Re: PamEla Anderson czyli Słoneczny Patrol czyli Honda PanEuropean ST 1300
: 13.10.2023, 17:50
Transalp Club Poland
http://ww.forum.transalpclub.pl/
Magneto;
Właśnie o to chodzi, "tym" się, po prostu, jeździ.
Na razie nic takiego nie zauważyłem. W ogóle jestem zachwycony kardanem. W wersji leżącej cycków jest z nim problem. Tu nie ma słowa (pod warunkiem zmiany oleum). Dzwięk a w zasadzie jego brak (z łańcucha) oraz reakcja na gaz (oczywiśćie to może być złudzenie - placebo) zachwycają. Przyjedź do Białej to się przysiądziesz, zobaczysz, czy Ci leży.magneto pisze: ↑09.11.2023, 19:12 Cieszę się Twoim szczęściem Fajnie, że coś dla siebie znalazłeś i Cię to cieszy.
Pytanie: czy ze względu na wzdłużny wał korbowy nie buja za bardzo przy operacji gazem ?
Pytam, bo jakoś mi "cycki" chodzą po głowie (tylko nie takie obwisłe, a dumnie sterczące nieco ku górze - MG)
Jeździ się zupełnie inaczej. Od pakowania kufrów, po stawianie szyby i tak dalej Za tydzień postaram się zrobić test długodupowy (10 h w siodle) i zobaczę, co moja dupa powie o tym, że po prostu jedzie
Sylwek pisze: ↑09.11.2023, 19:49
Na marginesie: od kilku lat, coraz bardziej zastanawia mnie liczba użytkowników motocykli klasy tzw. ciężki adv. Znakomita większość posiadaczy tych wehikułów nie zjeżdża z asfaltu. Przecież tu dużo lepiej sprawuje się np. Honda ST, GL, Yamaha FJR, Kawasaki GTR 1400, itp. Moda jaka czy co ?
ST 1100 rozważałem oczywiście. Kwestia gaźnika mnie odrzuciła plus brak możliwości zmiany ustawień szyby. Ale niestety trzeba było sporo dopłacić. Nie ukrywam, że z chęcią bym się przejechał 1100 ale nikt blisko nie ma
Już nie mam kolegów
Nogi się nie mieszczą. Jak ktoś ma 190cm w górę to niech zapomni o FJR, ST itd. To w moim przypadku. Ale moda jest, to fakt. I chińczycy, włosi dobrze to wykorzystują wdrażając swoje wariacje Kardan i ochrona przed wiatrem ponoć nie ma sobie równych w Pan EuropeanSylwek pisze: ↑09.11.2023, 19:49
Właśnie o to chodzi, "tym" się, po prostu, jeździ.
Na marginesie: od kilku lat, coraz bardziej zastanawia mnie liczba użytkowników motocykli klasy tzw. ciężki adv. Znakomita większość posiadaczy tych wehikułów nie zjeżdża z asfaltu. Przecież tu dużo lepiej sprawuje się np. Honda ST, GL, Yamaha FJR, Kawasaki GTR 1400, itp. Moda jaka czy co ?
Sory za zwłokę, ale gdzieś przeoczyłem odpowiedź. No wlaśnie jak wyżej mam problem z kolanami opierającymi się o owiewkę. A szkoda bo bym chciał
Się czuje wywołany do odpowiedziNa marginesie: od kilku lat, coraz bardziej zastanawia mnie liczba użytkowników motocykli klasy tzw. ciężki adv. Znakomita większość posiadaczy tych wehikułów nie zjeżdża z asfaltu. Przecież tu dużo lepiej sprawuje się np. Honda ST, GL, Yamaha FJR, Kawasaki GTR 1400, itp. Moda jaka czy co ?
Wszystko się zgadza , doprecyzuję jedynie.chuck pisze: ↑10.11.2023, 13:10 Się czuje wywołany do odpowiedzi
Myślę że powodów jest kilka (moda to jedno - być ADV na GS-sie z trzema kuframi jadąc na kawę 4 km + błoto w spray-u )
Chciałbym mieć kilka motków w garażu ale miejsce,kasa ,czas
Dla mnie to szukanie czegoś uniwersalnego - takiego chyba suv-a
95% jeżdżę z plecaczkiem i głównie po asfalcie i nawet przymierzałem się do fujarki ale żona powiedziała że podnóżki są za daleko do tyłu i większej trasy nie zrobi tak
Trampek na dwie osoby i dłuższe przeloty też tak sobie (kochany osiołek ale solo ) Swoją drogą trampek przy tym co dawał nie był jakoś strasznie lżejszy niż teresa którą teraz używam
Jeździmy asfaltowo ale często się zdarza z czarnego zjechać (Bałkany i nie tylko) Żaden ciężki teren ale
nawet po podlaskich szuterkach myślałem kiedyś że pogubię niektóre plastiki w viaderku jak się po tarce jechało - motki typu FJR ST GTR zmusiłyby w takich miejscach do lepienia plastików i plomb na zębach
FJR ma bardziej sportową pozycję załogi niż ST 1300. Honda oferuje bardziej wyprostowaną pozycję obojga, seryjnie lepszą ochronę przed wiatrem i więcej wyposażenia. Do Yamahy można dołożyć podwyższenia kierownicy i już sporo zmienia to w dosiadzie. Jeździłem kilkoma egzemplarzami Yamahy, różnych serii, z takim gadgetem. Poliftowe mają dwu i trzystopniową możliwość regulacji wysokości siedziska.Siara00 pisze: ↑09.11.2023, 23:05 Sylwek pisze: ↑09.11.2023, 19:49
Właśnie o to chodzi, "tym" się, po prostu, jeździ.
Na marginesie: od kilku lat, coraz bardziej zastanawia mnie liczba użytkowników motocykli klasy tzw. ciężki adv. Znakomita większość posiadaczy tych wehikułów nie zjeżdża z asfaltu. Przecież tu dużo lepiej sprawuje się np. Honda ST, GL, Yamaha FJR, Kawasaki GTR 1400, itp. Moda jaka czy co ?
Nogi się nie mieszczą. Jak ktoś ma 190cm w górę to niech zapomni o FJR, ST itd. To w moim przypadku. Ale moda jest, to fakt. I chińczycy, włosi dobrze to wykorzystują wdrażając swoje wariacje Kardan i ochrona przed wiatrem ponoć nie ma sobie równych w Pan European
Dokładnie tak samo uważam ,ze St 1300 jest jeszcze bardziej nudna od St 1100.