zimny pisze:O, a to ciekawe. Możesz coś więcej napisać? Od jakich prędkości, obrotów? W 600-tce do 140km/h tudzież 7 tys obr temat wibracji które byłyby uciążliwe de facto nie istnieje.. w 650-tce też. Afryka nieźle masowała powyżej 6 tys obr. ale to był jednak trochę inny, większy piec.mirekm71 pisze:W 700ce trakcja nie sprawia problemow przy 140-150 km/h ale wibracje powyzej 120km/h zaczynaja dobijac wiec jezdze max 110.
Jak dla mnie to 600ka lepiej sie zachowuje nawet przy tych 140km/h.
Caly czas. Nawet ktos juz pisal, ze 700ka wibruje, caly zadupek, siedzenie i podnozki. Kierownica mniej i nie jest to dokuczliwe. Dodatkowo twardy tyl daje w kosc na malych i czestych nierownosciach. Jazda 600ka jest o wiele wygodniejsza. Tylko, ze wtrysk w 700ce czyni ja bezawaryjna i bezobslugowa. Zreszta sama kultura pracy. Wystarczy odpalic 600ke i wkrecic ja na 6000obr a 700ke to widac, ze w 700ce wszystko drży.