PawelD pisze: ↑17.11.2022, 21:07
Skandal! A wy marudzicie, że do jeżdżącego motocykla chętni mogą dokupić akcesoria… Też mi problem
Skandal, panie .
Mnie zaintrygowała nowa jakość Hondy, w postaci akcesoryjnych podnóżków pasażera. Gdzie on ma postawić kopytka w najsłabszej serii? I jak ma się do tego homologacja pojazdu na dwie osoby? Podwójna kanapa wystarczy ?
PawelD pisze: ↑17.11.2022, 21:07
Skandal! A wy marudzicie, że do jeżdżącego motocykla chętni mogą dokupić akcesoria… Też mi problem
Skandal, panie .
Mnie zaintrygowała nowa jakość Hondy, w postaci akcesoryjnych podnóżków pasażera. Gdzie on ma postawić kopytka w najsłabszej serii? I jak ma się do tego homologacja pojazdu na dwie osoby? Podwójna kanapa wystarczy ?
W polskim konfiguratorze rozchodzi się o "komfortowe podnóżki pasażera", gdzie jest napisane, że są szersze niż standardowe dla poprawy komfortu Jest też cena - 554 zł
Byłem dziś tutaj na Korsyce w salonie Honda. Pytałem kiedy i jaka cena podstawy Transalpa.
Jeszcze Honda Francuska nie odkrywa ceny, tłumaczą się konkurencja. Szacują około 11tys euro.
To takie kwiatki. Bo trzeba dotknąć i pomacać a nie żyć tylko wyobraźnią.
Trzymać kciuki bo jak pójdzie zgodnie z planem czytaj bez komplikacji to w grudniu będę macał testowego Horneta a to ten samo piekarnik. Jazda testowa w miejskim ruchu wieczorową porą. Przynajmniej zapisałem się w kolejkę.
Szymon.zim pisze: ↑06.12.2022, 21:24
Byłem dziś tutaj na Korsyce w salonie Honda. Pytałem kiedy i jaka cena podstawy Transalpa.
Jeszcze Honda Francuska nie odkrywa ceny, tłumaczą się konkurencja. Szacują około 11tys euro.
To takie kwiatki. Bo trzeba dotknąć i pomacać a nie żyć tylko wyobraźnią.
Trzymać kciuki bo jak pójdzie zgodnie z planem czytaj bez komplikacji to w grudniu będę macał testowego Horneta a to ten samo piekarnik. Jazda testowa w miejskim ruchu wieczorową porą. Przynajmniej zapisałem się w kolejkę.
To napisz koniecznie. To będzie konkret, zamiast lamentów ile to rzeczy jest w teorii nie tak
W maju mają być już testówki w salonach. Nie będzie, jak w przypadku crf1000 objazdówki po salonach celem pomacania nowego modelu.
Plaza W-wa ma już zamówione 7 sztuk na czerwiec.
Następne zamówienia są zbierane na lipiec.
Cena jeszcze nie jest dokładnie ustalona, ale powinna być poniżej 50k zł. za najtańszą wersję.
MrWaski pisze: ↑14.03.2023, 19:19
A na niektórych forach niezłe gównoburze!
Taa, bo wszyscy narzekający to chyba oczekują zawieszenia do skakania i ciul wie czego. I te ciągłe porównania do T7, też niesłuszne. Nie ta grupa docelowa. Trampek robi co ma robić, trampkować To będzie dobry motocykl, bo silnikowo po Hondzie nie powinno być niespodzianki. Uzupełnił wszystkie niedomagania starszych modeli
Pamiętacie jaka gównoburza była przed wejsciem 700tki?
Teraz każdy pluje jak głupi a na żywo nawet nie widział motocykla.
Co więcej, najwięcej błota rzucają Ci ktorych nie stać na nowy motocykl.
Ci co mają pieniądze i spodoba się im linia Hondy to go kupią i tyle. Jeśli im się nie spodoba to nie rzucają tysięcy wypocin bo nie ma to sensu. Biorą coś innego. Jesli Cię stać na wywalenie kilkunastu tys euro to nie marnujesz życia gównoburze.
Honda to Honda. Jakosc jest duzo lepsza niż np bmw.
Jakbym miał pieniądze to bym brał w ciemno.
Nowy transalp jest przygotowany pod jazdę 2 osób a t7 jest jednoosobowa
... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ...
Nie jeździłem. Macałem, siadałem.
Jest piękny i do bólu prosty. Nie ma w lewej manetkce dżojstika, jak crf1100. Nareszcie normalny przełącznik świateł. Prosty włacznik silnika. Duży prześwit. Nie wiem, gdzie zamocować gmole i osłonę silnika. Na pewno nie będzie tak pancernie, jak w starym trampku. Jest potencjał do mocowania tylnych stelaży.