Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
Weekendowa jazda zakończyła się figurą i przodem w kawałkach. Usiadłem przy komputerze i zacząłem liczyć straty (koszty naprawy). Masakra...
Pomyślałem o tym, żeby zrobić przód z laminatu. Będzie taniej, szybciej, trwalej, nic nie będzie trzeszczeć, szyba nie będzie latać, drgać i przyginać się... i chyba będzie ładniejszy.
Trzeba zrobić laminat (projekt, kopyto, formę...), dobrać zegary, lampę (lampy) i zrobić stelaż mocujący wszystko do kupy.
Co o tym sądzicie? Widziałem przody do 600, AT, ale nie widziałem do 650. Jak myślicie, dlaczego?
Pomyślałem o tym, żeby zrobić przód z laminatu. Będzie taniej, szybciej, trwalej, nic nie będzie trzeszczeć, szyba nie będzie latać, drgać i przyginać się... i chyba będzie ładniejszy.
Trzeba zrobić laminat (projekt, kopyto, formę...), dobrać zegary, lampę (lampy) i zrobić stelaż mocujący wszystko do kupy.
Co o tym sądzicie? Widziałem przody do 600, AT, ale nie widziałem do 650. Jak myślicie, dlaczego?
XL650V Transalp, XS650
- Wolo
- swobodny rider
- Posty: 3484
- Rejestracja: 05.11.2008, 15:12
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Poznań
Re: Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
Jest trochę o owiewkach na tym forum. poczytaj, wcale nie taka prosta sprawa "kopyto i jazda"
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa.
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5564
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
Może zerknij na ofertę plast-bike. Mirkoslawski fajną zmianę u nich zamówił do swojej Krystyny. On chyba ma dość na bieżąco przemyślenia w tym temacie więc pisz do niego. Moim zdaniem samemu strugać nie opłaca się finansowo. Może jak masz czas i lubisz dłubać to tak
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- wilq.bb
- Kontroler
- Posty: 2673
- Rejestracja: 27.08.2012, 08:41
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
Na ADV.pl gość z Krakowa miał do pogonienia owiewkę rejli więc może sobie przypasujesz - chciał za to ludzkie pieniądze z tego co pamietam.
edyta: http://www.advrider.pl/viewtopic.php?f=12&t=14015 tu masz
edyta: http://www.advrider.pl/viewtopic.php?f=12&t=14015 tu masz
"Logowanie się na forum jest jak wchodzenie do knajpy za rogiem - zawsze te same mordy przy barze, barman rzuci drwiną a kiblu trochę śmierdzi... Jednak się przychodzi." by Matjas
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
Dziękuję Wam za rady, wiem, że to trudny temat, ale chyba spróbuję. Trochę dla zabawy...
XL650V Transalp, XS650
- Fihu
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 329
- Rejestracja: 21.02.2013, 20:13
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
Użytkownik Misza z forum AT robi sam takie owiewki, aktualnie właśnie dłubie propotypy, pogadaj z nim, może i Tobie pomoże
RD03 + XL 250 S
Lecz ja na moim kutrze sam sobie sterem wędkarzem i rybą
Lecz ja na moim kutrze sam sobie sterem wędkarzem i rybą
- Fihu
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 329
- Rejestracja: 21.02.2013, 20:13
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
ostatnio miał jakiś "odpad" swojej produkcji za 120zł - trzeba było ją sobie samemu wykończyć papierkiem itp - do ogarnięcia na zimowe wieczory. Pisz szybko, może jeszcze ma
RD03 + XL 250 S
Lecz ja na moim kutrze sam sobie sterem wędkarzem i rybą
Lecz ja na moim kutrze sam sobie sterem wędkarzem i rybą
Re: Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
Dzięki.
Tak się zastanawiam nad zegarami. Mogę kupić np. acewell, albo uprościć sprawę i dać tylko kontrolki, a prędkość i licznik mieć w GPS (kwestia dokładności do przeżycia). Nie będę miał obrotomierza, ale czy on jest potrzebny? I tak jeżdżę "na słuch". Używacie obrotomierza? Co Waszym zdaniem jest niezbędne na kokpicie?
Tak się zastanawiam nad zegarami. Mogę kupić np. acewell, albo uprościć sprawę i dać tylko kontrolki, a prędkość i licznik mieć w GPS (kwestia dokładności do przeżycia). Nie będę miał obrotomierza, ale czy on jest potrzebny? I tak jeżdżę "na słuch". Używacie obrotomierza? Co Waszym zdaniem jest niezbędne na kokpicie?
XL650V Transalp, XS650
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5564
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
rubik pisze:Dzięki.
Tak się zastanawiam nad zegarami. Mogę kupić np. acewell, albo uprościć sprawę i dać tylko kontrolki, a prędkość i licznik mieć w GPS (kwestia dokładności do przeżycia). Nie będę miał obrotomierza, ale czy on jest potrzebny? I tak jeżdżę "na słuch". Używacie obrotomierza? Co Waszym zdaniem jest niezbędne na kokpicie?
Fajny pomysł z redukcją wskaźników Ja bym dał:
1) kontrolkę oleju - spadek ciśnienia, albo z bagnetu
2) woltomierz
3) poziom paliwa
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 532
- Rejestracja: 06.06.2011, 10:26
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: O! Pole
Re: Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
Prędkościomierz musisz zostawić żeby przegląd przejść. Reszta jest zbędna
- Wolo
- swobodny rider
- Posty: 3484
- Rejestracja: 05.11.2008, 15:12
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Poznań
Re: Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
Acewell posiada obrotomierz elektroniczny.
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa.
Re: Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
No tak. Zapomniałem o przeglądzie. Co znaczy praca w grupie. Dzięki.
Do kontrolek, dodałbym jeszcze światła i kierunkowskazy.
Dzisiaj rozmawiałem z kolegą, który ma co nieco wspólnego ze szkutnictwem. Powiedział, że zastanowi się, nad formą i "klepaniem". Ja bym musiał dać tylko kopyto.
Pomyślałem o tym, że poszukam kogoś z PW, z wydziału lotniczego i pogadam o aerodynamice i możliwości zrobienia projektu na komputerze. Trzeba jeszcze to wszystko powiesić na motocyklu. I tu pytanie do Was. Czy ktoś mógłby mi pomóc w zrobieniu stelaża? O metalu nie mam zielonego pojęcia.
Samo myślenie o tym projekcie mnie "odpręża".
Do kontrolek, dodałbym jeszcze światła i kierunkowskazy.
Dzisiaj rozmawiałem z kolegą, który ma co nieco wspólnego ze szkutnictwem. Powiedział, że zastanowi się, nad formą i "klepaniem". Ja bym musiał dać tylko kopyto.
Pomyślałem o tym, że poszukam kogoś z PW, z wydziału lotniczego i pogadam o aerodynamice i możliwości zrobienia projektu na komputerze. Trzeba jeszcze to wszystko powiesić na motocyklu. I tu pytanie do Was. Czy ktoś mógłby mi pomóc w zrobieniu stelaża? O metalu nie mam zielonego pojęcia.
Samo myślenie o tym projekcie mnie "odpręża".
XL650V Transalp, XS650
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
Tszabyło zainwestować w gmole od Ostrego zawczasu hyhy, nie gniotsa i nie łamiotsa.
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
Re: Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
Nie zdążyłem. Cała produkcja 2013 wyprzedana. Miały być na wiosnę. Co się odwlecze... Choć laminat łatwo pokleić nawet na ulicy. Kubeczek, żywica, utwardzacz, trochę maty i pędzel. Jak ktoś jest estetą, to może szlifować, położyć żelkot i polerować. Ja nie jestem.Kristobal pisze:Tszabyło zainwestować w gmole od Ostrego zawczasu hyhy, nie gniotsa i nie łamiotsa.
Chyba cały przód będzie jednym kawałkiem. Boczki i góra (podkowa). Mniej pasowania, sztywniejsze, a w przypadku uszkodzenia nie ma problemu z naprawą. Nawet można odciąć i dokleić kawałek.
Myślę o czymś takim, tylko do 650.
http://www.perfect-fairings.com/en/prod ... airing_280
Zastanawiam się, dlaczego nie ma takich części do 650. Do 600 i AT jest pełno. Przecież 650 jest sporo.
Ostatnio zmieniony 18.01.2014, 00:20 przez dr.marcin, łącznie zmieniany 1 raz.
XL650V Transalp, XS650
- Trol
- wypruwacz wydechów
- Posty: 965
- Rejestracja: 12.09.2012, 20:32
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Poland
Re: Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
Pleksa pod wpływem temperatury (np. piekarnik) ładnie się wygina . Aby dobrze dociąć .
A tak wogóle to opracowanie atrakcyjnej owiewki to chyba nie łatwy temat , mam nadzieję, że nie żałujesz,
że opchnąłeś mi zapasową szybkę
A tak wogóle to opracowanie atrakcyjnej owiewki to chyba nie łatwy temat , mam nadzieję, że nie żałujesz,
że opchnąłeś mi zapasową szybkę
Jestem Trolem poprawnym .Staram się .Nierzadko .
Re: Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
Nawet o tym nie pomyślałem. Nie żałuje. Niech ci służy.
XL650V Transalp, XS650
Re: Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
Temat coś ucichł.. Jak tam ruszyło się coś z owiewkami?
-
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 43
- Rejestracja: 30.09.2015, 09:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
Tak się zastanawiam czy nie mógł by ktoś kto ma dostęp do maszyn pomyśleć coś o owiewkach z amelinium ? Trwałość większa, waga nie taka ciężka a i opłacało by się wydać więcej ale za to na dłużej, co myślicie?
- PIOOOTR
- dwusuwowy rider
- Posty: 151
- Rejestracja: 03.07.2013, 19:47
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Przód do 650 (zamiennik, modyfikacja...)
Czy coś się ruszyło w tym temacie jestem zainteresowany
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość