Pompa paliwa XL700
Pompa paliwa XL700
Cześć,
Pare tyg. temu zakupiłem swojego pierwszego trampka, zrobilem ok. 400km od momentu zakupu.
W dniu dzisiejszym mam problem aby go odpalic, wszystko sprawdzone, diagnoza = pompa paliwa niesprawna.
Pytanie do Was, skąd wziąć dobry zamiennik/pasujący do XL700 r. 2008/2009 lub jaką inną pompe można zamontować w jej miejsce?
Nie moglem znalezc posta na forum, dzieki za pomoc!
Pare tyg. temu zakupiłem swojego pierwszego trampka, zrobilem ok. 400km od momentu zakupu.
W dniu dzisiejszym mam problem aby go odpalic, wszystko sprawdzone, diagnoza = pompa paliwa niesprawna.
Pytanie do Was, skąd wziąć dobry zamiennik/pasujący do XL700 r. 2008/2009 lub jaką inną pompe można zamontować w jej miejsce?
Nie moglem znalezc posta na forum, dzieki za pomoc!
- bartekk
- pałujący w lesie
- Posty: 1451
- Rejestracja: 28.10.2011, 07:54
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: wrocław - radwanice
Re: Pompa paliwa XL700
Tutaj kupowałem pompę do Apkiko11555 pisze: ↑18.06.2023, 18:49 Cześć,
Pare tyg. temu zakupiłem swojego pierwszego trampka, zrobilem ok. 400km od momentu zakupu.
W dniu dzisiejszym mam problem aby go odpalic, wszystko sprawdzone, diagnoza = pompa paliwa niesprawna.
Pytanie do Was, skąd wziąć dobry zamiennik/pasujący do XL700 r. 2008/2009 lub jaką inną pompe można zamontować w jej miejsce?
Nie moglem znalezc posta na forum, dzieki za pomoc!
https://pompa-paliwa.pl/pl/p/pompa-pali ... 2011/12569
W życiu są rzeczy ważne i .... ważniejsze.
Re: Pompa paliwa XL700
A czy byłby ktoś w stanie podesłać zdjęcie pompy paliwa wraz z podłączeniem?
Wyciągniętą świeżo ze zbiornika, macie może takie?
Wyciągniętą świeżo ze zbiornika, macie może takie?
Re: Pompa paliwa XL700
Dziękuje!
Re: Pompa paliwa XL700
Chciałbym przy okazji zapytać o jeszcze jedną rzecz, moze ktoś się z czymś takim spotkał.
Trampka złożyłem na powyższej pompie, wyczyściłem cały koszyk itd., moto odpaliło, pochodziło do 30min, następnie chciałem wyjechać, ale motocykl samoistnie zgasł.
Stal 24h, podladowalem akumulator, na następny dzień podłączyłem akusa, moto odpaliło prawie ze od razu.
Zrobiłem ok. 30km, z czego 10km po mieście i przy odkręceniu manetki obroty zaczęły spadać, motocykl zgasł.
Pompa po wyciągnięciu ze zbiornika nie pracowała, po wzbudzeniu jej dodatkowym prądem (za drugim lub trzecim razem) pompa paliwa zaczęła pracować.
Gdzie szukać przyczyny?
Trampka złożyłem na powyższej pompie, wyczyściłem cały koszyk itd., moto odpaliło, pochodziło do 30min, następnie chciałem wyjechać, ale motocykl samoistnie zgasł.
Stal 24h, podladowalem akumulator, na następny dzień podłączyłem akusa, moto odpaliło prawie ze od razu.
Zrobiłem ok. 30km, z czego 10km po mieście i przy odkręceniu manetki obroty zaczęły spadać, motocykl zgasł.
Pompa po wyciągnięciu ze zbiornika nie pracowała, po wzbudzeniu jej dodatkowym prądem (za drugim lub trzecim razem) pompa paliwa zaczęła pracować.
Gdzie szukać przyczyny?
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2517
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: Pompa paliwa XL700
Założyłeś nową pompę i dalej wariuje, czy odprawiasz modły nad starą?
Dominator.
Re: Pompa paliwa XL700
Założyłem nową i nowa tak świruje
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2517
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: Pompa paliwa XL700
Z moich obserwacji:
Po przekręceniu kluczyka pompa przez chwilę pracuje, aby "dobić" w układzie (między pompą a wtryskiwaczem) niezbędne ciśnienie. Jest to ok. 3, 4 sekund. Jeśli motocykl odpalisz, to pompa pracuje cały czas a nadmiar ciśnienia paliwa jest upuszczany przez regulator ciśnienia paliwa (podobnie, jak filtr paliwa jest zabudowany w obudowie pompy).
W obudowie pompy masz papierowy filtr (nierozbieralny). Jego stan ciężko zweryfikować i można jedynie domyślać się po jego zewnętrznej barwie w jakim jest stanie. Jasna obudowa= czysty? (to raczej gdybanie).
Ja bym na początek poszukał przyczyny w układzie zasilania prądem (zamieniłbym np. przekaźnik w skrzynce bezpieczników, wszystkie są takie same).
Potem jeszcze raz bym dokładnie obejrzał gumkę w której osadzony jest króciec pompy paliwa. Jeśli jest naderwany, uszczerbiony, pękniety, to będą braki w ciśnieniu paliwa i motor nie pojedzie.
Na koniec założył bym dodatkową zewnętrzną kontrolkę na zewnętrznych przewodach do pompy. To by dało jakiś obraz, czy do pompy zawsze dochodzi prąd.
Jeśli filtr paliwa jest zapchany, to zatrzesz każdą nową pompę.
Tu masz podpowiedzi trochę: http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 04&t=21149
Po przekręceniu kluczyka pompa przez chwilę pracuje, aby "dobić" w układzie (między pompą a wtryskiwaczem) niezbędne ciśnienie. Jest to ok. 3, 4 sekund. Jeśli motocykl odpalisz, to pompa pracuje cały czas a nadmiar ciśnienia paliwa jest upuszczany przez regulator ciśnienia paliwa (podobnie, jak filtr paliwa jest zabudowany w obudowie pompy).
W obudowie pompy masz papierowy filtr (nierozbieralny). Jego stan ciężko zweryfikować i można jedynie domyślać się po jego zewnętrznej barwie w jakim jest stanie. Jasna obudowa= czysty? (to raczej gdybanie).
Ja bym na początek poszukał przyczyny w układzie zasilania prądem (zamieniłbym np. przekaźnik w skrzynce bezpieczników, wszystkie są takie same).
Potem jeszcze raz bym dokładnie obejrzał gumkę w której osadzony jest króciec pompy paliwa. Jeśli jest naderwany, uszczerbiony, pękniety, to będą braki w ciśnieniu paliwa i motor nie pojedzie.
Na koniec założył bym dodatkową zewnętrzną kontrolkę na zewnętrznych przewodach do pompy. To by dało jakiś obraz, czy do pompy zawsze dochodzi prąd.
Jeśli filtr paliwa jest zapchany, to zatrzesz każdą nową pompę.
Tu masz podpowiedzi trochę: http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 04&t=21149
Dominator.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości