Ciekawe czy czytał to ktoś przed wrzuceniem do netu Może i pierwsi dali ogłoszenie, ale jakbym miał wyłożyć 56kpln to raczej kogoś kompetentnego bym szukał.
Dzięki nim dowiedziałem się, że Polska będzie wyjątkowym krajem bo te "afryki" będą chłodzone powietrzem
Przez takie pierdoły można pięknie schrzanić ciężką marketingową robotę, którą honda od kliku lat uskutecznia.
"Logowanie się na forum jest jak wchodzenie do knajpy za rogiem - zawsze te same mordy przy barze, barman rzuci drwiną a kiblu trochę śmierdzi... Jednak się przychodzi." by Matjas
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Na rynku brak ciekawych ofert średnio-ciezkiego motocykla turystycznego enduro w cenie dostępnej dla mas. Wystarczyło do XL 700V dać ciut mocnieszy silnik, zwiekszyc przeswit cena ok 30 tys. Pln i byla by wyrwa w rynku. Nowa afra bardzo piekna i ciekawa tyle tylko ze dac 56 tys. Za golasa do latania po blocie to troche przy dużo...
wilq.bb pisze:
Dzięki nim dowiedziałem się, że Polska będzie wyjątkowym krajem bo te "afryki" będą chłodzone powietrzem
Z ciekawości spytam, gdzie to wyczytałeś, bo ja 3-krotnie przeglądając ogłoszenie za każdym razem widziałem "... chłodzony cieczą".
P.S. Ja tam nie wiem, co Wy "pięknego" w Afrykach widzicie...? Wiadomo, że siostra musi być ładniejsza od brata, ale żeby tak się (w ciemno) zakochać...?
Falco ona jest prześliczna! Jak dla mnie nie ma piękniejszej maszyny w tej klasie albo i w ogóle w żadnej klasie
A 56tys kosztuje z automatem.
Wersja z "normalną" skrzynią 52 900zł
Za 2-3 lata kto wie może się dorobię na używkę
Hmm... a może kredyt...
To za dwa lata uzywka bedzie kosztowala z 45-8 tys. Mimo wwsystko to qpa kasy to ja juz raczej poszedł bym w nowego vstroma, wiem ze to troche inna klasa ale za ok 30 tys. Mozna miec nowke salon. Jakbym mial luzne 50 tys. To tez vym nie kupil jowej AT tylko uzywane cbf1000 na trase i mala Teenerke na offki
Myślę, że 2-3 letnia będzie się kształtowała bardziej w granicach 35tys fakt, że to nadal sporo, ale za tak uniwersalny i dopracowany moto (trzymajmy kciuki żeby te przechwałki potwierdziły się) to i nie dziwota
to i tak taniej niż sławno-niesławny Gie es czyli wychodzi na to że AT oferuje więcej za mniej
wilq.bb pisze:
Dzięki nim dowiedziałem się, że Polska będzie wyjątkowym krajem bo te "afryki" będą chłodzone powietrzem
Z ciekawości spytam, gdzie to wyczytałeś, bo ja 3-krotnie przeglądając ogłoszenie za każdym razem widziałem "... chłodzony cieczą".
P.S. Ja tam nie wiem, co Wy "pięknego" w Afrykach widzicie...? Wiadomo, że siostra musi być ładniejsza od brata, ale żeby tak się (w ciemno) zakochać...?
Już poprawili, widać, że FAT i TCP czytają , ale nie wszędzie im się udało zmazać plamę
Nie wkleję obrazku, bo mnie limit wysokości nie puszcza.
"Logowanie się na forum jest jak wchodzenie do knajpy za rogiem - zawsze te same mordy przy barze, barman rzuci drwiną a kiblu trochę śmierdzi... Jednak się przychodzi." by Matjas
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Bosman78 pisze:Na rynku brak ciekawych ofert średnio-ciezkiego motocykla turystycznego enduro w cenie dostępnej dla mas. ..
Chcieć lekko i tanio- trza brać singla w używce. XR650L kupisz za dychę http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... 0%2003.htm dodasz stelaże, grzanetki, jakąś tam szybę plus bak Acerbisa 22L i masz zasięg 500km i 170kg bardzo dzielne terenowo i niezawodne, acz słabe na autobanie. Chcesz v-ke w postaci trampka 220kg- masz wygodę na czarnym i mordęgę w błocie. Cuś za cuś.
Ja się dziwię, że nie robią klasy 500-600 w twinie. Chętnie zobaczyłbym małego turystyka (coś jak GP450) w stylu: chassis potaniony z CRF 450 plus silnik CB500X...
AJP szykuje PR7 co ma mieć 155kg na singlu XT660, choć ktoś pisał że testują aktualnie jakiegoś Rotaxa 500. http://www.ajpaustralia.com.au/
Można też 660r przerobić na teren jak Neno.
O TO TO TOO !! Dzienx, fundnąłeś mi smaczną lekturkę Oba silniki robione w tym samym czasie, drugi 2x tyle a waga raptem 9kg więcej - dys is łot ajm tokin ebałt ! Czyż on nie brzmi jak mały Trampiszonek? Jedynie wyjściowa waga 250ki jest za duża, baza z 450ki ekonomik werszyn powinna być lepsza. Jak widać do odważnych świat należy. Ja majtnąłem starą CB500 więcej niż na trampku i uważam ten silnik za jeden z najlepszych w ogóle, lepszy niż trampkowy na pewno choćby ze względu na obsługę. I sobie go wyobrażałem w ramie enduraka...Widzę nie jestem odosobniony w moich fantazjach...
A teraz Madrafi, przeproś za offtopa
Nowe plotki.
Podobno będą dwie nowe afryczki. I teraz spekulacje - albo odmiana litrowca albo... mniejsza pojemność?
Ze sprawdzonego źródła wiem, że ma się pokazać AT o mniejszej mocy więc coś jest na rzeczy.
póki co Africa Twin ... tylko z nazwy... ale kolejne odsłony Golfów i Mitsubishi Lancerów też mają wspólną tylko nazwę. Duże Wiadro miało zastąpić hmm Afrykę a potem coś nieśmiało Crosstourer z silnikiem wyjętym ze ścigacza. chwilę się podjarałem po obejrzeniu materiałów i filmów propagandowych z urzędu przekazanych mi jako byłego właściciela ostatniej odsłony Transalpa - przez Pana Hondę. tak samo jak po dużej tzw. nowej Tenerce. pożyjom uwidziom za wcześnie na krytykę ale cena dość hmm dyskusyjna jak na realia wszystkich pożądających w PL zobowiązuje do bycia wzorowym. moim zdaniem nic nie powtórzy sukcesu i legendy (zasłużonej lub wykreowanej) Hondy Afryki Twin. Kiedyś była w pełni dostępna w naszych salonach sprzedaży w cenach dobrych samochodów niedostępnych dla ludu pracującego , ja wówczas będąc młodym gówniarzem wmawiając dilerowi że mam bogatego tatę lizałem lakier i przymierzałem się nieśmiało marząc że kiedyś się wydarzy ; i tak po wielu latach legenda pozostała i się zestarzała ale czar po drodze prysł. nigdy potem patrząc na własny - nie uwierzyłem w te cudownie małe przebiegi pełnolatków. ale cóż jakaś część mnie dalej by chciała