Regulacja zaworów Transalp 600

Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.
Irko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: 11.03.2012, 16:29
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Bytom

Regulacja zaworów Transalp 600

Post autor: Irko »

Witam

Jako że nigdzie nie znalazłem instrukcji do ustawiania zaworów w XL600
Wykonałem ją Sam w formie krótkiej ściągi.
Proszę bardziej doświadczonych kolegów o opinie czy instrukcja jest OK i czy nie ma w niej "baboli'
A może przydałoby się coś dodać.

Pozdrawiam

http://images66.fotosik.pl/711/0c61e44ad9189558.jpg
Awatar użytkownika
Artek
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2517
Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: ZMY

Re: Regulacja zaworów Transalp 600

Post autor: Artek »

Zdjęcie 1 przedstawia silnik afryki.
Zdjęcie 2 może wprowadzać w błąd bo nie zawsze ustawienie znaku powoduje ustawienie wałka rozrządu w pozycji do ustawiania.
Oznaczenia nomto nie norma a średnia między max. a min.
Zabrakło info z jakimi momentami dokręcamy korki rewizyjne na lewej pokrywie silnika i pokrywy głowic lub okienka rewizyjne pokryw głowic.
Zdjęcia na forum wklejamy a nie odsyłamy na inną stronę.
Ogólnie 3- bo po łepkach zadanie zrobione.
Dominator.
Awatar użytkownika
Artek
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2517
Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: ZMY

Re: Regulacja zaworów Transalp 600

Post autor: Artek »

Po przeczytaniu tego tematu dogłębnie znajdziemy dokładną instrukcję ustawiania zaworów: viewtopic.php?f=101&t=1047&hilit=regulacja+zawor%C3%B3w
Dominator.
Irko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: 11.03.2012, 16:29
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Bytom

Re: Regulacja zaworów Transalp 600

Post autor: Irko »

Artek pisze:Zdjęcie 1 przedstawia silnik afryki.
Zdjęcie 2 może wprowadzać w błąd bo nie zawsze ustawienie znaku powoduje ustawienie wałka rozrządu w pozycji do ustawiania.
Oznaczenia nomto nie norma a średnia między max. a min.
Zabrakło info z jakimi momentami dokręcamy korki rewizyjne na lewej pokrywie silnika i pokrywy głowic lub okienka rewizyjne pokryw głowic.
Zdjęcia na forum wklejamy a nie odsyłamy na inną stronę.
Ogólnie 3- bo po łepkach zadanie zrobione.
Dzięki Artek za cenne uwagi.
Popracuję jeszcze nad tym , oraz praktycznie w trampku .

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość