POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Cześć,
Zakupiłem niedawno XL650 na swój pierwszy motocykl. W planach dalsze i bliższe wyprawy Transikiem:)
Pozdrawiam
Zakupiłem niedawno XL650 na swój pierwszy motocykl. W planach dalsze i bliższe wyprawy Transikiem:)
Pozdrawiam
- dareckihdi
- wiejski tuningowiec
- Posty: 84
- Rejestracja: 14.03.2021, 18:39
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Wrocław
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Witam!
Posiadam od trzech lat Hondę Transalp XL600 z 1993 roku z przednim zawieszeniem z Afryki.
Pozdrawiam wszystkich.
Marcin.
Posiadam od trzech lat Hondę Transalp XL600 z 1993 roku z przednim zawieszeniem z Afryki.
Pozdrawiam wszystkich.
Marcin.
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Cześć.Jestem z BydgoszczyPomykam Trampkiem 650..Do zobaczenia na zlotach i w trasie.
-
- Czytacz
- Posty: 4
- Rejestracja: 01.11.2022, 21:33
- Mój motocykl: XL650V
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Cześć,
Cieszę się, że tu trafiłem :)
Dwa tygodnie i jakieś 600 km temu stałem się właścicielem Transalp-a 650 z 2006 roku.
Po równo 20 latach zmieniłem motor z iż-a 49 z 1956 r na właśnie Trampka. Iż-a przez ostatnie 10 lat eksploatowałem bardzo mocno zarówno z kraju jak i za granicą. Były Bieszczady, Kartuzy, Górny i Dolny Śląsk, Mazury, wielokrotnie Czechy i Niemcy. Średnio rocznie 4 tyś km co jak na taki leciwy motor wydaje się niezłym wynikiem. Dwa ostatnie lata myślałem nad zmianą i w grę wchodził tylko Transalp - ponieważ tylko on spełniał moje kryteria.
Jeździć coraz dalej, zwiedzać i nie bać się zjechać z asfaltu. Zależało mi na typowym "koniu roboczym". No i jest i bardzo mi pasuję :)
Ps - jak dodawać fot?
Cieszę się, że tu trafiłem :)
Dwa tygodnie i jakieś 600 km temu stałem się właścicielem Transalp-a 650 z 2006 roku.
Po równo 20 latach zmieniłem motor z iż-a 49 z 1956 r na właśnie Trampka. Iż-a przez ostatnie 10 lat eksploatowałem bardzo mocno zarówno z kraju jak i za granicą. Były Bieszczady, Kartuzy, Górny i Dolny Śląsk, Mazury, wielokrotnie Czechy i Niemcy. Średnio rocznie 4 tyś km co jak na taki leciwy motor wydaje się niezłym wynikiem. Dwa ostatnie lata myślałem nad zmianą i w grę wchodził tylko Transalp - ponieważ tylko on spełniał moje kryteria.
Jeździć coraz dalej, zwiedzać i nie bać się zjechać z asfaltu. Zależało mi na typowym "koniu roboczym". No i jest i bardzo mi pasuję :)
Ps - jak dodawać fot?
-
- Czytacz
- Posty: 4
- Rejestracja: 01.11.2022, 21:33
- Mój motocykl: XL650V
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Łukasz 1604 pisze: ↑01.11.2022, 21:50 Cześć,
Cieszę się, że tu trafiłem :)
Dwa tygodnie i jakieś 600 km temu stałem się właścicielem Transalp-a 650 z 2006 roku.
Po równo 20 latach zmieniłem motor z iż-a 49 z 1956 r na właśnie Trampka. Iż-a przez ostatnie 10 lat eksploatowałem bardzo mocno zarówno z kraju jak i za granicą. Były Bieszczady, Kartuzy, Górny i Dolny Śląsk, Mazury, wielokrotnie Czechy i Niemcy. Średnio rocznie 4 tyś km co jak na taki leciwy motor wydaje się niezłym wynikiem. Dwa ostatnie lata myślałem nad zmianą i w grę wchodził tylko Transalp - ponieważ tylko on spełniał moje kryteria.
Jeździć coraz dalej, zwiedzać i nie bać się zjechać z asfaltu. Zależało mi na typowym "koniu roboczym". No i jest i bardzo mi pasuję :) Bo dla mnie najważniejsze w jeżdżeniu motorem jest właśnie - jeżdżenie.
Ps - jak dodawać fot?
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Cześć, witam wszystkich, tym razem padło na trampka, zaczynam remont po zakupie, prace idą do przodu, liczę na Wasze doświadczenia w temacie, pozdr
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Witam wszystkich!
Moja trampkowa przygoda zaczęła się w czerwcu 1996. Mama poszła wtedy z moim młodszym bratem do lekarza i kupiła mu coś do poczytania by oczekiwanie na wizytę mniej się dłużyło (już wtedy cierpliwość była przydatną cechą każdego pacjenta polskiej służby zdrowia). Tak się złożyło, że był to czerwcowy numer Świata motocykli. Zacząłem go przeglądać po ich powrocie i w pewnym momencie moim oczom ukazał się artykuł na temat Hondy Transalp. Pamiętam, że po jego przeczytaniu kompletnie mi "wywaliło korki pod deklem". Wiedziałem, że ten motocykl będę kiedyś miał, że nie chcę innego, tylko czerwonego Transalpa. Wiedziałem też, że to będzie w odległej przyszłości bo byłem wtedy biednym piętnastolatkiem.
Koledzy ślinili się na widok GSXR-ów, CBR-ek i ZX-ów coraz częściej pojawiających się na ulicach a ja zawsze w głowie miałem widok siebie jadącego polną drogą w stronę zachodzącego słońca;-).
W tamtym momencie jego jedyną wadą była dla mnie pojedyncza tarcza hamulcowa z przodu-tak niesymetrycznie to do bani! Wada ta zniknęła po obejrzeniu modelu PD10 w katalogu Motocykle Świata 1997- Transalp stał się motocyklem idealnym :-)
Lata mijały ale zawsze znajdowałem jakieś wymówki: a to hajsu nie ma, jak jest to są ważniejsze wydatki, a to nie mam gdzie trzymać, jak było gdzie trzymać to przecież nie mam prawa jazdy...
W tym roku skończyłem 41lat. W głowie mam nadal skojarzenie motocykl=Transalp-PD10 oczywiście! Oglądałem sobie używane na różnych portalach ogłoszeniowych, oznaczałem serduszkami co ciekawsze oferty aż w końcu żona znalazła całą listę obserwowanych ogłoszeń. I z tekstem do mnie:
-Chciałbyś taki?
-Od dwudziestu sześciu lat...
-To dlaczego nigdy sobie nie kupiłeś?
-Bo byłem za młody, bo nie było kasy, garażu, prawa jazdy...
-Teraz jesteś stary, też nie śpisz na pieniądzach, nie masz garażu ani prawa jazdy! Chcesz to sobie kup zamiast wzdychać do monitora i starych katalogów!
Cała Anka...;-)))))
22 sierpnia 2022 roku stałem się posiadaczem mojego pierwszego motocykla Hondy Transalp XL600V PD10 w kolorze czerwonym:-)
Wcześniej miałem epizody z polskimi "kopruchami" pokroju WSK, Ogarów 200 ale to wszystko były "produkty zastępcze". Choć trzeba przyznać nauczyły mnie "kręcenia śrubek" i tak na przykład Ogar odpalał z kopniaka z jednego obrotu a o zapłonie CDI wtedy nikt nie wiedział...
Trampek na chwilę obecną to silnik w ramie z tylnym kołem -reszta rozłożona na atomy, odrdzewiana, cynkowana, polerowana, śrutowana, malowana, wymieniana, regenerowana i usprawniana-kolejność przypadkowa;-) Do wiosny na spokojnie wszystko ogarnę.
Zostało zrobić prawo jazdy.
Moja trampkowa przygoda zaczęła się w czerwcu 1996. Mama poszła wtedy z moim młodszym bratem do lekarza i kupiła mu coś do poczytania by oczekiwanie na wizytę mniej się dłużyło (już wtedy cierpliwość była przydatną cechą każdego pacjenta polskiej służby zdrowia). Tak się złożyło, że był to czerwcowy numer Świata motocykli. Zacząłem go przeglądać po ich powrocie i w pewnym momencie moim oczom ukazał się artykuł na temat Hondy Transalp. Pamiętam, że po jego przeczytaniu kompletnie mi "wywaliło korki pod deklem". Wiedziałem, że ten motocykl będę kiedyś miał, że nie chcę innego, tylko czerwonego Transalpa. Wiedziałem też, że to będzie w odległej przyszłości bo byłem wtedy biednym piętnastolatkiem.
Koledzy ślinili się na widok GSXR-ów, CBR-ek i ZX-ów coraz częściej pojawiających się na ulicach a ja zawsze w głowie miałem widok siebie jadącego polną drogą w stronę zachodzącego słońca;-).
W tamtym momencie jego jedyną wadą była dla mnie pojedyncza tarcza hamulcowa z przodu-tak niesymetrycznie to do bani! Wada ta zniknęła po obejrzeniu modelu PD10 w katalogu Motocykle Świata 1997- Transalp stał się motocyklem idealnym :-)
Lata mijały ale zawsze znajdowałem jakieś wymówki: a to hajsu nie ma, jak jest to są ważniejsze wydatki, a to nie mam gdzie trzymać, jak było gdzie trzymać to przecież nie mam prawa jazdy...
W tym roku skończyłem 41lat. W głowie mam nadal skojarzenie motocykl=Transalp-PD10 oczywiście! Oglądałem sobie używane na różnych portalach ogłoszeniowych, oznaczałem serduszkami co ciekawsze oferty aż w końcu żona znalazła całą listę obserwowanych ogłoszeń. I z tekstem do mnie:
-Chciałbyś taki?
-Od dwudziestu sześciu lat...
-To dlaczego nigdy sobie nie kupiłeś?
-Bo byłem za młody, bo nie było kasy, garażu, prawa jazdy...
-Teraz jesteś stary, też nie śpisz na pieniądzach, nie masz garażu ani prawa jazdy! Chcesz to sobie kup zamiast wzdychać do monitora i starych katalogów!
Cała Anka...;-)))))
22 sierpnia 2022 roku stałem się posiadaczem mojego pierwszego motocykla Hondy Transalp XL600V PD10 w kolorze czerwonym:-)
Wcześniej miałem epizody z polskimi "kopruchami" pokroju WSK, Ogarów 200 ale to wszystko były "produkty zastępcze". Choć trzeba przyznać nauczyły mnie "kręcenia śrubek" i tak na przykład Ogar odpalał z kopniaka z jednego obrotu a o zapłonie CDI wtedy nikt nie wiedział...
Trampek na chwilę obecną to silnik w ramie z tylnym kołem -reszta rozłożona na atomy, odrdzewiana, cynkowana, polerowana, śrutowana, malowana, wymieniana, regenerowana i usprawniana-kolejność przypadkowa;-) Do wiosny na spokojnie wszystko ogarnę.
Zostało zrobić prawo jazdy.
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2515
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Statystycznie miłość mija po 4 latach.
Niech Twoja TRWA!!!
Ps. Pamiętam z tamtych czasow tylko opis silnika trampka (lub afryki) w jednym z czasopism:. ... dwa cylindry, po trzy zawory i dwie świece na cylinder.
Pierwsza moja myśl: to nie ma prawa chodzić:)
Niech Twoja TRWA!!!
Ps. Pamiętam z tamtych czasow tylko opis silnika trampka (lub afryki) w jednym z czasopism:. ... dwa cylindry, po trzy zawory i dwie świece na cylinder.
Pierwsza moja myśl: to nie ma prawa chodzić:)
Dominator.
- ostry
- oktany w żyłach
- Posty: 3966
- Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraśnik
- Kontakt:
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Gratuluję żony Tomuń .
Dobrze że realizujecie marzenia panowie .
Również od małego śliniłem się na motocykle. Na porodówkę mnie wieźli na Wuesce więc nie widziałem później innej drogi dla siebie jak na 2 kółkach .
Witamy na forum!
Dobrze że realizujecie marzenia panowie .
Również od małego śliniłem się na motocykle. Na porodówkę mnie wieźli na Wuesce więc nie widziałem później innej drogi dla siebie jak na 2 kółkach .
Witamy na forum!
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
- janina
- wiejski tuningowiec
- Posty: 84
- Rejestracja: 03.03.2015, 23:04
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Malbork
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
A tu platonicznie 26 lat. Aktualnie trwa gra wstępna a zasadnicze spełnienie i pełna 'konsumpcja' nastąpią wiosną. W końcu napisał kolega że rozebrał.
Honda XL650V Transalp; CRF300L.
- janina
- wiejski tuningowiec
- Posty: 84
- Rejestracja: 03.03.2015, 23:04
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Malbork
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Spełniłeś marzenie posiadania motocykla teraz zostaje pojechać w ''stronę zachodzącego słońca''. Witaj na forum.
Honda XL650V Transalp; CRF300L.
-
- Czytacz
- Posty: 1
- Rejestracja: 01.12.2022, 18:23
- Mój motocykl: XL700V
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Witam serdecznie wszystkich użytkowników Trampka 💪 od dziś jestem również użytkownikiem 700. Choć z tym użytkowaniem to kilka miesięcy muszę poczekać . Do zrobienia przed sezonem uszczelnienie lag , i standardowy przegląd. Pozdrawiam
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1525
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Przemo Diesel pisze: ↑11.12.2022, 19:11 Witam serdecznie wszystkich użytkowników Trampka od dziś jestem również użytkownikiem 700. Choć z tym użytkowaniem to kilka miesięcy muszę poczekać .
Elegancko.
Doczekasz się jeszcze swoich wymarzonych wyjazdów .
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Cześć!
Od blisko 3 lat solidnie gnoję coraz mocniej zmodyfikowanego Transalpa 700 wypadało więc, żebym w końcu dołączył do szanownej społecznośći i się przywitał ;)
Wcześniej ujeżdżałem Suzuki DR750 i KTM Adventure 620. Życie poukładało mi się tak, że profesjonalnie filmuję rajdy terenowe po świecie, potrzebowałem więc niezawodnego sprzętu, którym zrobię 5k km autostradami i 2k km w terenie. XL700 miał być tylko na chwilę i na kilka zleceń, ale takie dystanse tworzą solidną więź i sentyment każe mi męczyć Trampka dalej.
Przez zimę planuję swap zawieszenia. Na razie robię intensywny research, jak przejdę do działania wrzucę relację.
A jak kogoś interesuje jak wygląda moja robota to prowadzę vloga w tym temacie: https://youtu.be/42LmD4EigA8
Od blisko 3 lat solidnie gnoję coraz mocniej zmodyfikowanego Transalpa 700 wypadało więc, żebym w końcu dołączył do szanownej społecznośći i się przywitał ;)
Wcześniej ujeżdżałem Suzuki DR750 i KTM Adventure 620. Życie poukładało mi się tak, że profesjonalnie filmuję rajdy terenowe po świecie, potrzebowałem więc niezawodnego sprzętu, którym zrobię 5k km autostradami i 2k km w terenie. XL700 miał być tylko na chwilę i na kilka zleceń, ale takie dystanse tworzą solidną więź i sentyment każe mi męczyć Trampka dalej.
Przez zimę planuję swap zawieszenia. Na razie robię intensywny research, jak przejdę do działania wrzucę relację.
A jak kogoś interesuje jak wygląda moja robota to prowadzę vloga w tym temacie: https://youtu.be/42LmD4EigA8
- MrWaski
- osiedlowy kaskader
- Posty: 126
- Rejestracja: 16.06.2020, 07:29
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Słocina
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Witaj Bartek!
Z przyjemnością i odrobiną adrenaliny oglądnąłem filmik.
Co to masz za rękawice widoczne w pierwszych minutach filmu? To są motocyklowe czy jakieś taktyczne?
Z przyjemnością i odrobiną adrenaliny oglądnąłem filmik.
Co to masz za rękawice widoczne w pierwszych minutach filmu? To są motocyklowe czy jakieś taktyczne?
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
-
- Czytacz
- Posty: 1
- Rejestracja: 06.11.2022, 23:36
- Mój motocykl: XL650V
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Witam serdecznie wszystkich!
Jestem Arek mieszkam w Rybniku i kupiłem Transalpa ktorego kiedyś bardzo szukałem ale po długiej przerwie od własnego motocykla (dzieciaki) w koncu go mam. Miała być afryka jako spełnienie marzenia,, ale po objeżdżeniu śląskiego i 6 trupoafryk w cenie do 16 k wyboru nie żałuję ani troszkę. Trampka mam w stanie perfekcyjnym, rok 2004 z nalotem niecalych 50 tys.
Pozdrawiam Was bardzo, do zobaczenia na trasach!!!
Jestem Arek mieszkam w Rybniku i kupiłem Transalpa ktorego kiedyś bardzo szukałem ale po długiej przerwie od własnego motocykla (dzieciaki) w koncu go mam. Miała być afryka jako spełnienie marzenia,, ale po objeżdżeniu śląskiego i 6 trupoafryk w cenie do 16 k wyboru nie żałuję ani troszkę. Trampka mam w stanie perfekcyjnym, rok 2004 z nalotem niecalych 50 tys.
Pozdrawiam Was bardzo, do zobaczenia na trasach!!!
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Cześć. Witam wszystkich spod Lublina. Obecnie latam trampkiem 650. Miałem też 600 ale tamta mi nie podeszła. Generalnie 650 to już mój 36 motocykl w karierze i pomimo braków mocy jestem z niego zadowolony. Pozdrawiam.
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2687
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Clawfinger i Helios , witajcie w naszym gronie. Kłaniam się Wam naszym tradycyjnym ukłonem powitalnym :
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości