska?, jeśli tak to ciekawe czy od nowości? - nigdzie nie doszukałem się śladów poprzedniej wymiany.
Zakupiłem łożyska all balls.
Bieżnie wybiłem za pomocą klucza płaskiego, którym zacząłem, a potem dokończyłem śrubokrętem i młotkiem.
Najoporniejsza była bieżnia w dolnej półce, próbowałem grzać palnikiem, potem przyspawałem śrubę pod ściągacz, i dopiero nacięcie szlifierką i przecinak pomógł.
Czy ja dobrze sądzę, że miałem jeszcze oryginalne łożyska?, jeśli tak to ciekawe czy od nowości? - nigdzie nie doszukałem się śladów poprzedniej wymiany.
Są:
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
- evoluzione
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 913
- Rejestracja: 23.08.2012, 22:24
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kurów
Re: Kopciuszek szykuje się na bal - czyli zimowe dłubanie -
W ostatnich dniach udało mi się:
- wymienić świece,
- wyregulować zawory,
- pomalować półkę górną.
Jeśli ktoś potrafi ocenić po zdjęciu to proszę o ewentualne uwagi co do koloru/wypalenia świec.
Ps. cały warsztat kluczy, a świece i tak wykręcałem tym z kompletu od trampka, bo najlepiej pasował
Zawory po przebiegu około 18tyś (jeśli poprzedni właściciel nie kłamał) miały takie wartości:
- przedni cylinder - wydechowy 0.30, ssące były ok.
- tylny cylinder - wydech 0.25, ssące 0.10
Dokonałem korekty i w poniedziałek zadzwonię do pana Hondy żeby zapytać o cenę oringów do okienek rewizyjnych, bo mam uraz psychiczny z dzieciństwa co do slikonu i chcę złożyć na oryginał. Kupował to ktoś?, ile mogą chcieć?
cdn.
- wymienić świece,
- wyregulować zawory,
- pomalować półkę górną.
Jeśli ktoś potrafi ocenić po zdjęciu to proszę o ewentualne uwagi co do koloru/wypalenia świec.
Ps. cały warsztat kluczy, a świece i tak wykręcałem tym z kompletu od trampka, bo najlepiej pasował
Zawory po przebiegu około 18tyś (jeśli poprzedni właściciel nie kłamał) miały takie wartości:
- przedni cylinder - wydechowy 0.30, ssące były ok.
- tylny cylinder - wydech 0.25, ssące 0.10
Dokonałem korekty i w poniedziałek zadzwonię do pana Hondy żeby zapytać o cenę oringów do okienek rewizyjnych, bo mam uraz psychiczny z dzieciństwa co do slikonu i chcę złożyć na oryginał. Kupował to ktoś?, ile mogą chcieć?
cdn.
Są:
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
- rumen
- wiejski tuningowiec
- Posty: 87
- Rejestracja: 27.02.2012, 13:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Gowarczów/Łódź
Re: Kopciuszek szykuje się na bal - czyli zimowe dłubanie -
Czym malowałeś ta połke ?
Panuj nad światem, nad sobą nie musisz.
- evoluzione
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 913
- Rejestracja: 23.08.2012, 22:24
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kurów
Re: Kopciuszek szykuje się na bal - czyli zimowe dłubanie -
Podkład do aluminium i potem czarny półmat - oba w aerozolu - wiem, wiem - lepszy by był pistolet, lub proszek, ale staram się jak najwięcej robić sam, a zresztą do półki jest dobry dostęp to jak odleci to w przyszłą zimę poprawię
Są:
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
- rumen
- wiejski tuningowiec
- Posty: 87
- Rejestracja: 27.02.2012, 13:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Gowarczów/Łódź
Re: Kopciuszek szykuje się na bal - czyli zimowe dłubanie -
Nieźle wyglada, ale spray nie jest zbyt trwały jeszcze zależy jaka firma szybko sie rysuje itp. Z lakierów w areozolu polecam firme Motip dość twardy jak na puszke.
Ja też mam zamiar troszke odświeżyć swoje moto, lecz najpier chcem skończyć kompresor i malować pistoletem bo przekonałem sie że takie malowanie areozolami wystarcza jedynie na sezon
Powodzenia w dalszych pracach
Ja też mam zamiar troszke odświeżyć swoje moto, lecz najpier chcem skończyć kompresor i malować pistoletem bo przekonałem sie że takie malowanie areozolami wystarcza jedynie na sezon
Powodzenia w dalszych pracach
Panuj nad światem, nad sobą nie musisz.
- evoluzione
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 913
- Rejestracja: 23.08.2012, 22:24
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kurów
Re: Kopciuszek szykuje się na bal - czyli zimowe dłubanie -
Malowałem Motipem, ale sprayem to tylko półka i kilka mało istotnych dupereli. Lagi, wahacz, rączki pasażera i plastiki pójdą pistoletem, a kierownica i bagażnik proszkiem - jak mi budżetu starczy
Ps1. jak ktoś szuka to oringi do dekielków rewizyjnych zaworów w Hondzie kosztują w komplecie 101zł , więc złoże to na polecany przez znajomego silikon Victor Reinz.
Ps2. co wam mówi wygląd elektrod w moich świecach?
Ps1. jak ktoś szuka to oringi do dekielków rewizyjnych zaworów w Hondzie kosztują w komplecie 101zł , więc złoże to na polecany przez znajomego silikon Victor Reinz.
Ps2. co wam mówi wygląd elektrod w moich świecach?
Są:
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
-
- przycierający rafki
- Posty: 1224
- Rejestracja: 24.08.2009, 15:35
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: POLICHNO
Re: Kopciuszek szykuje się na bal - czyli zimowe dłubanie -
Masz lampę błyskową przy aparacie ?evoluzione pisze:
Ps2. co wam mówi wygląd elektrod w moich świecach?
Serio są OK.
Wszystko dobre ale Trampek najlepszy :)
- evoluzione
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 913
- Rejestracja: 23.08.2012, 22:24
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kurów
Re: Kopciuszek szykuje się na bal - czyli zimowe dłubanie -
I znowu udało się poczynić kilka drobnych kroczków na przód.
Polakierowałem rączki pasażera oraz lagi. Wypolerowałem rury lag i założyłem nowe osłony.
Osłony to Progrip 2510, wybiłem dodatkowo po 8 otworów na osłonę (dobierając eksperymentalnie) o średnicy takiej jak w oryginalnych osłonach. Świetnie do tego celu nadały się wybijaki do robienia np. otworów w pasku od spodni
Fabryczne zaciski, które przychodzą z progripami nie przypadły mi do gustu, więc trochę poszukałem po sklepach i podpasowałem metalowe zaciski w dosyć fajnym systemie, które stosuje się do osłon przegubów w japońskich autach ( tak przynajmniej twierdził sprzedawca). Pasują bardzo ładnie, trzymają mocno i najważniejsze, że średnica jest regulowana płynnie w zakresie od 20-130mm.
Lagi i rączki zostały zmatowane, na to poszedł podkład, baza to srebrny metalic z lekką domieszką fioletowego ziarna z palety Renault (akurat taki był na stanie ) i potem bezbarwny. Oczywiście wszystko pistoletem.
Aha, zamontowałem nowy lśniący korek pokrywy alternatora od "Thorgala"
Lagi i rączki po demontażu
Zapodkładowane
Włala
Polerka rur
Takie oto zaciski
Montaż osłon
Polakierowałem rączki pasażera oraz lagi. Wypolerowałem rury lag i założyłem nowe osłony.
Osłony to Progrip 2510, wybiłem dodatkowo po 8 otworów na osłonę (dobierając eksperymentalnie) o średnicy takiej jak w oryginalnych osłonach. Świetnie do tego celu nadały się wybijaki do robienia np. otworów w pasku od spodni
Fabryczne zaciski, które przychodzą z progripami nie przypadły mi do gustu, więc trochę poszukałem po sklepach i podpasowałem metalowe zaciski w dosyć fajnym systemie, które stosuje się do osłon przegubów w japońskich autach ( tak przynajmniej twierdził sprzedawca). Pasują bardzo ładnie, trzymają mocno i najważniejsze, że średnica jest regulowana płynnie w zakresie od 20-130mm.
Lagi i rączki zostały zmatowane, na to poszedł podkład, baza to srebrny metalic z lekką domieszką fioletowego ziarna z palety Renault (akurat taki był na stanie ) i potem bezbarwny. Oczywiście wszystko pistoletem.
Aha, zamontowałem nowy lśniący korek pokrywy alternatora od "Thorgala"
Lagi i rączki po demontażu
Zapodkładowane
Włala
Polerka rur
Takie oto zaciski
Montaż osłon
Są:
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
- Pingwin
- czyściciel nagaru
- Posty: 561
- Rejestracja: 06.12.2008, 00:10
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Nysa/Reykjavik
Re: Kopciuszek szykuje się na bal - czyli zimowe dłubanie -
Dobrze Ci idzie,podoba mnie się
Dawniej gdziala
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
Re: Kopciuszek szykuje się na bal - czyli zimowe dłubanie -
I Like it. Podziwiam zawsze ludzi ktorzy biora sie za takie rzeczy sami. Trzymam kciuki.
- Nadol
- swobodny rider
- Posty: 3272
- Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Marki
Re: Kopciuszek szykuje się na bal - czyli zimowe dłubanie -
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
- evoluzione
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 913
- Rejestracja: 23.08.2012, 22:24
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kurów
Re: Kopciuszek szykuje się na bal - czyli zimowe dłubanie -
, tożto dopiero przystawka, największe wyzwanie to poskładać to wszytko do kupy.
W razie co to już ćwiczę słynne słowa Gierka - to jak, pomożecie?
W razie co to już ćwiczę słynne słowa Gierka - to jak, pomożecie?
Są:
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1526
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: Kopciuszek szykuje się na bal - czyli zimowe dłubanie -
Za szybko Ci idzie,zima dopiero się zaczyna
- evoluzione
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 913
- Rejestracja: 23.08.2012, 22:24
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kurów
Re: Kopciuszek szykuje się na bal - czyli zimowe dłubanie -
Dzisiaj zamontowałem lagi i ponadto:
- wyczyściłem i zamontowałem nadkole z błotnikiem tylnym,
- umalowałem farbą ochronną miejsca gdzie odłaziła farba ze stelaża zegarów,
- potraktowałem odpowiednimi preparatami wszystkie wtyczki i złącza elektryczne
- przepolerowałem aluminiową osłonę tylnego przewodu hamulcowego,
- zamontowałem chłodnice i ich osłony, airboxa, i inne drobne rzeczy,
- pomogłem żonie przykręcić nową tablicę rejestracyjną do jej Viaderka
Prosiła żebym się pochwalił jej Viaderkiem to się chwalę
- wyczyściłem i zamontowałem nadkole z błotnikiem tylnym,
- umalowałem farbą ochronną miejsca gdzie odłaziła farba ze stelaża zegarów,
- potraktowałem odpowiednimi preparatami wszystkie wtyczki i złącza elektryczne
- przepolerowałem aluminiową osłonę tylnego przewodu hamulcowego,
- zamontowałem chłodnice i ich osłony, airboxa, i inne drobne rzeczy,
- pomogłem żonie przykręcić nową tablicę rejestracyjną do jej Viaderka
Prosiła żebym się pochwalił jej Viaderkiem to się chwalę
Są:
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
- arthec
- osiedlowy kaskader
- Posty: 117
- Rejestracja: 17.02.2012, 17:14
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Krakow
Re: Kopciuszek szykuje się na bal - czyli zimowe dłubanie -
Jakie wiesci z frontu robot? Sledze watek z ciekawoscia bo po Nowym Roku zaczynam podobny projekt
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość