[S]Honda Transalp XL 650 V - możliwa zamiana
: 22.06.2018, 09:24
Witajcie
Przyszedł czas jak co raz namieszać w garażu
Wystawiam swojego trampka. Więc tak historia :
Trampek rocznik 2001, kolor niebieski, przebieg 58 000. Zamieniłem vstrom'a na ten egzemplarz w czerwcu 2015
Poprzedni właściciel - kwiecień 2015 przy przebiegu 49tyś - zrobił - nowy napęd, płyny, filtr, regulacja zaworów, synchro gaźników jest faktura.
3.07.2015 roku (faktura) przebieg 50393km postawiłem do
- wymiana opon na Michelin T63
- naprawa gwintu M6 (obudowy zębatki zdawczej - wałek zdawczy w stanie bdb/idealnym)
- kontrola ogólna moto (łożyska, klocki, płyn chłodniczy)
Moto na dziś :
Wyposażenie :
- gmole przód
- mocowanie kufrów tył GIVI
- płyta pod kufer givi monokey
- osłona lampy /lampa cała bez śladów odprysków/
- gniazdko zapalniczki
- aku z lipca 2017 roku
- akcesoryjna kanapa profilowana z wyszywaniem (wykonanie Wijalis)
- komplet kluczy (serwisowy)
- stopka centralna (jak widać po zdjęciach do malowania)
- nie widoczny na zdjęciach w kolorze ciemno - niebieskim skórzany Bagster (moim zdaniem do barwienia żeby pasował do koloru trampka)
- dodatkowo Mitas E07 po poprzednim właścicielu (pewnie jeszcze z 10tyś przejadą albo lepiej)
Plastiki ok - pojedyncze ryski odpryski, nie są popękane, mocowania ok - jedynie 2 przednie lewe "kołki mocujące" były naprawiane, norma przy moto z 2001 roku, nie będę czarował że jeżdżony w niedziele po czarnym do sklepu - jeżdżony głównie w terenie - szutry, lekki off głównie z pasażerem.
nie zaliczył gleby w moim wykonaniu ani parkingówki (cud, ale się udało) porysowana osłona silnika i lewy handbar od zaczepienia o skarpę w leśnym wąwozie (żeby nie położyć trampka dałem gazu i tak pociągnąłem )
Moim zdaniem do zrobienia w najbliższym czasie :
- do wymiany olej plus filtr
- łożysko główki ramy (dodaje nowe bo mam kupione ale nie miałem czasu ani umiejętności robić)
- pewnie też regulacje przydałoby się zrobić, spalanie w normie tj od 5 do 6l/100
Deflektor zostawiam dla siebie - nie wchodzi "w skład zestawu"
Możliwa zamiana na inne moto - Arfica Twin XRV750
Zdjęcia :
https://photos.app.goo.gl/hJfVS16waFUGccqp8
Widoczny na roboczych zdjęciach nie jest umyty... jak zabiorę się do wypucowania do zmienię fotki
Pewnie o czymś zapomniałem, jak coś pisać najlepiej w wątku to od razu będę uzupełniał opis
Cena : 9600zł - do rozsądnej negocjacji
tel. sześć sześć zero cztery zero dziewięć dziewięć jeden siedem
edycja:
W związku z pytaniami o wałek zdawczy, jego stan czy nie jest powykręcany, spawany, kombinowany itd. zamieszczam filmik :
https://youtu.be/qG1pXCtk3M4
Przyszedł czas jak co raz namieszać w garażu
Wystawiam swojego trampka. Więc tak historia :
Trampek rocznik 2001, kolor niebieski, przebieg 58 000. Zamieniłem vstrom'a na ten egzemplarz w czerwcu 2015
Poprzedni właściciel - kwiecień 2015 przy przebiegu 49tyś - zrobił - nowy napęd, płyny, filtr, regulacja zaworów, synchro gaźników jest faktura.
3.07.2015 roku (faktura) przebieg 50393km postawiłem do
- wymiana opon na Michelin T63
- naprawa gwintu M6 (obudowy zębatki zdawczej - wałek zdawczy w stanie bdb/idealnym)
- kontrola ogólna moto (łożyska, klocki, płyn chłodniczy)
Moto na dziś :
Wyposażenie :
- gmole przód
- mocowanie kufrów tył GIVI
- płyta pod kufer givi monokey
- osłona lampy /lampa cała bez śladów odprysków/
- gniazdko zapalniczki
- aku z lipca 2017 roku
- akcesoryjna kanapa profilowana z wyszywaniem (wykonanie Wijalis)
- komplet kluczy (serwisowy)
- stopka centralna (jak widać po zdjęciach do malowania)
- nie widoczny na zdjęciach w kolorze ciemno - niebieskim skórzany Bagster (moim zdaniem do barwienia żeby pasował do koloru trampka)
- dodatkowo Mitas E07 po poprzednim właścicielu (pewnie jeszcze z 10tyś przejadą albo lepiej)
Plastiki ok - pojedyncze ryski odpryski, nie są popękane, mocowania ok - jedynie 2 przednie lewe "kołki mocujące" były naprawiane, norma przy moto z 2001 roku, nie będę czarował że jeżdżony w niedziele po czarnym do sklepu - jeżdżony głównie w terenie - szutry, lekki off głównie z pasażerem.
nie zaliczył gleby w moim wykonaniu ani parkingówki (cud, ale się udało) porysowana osłona silnika i lewy handbar od zaczepienia o skarpę w leśnym wąwozie (żeby nie położyć trampka dałem gazu i tak pociągnąłem )
Moim zdaniem do zrobienia w najbliższym czasie :
- do wymiany olej plus filtr
- łożysko główki ramy (dodaje nowe bo mam kupione ale nie miałem czasu ani umiejętności robić)
- pewnie też regulacje przydałoby się zrobić, spalanie w normie tj od 5 do 6l/100
Deflektor zostawiam dla siebie - nie wchodzi "w skład zestawu"
Możliwa zamiana na inne moto - Arfica Twin XRV750
Zdjęcia :
https://photos.app.goo.gl/hJfVS16waFUGccqp8
Widoczny na roboczych zdjęciach nie jest umyty... jak zabiorę się do wypucowania do zmienię fotki
Pewnie o czymś zapomniałem, jak coś pisać najlepiej w wątku to od razu będę uzupełniał opis
Cena : 9600zł - do rozsądnej negocjacji
tel. sześć sześć zero cztery zero dziewięć dziewięć jeden siedem
edycja:
W związku z pytaniami o wałek zdawczy, jego stan czy nie jest powykręcany, spawany, kombinowany itd. zamieszczam filmik :
https://youtu.be/qG1pXCtk3M4