Siemako
No i stało się kilka dni temu w moim garażu zawitał wspomniany w temacie KTM
Nawinąłem jakieś 600km więc coś mogę powiedzieć
Banan na gębie jest , moc jest do 120km singielek ciągnie niesamowicie , hamulce żyleta
moment obrotowy jest strasznie płaski co sprawia że jedzie praktycznie zawsze, reakcja na manetę natychmiastowa
zawieszenie bajka - w porównaniu do transalpa tam gdzie zastanawiałem się , czołgałem, ewentualnie leżałem tutaj przelatuję 50 na godzinę
mimo wszystko masa też robi swoje choć najlżejszy nie jest to i tak nie taki klocek jak trampek
Pomimo iż jest supermoto i zaraz ktoś powie że nie nadaje się w teren to ja powiem nieprawda w teren i do miasta do roboty też można polatać
mam oczywiście kostki , zawias daje radę jedynie co to przednia opona jest mniejsza, nie wiem jak w błocie ale szutry , piach czy leśne dukty - poezja
jak dla mnie wystarczający aż nadto po kilku latach tachania transalpa jest diametralna różnica w terenie ( bo w trasie na pewno nie jest komfortowy)
https://zapodaj.net/6b93527abefaa.jpg.html>lc4.jpg
Offroad Level Up! -KTM Lc4 640 SM
- gracek
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 205
- Rejestracja: 24.06.2013, 10:55
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Tarczyn
Offroad Level Up! -KTM Lc4 640 SM
TT 900 RP.
- matti21sk
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 242
- Rejestracja: 02.12.2008, 09:52
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Offroad Level Up! -KTM Lc4 640 SM
Cześć
Znam kolesia, który śmiga na takim SMie od 7 lat. Troche pokombinować z olejem w latach i tylnym amorkiem o bardziej offowej charakterystyce.
Jest bardzo zadowolony:)
Ja zreszta tez mialem SMa690 Prestige.
tez z chłopakami latałem po krzaczorach i na moich slickach nie odstawałem.
Latanko było do czasu gdy w listopadzie do mokrego lasu się puściłem, ale to inna historia.
Mój zawias byl troche za sztywny i skok troche mniejszy od twojego.
Osobiście uważam te takie rozwiązanie to fajny półśrodek,dla tych co chcą ostrzejszej charakterystyki silnika, lżejszego moto od trampka i jeżdżą 50/50 miasto/teren.
Powodzenia !
Znam kolesia, który śmiga na takim SMie od 7 lat. Troche pokombinować z olejem w latach i tylnym amorkiem o bardziej offowej charakterystyce.
Jest bardzo zadowolony:)
Ja zreszta tez mialem SMa690 Prestige.
tez z chłopakami latałem po krzaczorach i na moich slickach nie odstawałem.
Latanko było do czasu gdy w listopadzie do mokrego lasu się puściłem, ale to inna historia.
Mój zawias byl troche za sztywny i skok troche mniejszy od twojego.
Osobiście uważam te takie rozwiązanie to fajny półśrodek,dla tych co chcą ostrzejszej charakterystyki silnika, lżejszego moto od trampka i jeżdżą 50/50 miasto/teren.
Powodzenia !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości