Strona 5 z 12
Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 29.07.2014, 06:51
autor: souler
ryve pisze:
Edit: Cena podejrzanie niska, ale jeśli facet faktycznie taki zarobiony jak pisze a na dodatek ma drugie moto (takie informacje podawał we wcześniejszych wersjach tego ogłoszenia), to może warto go sprawdzić - o ile aktualny oczywiście:
http://allegro.pl/triumph-tiger-955-i-e ... 10719.html
Nieaktualne
. Ja go kupiłem za 7500, a Jacek meches go oglądał. Gość faktycznie ma drugie moto - GSXR. To właśnie było to "okazyjnie"
Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 29.07.2014, 20:31
autor: Kuzomen
Pierwsze tankowanie po zmianie mapy: 6,22 l/100km czyli ok. 0,5 l/100 km więcej.
Jednak wynik nie jest miarodajny bo styl jazdy był raczej podyktowany chęcią sprawdzenia osiągów. Po kilku tankowaniach wynik będzie bardziej obiektywny.
Jak na razie jestem zadowolony a czasami nawet pozytywnie zaskoczony zmianą.
Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 30.07.2014, 00:17
autor: Baran
Kuzomen pisze:Pierwsze tankowanie po zmianie mapy: 6,22 l/100km czyli ok. 0,5 l/100 km więcej.
Jednak wynik nie jest miarodajny bo styl jazdy był raczej podyktowany chęcią sprawdzenia osiągów. Po kilku tankowaniach wynik będzie bardziej obiektywny.
Jak na razie jestem zadowolony a czasami nawet pozytywnie zaskoczony zmianą.
A z jakimi prędkościami latałeś? Bo u mnie na standardowej mapie między przelotową 100 km/h a przelotową 160km/h jest rozstrzał 5,5l/100km - 8l/100 km, a miasto w trybie gaz - hebel = 7l/100km.
Może wszystko jest w normie?
PS
souler pisze:Nieaktualne
. Ja go kupiłem za 7500, a Jacek meches go oglądał. Gość faktycznie ma drugie moto - GSXR. To właśnie było to "okazyjnie"
Gratulacje! Niech Tygrych dobrze służy. Mam nadzieję wypić z Wami chłopaki (o których wiem) - z Kuzomenem, Wilczkiem i Wojsem jakieś bruderszaftowe piwko. Wiem, że przynajmniej 2 osoby szukają aktualnie jeszcze Tygrysa z zamiarem kupna, więc może będzie nas jeszcze ciut więcej
A póki co, szerokości!
PS2 Gdyby ktoś chciał mnie jeszcze o coś podpytać na priv - jutro wyjeżdżam na dwutygodniowy urlop bez dostępu do netu, więc nie odpowiem dopóki nie wrócę. Ale np. Wojs sam 'rozebrał' swojego Tygrycha na części pierwsze (i poskładał z powrotem tak, że jeździ), więc być może też posłuży pomocą
(nie konsultowałem z nim tej rekomendacji).
Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 30.07.2014, 04:42
autor: Kuzomen
Prędkości 120-140 (kilka razy trochę szybciej ale to raczej krótko). Do tego jakieś 20% miasta.
Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 30.07.2014, 09:26
autor: souler
Dość duże spalanie Wam wychodzi albo może ja za mało cisnę, bo za cienki jeszcze jestem, ale najechałem 2300 km i spalanie takie:
Trasa zadupiami, prędkościami 90 - 150 większość w okolicy 120 - 5,0 L
Miasto - 5,8 - 6.0 L. Przy jeździe emeryckiej wyszło 5,2 L
Mieszana (230 km trasa/ponad 120 km miasto) - 5,6 L
Liczone pełnymi bakami.
Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 30.07.2014, 12:08
autor: Kuzomen
Przez ostatnie 2 lata/ ok.25000 km średnia była 5,8. Jeżdżę dość szybko ale nie "do odcinki".
W tym roku byłem na Białorusi gdzie jeździliśmy bardzo przepisowo (90-100 km/h) i spalanie wyszło ok. 4,8.
Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 30.07.2014, 16:50
autor: wilczek
Najniższe spalanie poniżej 4,5 ( jazda z Wisły do Łodzi w grupie, max prędkość 90km/h
), najwyższe ok 9- jazda ma maxa po autostradzie, dystans ok 300km.
Ale... przecież nie kupuje się litrowego moto, żeby palił mniej niż skuterek
Baran, rób stronę klubową i forum... Ruszysz, to i użyszkodników będzie więcej- teraz są gościnnie na innych forach...
a wbrew pozorom,tygrysów różnych, troszkę po kraju biega...
Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 30.07.2014, 19:19
autor: Kuzomen
A ja dzisiaj dostałem centralnie na czoło wroną w łeb, przy 110km/h. Tygrys zapolował
Po zmianie mapy stał się nieprzewidywalny.
Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 30.07.2014, 19:22
autor: wilczek
Wgrałeś mapę lotniczą
Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 30.07.2014, 20:35
autor: souler
Panowie, mam pytanie z innej beczki: gdzie i czy znajduje się regulacja wysokości zawieszenia w tygrysie?
Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 30.07.2014, 21:04
autor: Kuzomen
Możesz regulować tylko tylny amor w zależności od obciążenia.
Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 30.07.2014, 21:10
autor: falco
Cholera, może to jest dla mnie jakaś alternatywa...?
Choć z 2 strony T.Apacz jest na maxa przeze mnie doposażony i sprawdzony, pękło 50 tys km bez najmniejszej usterki (nie liczę eksploatacji), ale fakt brakuje mi szybkiego (komfortowego) przemieszczania z miasta A do Z.
Tylko ten specyficzny wygląd i ograniczony do minimum dostęp do rożnych akcesoriów dla Tyrysków (porównując do Trampków), choć tematu nie znam, to mam obawy.
Hmm...
Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 30.07.2014, 21:24
autor: tomekpe
Falco, nie możesz tego zrobić, najpierw musisz dostać wymarzony czerwony bak w oryginalnym lakierowaniu!
A poważniej.. widzę że chyba prawie wszystkich kusi ta opcja dodatkowych 50 koników. Cóż, Trampek jest kochany i poczciwy ale moc silnika nie jest jego mocną stroną. Tylko, że lepsze jest wrogiem dobrego - a na dwa motocykle mnie na razie nie stać.
Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 30.07.2014, 22:19
autor: souler
Kuzomen pisze:Możesz regulować tylko tylny amor w zależności od obciążenia.
Regulacja pod siedzeniem?
Falco przejedź się tygrysem, a będziesz miał sytuację rozjaśnioną
Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 30.07.2014, 22:23
autor: Kuzomen
Dokładnie, pod siedzeniem.
Re: Odp: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 31.07.2014, 00:07
autor: spaw
Panowie, a kto z Was (tygrysiątek) wybiera się ną jesienny zlot do Scyzorykowa?
Jakoś w okolicy nie mogę znaleźć żadnego Tygrysa żeby chociaż dotknąć palcem i porównać z moim Trampkiem...
Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 31.07.2014, 00:12
autor: Wolo
jeśli 1050 Cię interesuje...
Re: Odp: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 31.07.2014, 06:16
autor: souler
spaw pisze:Panowie, a kto z Was (tygrysiątek) wybiera się ną jesienny zlot do Scyzorykowa?
Jakoś w okolicy nie mogę znaleźć żadnego Tygrysa żeby chociaż dotknąć palcem i porównać z moim Trampkiem...
Jestem zapisany, ale żona uświadomiła mi, że może wtedy rodzić więc odpadam
. Ale zapraszam do Krakowa, będziesz mógł dotknąć wszystkimi palcami
Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 31.07.2014, 15:25
autor: Nadol
Gdyby ktoś szukał... Na FAT pojawiło się ogłoszenie o sprzedaży tygryska.
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=21695
Cytuję:
Kolega ma na sprzedaż swoj motocykl, który użytkuje ~ 2 sezony.
Triumph Tiger 955 i, 2002 r. 66 600 km, sprowadzony z Niemiec, pierwszy właściciel w PL.
W zeszłym roku założone nowe opony Dunlop Roadsmart II, dodatkowo posiada:
- gmole
- gniazdo zapalniczki
- centralny kufer Triumph'a + boczne HepcoBecker
- olejarka Scottoiler z większym zbiorniczkiem na olej
- oryginalne podgrzewane manetki
- poszerzona dźwignia hamulca tył
Niebawem wymiana oleju, dla zdecydowanego klienta olej + filtr i wymiana w cenie motocykla przy podpisywaniu umowy
Motocykl obecnie bez wkładu finansowego. Wsiadać i jechać
Cena: 10 500 zł do negocjacji.
Bartek, 604 607 729
Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp
: 31.07.2014, 15:39
autor: wojtekk
Ja mam takie pytanie (laika). Czy podnóżki nie są cofnięte w porównaniu do TA, AT, czy XTZ? W tamtych motocyklach są bardziej do przodu (tak rozumuję ze zdjęć) - by jak się stoi można było dobrze prowadzić moto. Tiger jest bardziej szosowy i bardziej cofnięte są podnóżki?
Podstawowy plus dla mnie - cena