[S] Transalp 1994r. 750 RD07A
: 01.05.2021, 20:07
Transalp 600, rok 1994, mam go trzy lata, kupiony od Tomkav4, z bodajże, Belgii.W momencie zakupu miał około 20tyśkm, teraz niecałe 40tyśkm.
Jeżdziłem nim 1,5 roku i był fajny, ale nudny
Postanowiłem pomodzić trochę i tak:
-zawieszenie kompletne jest od Afry Rd03, oczywiście wszystko rozebrane, przejrzane, wymienione wszystkie uszczelnienia, panewki w przednim zawieszeniu, olej, w afrykańskiej kiwaczce założone - łożyska, uszczelnienia, sworznie z Trampka, bo były w idealnym stanie, tylny amor z sprężyną (sprężyna po malowaniu proszkowym)z RD03, po regeneracji u PKSa(w tym roku wymieniłem wentyl i napompowałem amor, ćiśnienie trzyma), Łożyska w kołach jak i simmeringi nowe. Tarcza przednia od kompletu z RD03.
-Zaciski: - przód, wymienione cylinderki, płyn, uszczelki, płyn hamulcowy, a no i stalowy oplot.
- tył, cły nowy od Trampka 700
- klocki, przód, tył nowe Nissin złote
-silnik z afryki RD07A, silnik z afryki z bardzo małym przebiegiem, stała długo, bardzo długo, tak długo, że porobiły się wżery od rdzy na cylindrach,
dostał nowe oryginalne tłoki i pierścienie, poszło na 3 szlif, nowe sworznie, uszczelki itp. Do tego gaźnik, z RD07A, tłumik oryginał RD07A.
Silnik chodzi rewelacyjnie, ma dużą moc. O takich podstawowych rzeczach, jak regulacje zaworów itp wogóle nie wspominam. Osłona silnika oryginał RD03.
-Ogrzewane manetki Oxford
-Halogeny przeciwmgielne
-Gniazdko USB oxford
-Uchwyt do nawigacji
-Olejarka Wilku
-Wszystko pod przekażnikiem, bezpiecznikiem itp
-Założyłem nowe opony Motoz RallyZ, bo na koniec tego miesiąca jedziemy na ponad tydzień w Polskę poza asfaltem
-Mam jeszcze do niego jeszcze opony:
szosowe Bridgeston, coś tam, nowe
50/50 Motoz Gps (te bym chciał zostawić)
-Nowy łańcuch plus zębatki
-Kierunkowskazy ledowe(tył KTM, przednie żarówki ledowe)
-Żarówka przód Halogenowa, motocyklowa, Philips
-Siedzenie przeszyte przez mistrza Zeta z forum Afryki, wąskie z przodu, szerokie pod dupsko
-Tylne koło jest z Trampka 700, felga złota, 3,5cala szerokości, pięknie na niej opona wygląda i dobrze się jeżdzi.
-Szyba niska i deflektor
-Szyba wysoka
-Gmole od Henrego
-Stelaże tył
-Narzędziówka własnej roboty
-Nowa linka licznika, sprzęgła
-Składana dzwignia hamulca od afry
-Składana dzwignia biegów od afry
Sam nie wiem czy to już wsystko
-W zeszłym tygodniu dorobiłem z kwasówki ciężarki do kiery na wzór oryginału z Rd07, na gumkach, siedzą w kierownicy
-a, kupiłem lusterka składane na ten wyjazd, dokładam
Na tym zestawie zrobiłem około 15tyś km, między innymi Rumunię w zeszłym roku. Oczywiście na ten sezon oleje itp,- nowe
Szkoda mi go, ale dzisiaj pojeździłem nową Afrą i zapadła szybka decyzja.
Cena 14500zł
Tel. 795-stosześćdziesiątpięć-575
Jeżdziłem nim 1,5 roku i był fajny, ale nudny
Postanowiłem pomodzić trochę i tak:
-zawieszenie kompletne jest od Afry Rd03, oczywiście wszystko rozebrane, przejrzane, wymienione wszystkie uszczelnienia, panewki w przednim zawieszeniu, olej, w afrykańskiej kiwaczce założone - łożyska, uszczelnienia, sworznie z Trampka, bo były w idealnym stanie, tylny amor z sprężyną (sprężyna po malowaniu proszkowym)z RD03, po regeneracji u PKSa(w tym roku wymieniłem wentyl i napompowałem amor, ćiśnienie trzyma), Łożyska w kołach jak i simmeringi nowe. Tarcza przednia od kompletu z RD03.
-Zaciski: - przód, wymienione cylinderki, płyn, uszczelki, płyn hamulcowy, a no i stalowy oplot.
- tył, cły nowy od Trampka 700
- klocki, przód, tył nowe Nissin złote
-silnik z afryki RD07A, silnik z afryki z bardzo małym przebiegiem, stała długo, bardzo długo, tak długo, że porobiły się wżery od rdzy na cylindrach,
dostał nowe oryginalne tłoki i pierścienie, poszło na 3 szlif, nowe sworznie, uszczelki itp. Do tego gaźnik, z RD07A, tłumik oryginał RD07A.
Silnik chodzi rewelacyjnie, ma dużą moc. O takich podstawowych rzeczach, jak regulacje zaworów itp wogóle nie wspominam. Osłona silnika oryginał RD03.
-Ogrzewane manetki Oxford
-Halogeny przeciwmgielne
-Gniazdko USB oxford
-Uchwyt do nawigacji
-Olejarka Wilku
-Wszystko pod przekażnikiem, bezpiecznikiem itp
-Założyłem nowe opony Motoz RallyZ, bo na koniec tego miesiąca jedziemy na ponad tydzień w Polskę poza asfaltem
-Mam jeszcze do niego jeszcze opony:
szosowe Bridgeston, coś tam, nowe
50/50 Motoz Gps (te bym chciał zostawić)
-Nowy łańcuch plus zębatki
-Kierunkowskazy ledowe(tył KTM, przednie żarówki ledowe)
-Żarówka przód Halogenowa, motocyklowa, Philips
-Siedzenie przeszyte przez mistrza Zeta z forum Afryki, wąskie z przodu, szerokie pod dupsko
-Tylne koło jest z Trampka 700, felga złota, 3,5cala szerokości, pięknie na niej opona wygląda i dobrze się jeżdzi.
-Szyba niska i deflektor
-Szyba wysoka
-Gmole od Henrego
-Stelaże tył
-Narzędziówka własnej roboty
-Nowa linka licznika, sprzęgła
-Składana dzwignia hamulca od afry
-Składana dzwignia biegów od afry
Sam nie wiem czy to już wsystko
-W zeszłym tygodniu dorobiłem z kwasówki ciężarki do kiery na wzór oryginału z Rd07, na gumkach, siedzą w kierownicy
-a, kupiłem lusterka składane na ten wyjazd, dokładam
Na tym zestawie zrobiłem około 15tyś km, między innymi Rumunię w zeszłym roku. Oczywiście na ten sezon oleje itp,- nowe
Szkoda mi go, ale dzisiaj pojeździłem nową Afrą i zapadła szybka decyzja.
Cena 14500zł
Tel. 795-stosześćdziesiątpięć-575