sprzedałem trampka i co dalej??
-
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 277
- Rejestracja: 01.09.2013, 17:26
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Rzeszów
sprzedałem trampka i co dalej??
tydzien temu sprzedałem trampka już wydawał mi się za słaby i mam dylemat co kupić mam na mysli takie modele jak
- honda varadero 1000
- v-storm 1000
- Aprilia etv 1000 caponord
- bmw gs 1100
- Triumph tiger 955i
cena do około 12tys
jak by ktoś słyszał o zadbanej sztuce proszę o info
- honda varadero 1000
- v-storm 1000
- Aprilia etv 1000 caponord
- bmw gs 1100
- Triumph tiger 955i
cena do około 12tys
jak by ktoś słyszał o zadbanej sztuce proszę o info
Sensem podróży nie jest dotarcie do celu, lecz odwaga , by w nią wyruszyć........
Zwyczajni ludzie żyją z dnia na dzień, wielcy ludzie mają marzenia, bohaterowie wyruszają na podbój tych marzeń. [album]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 6/k27e.jpg[/album]
Zwyczajni ludzie żyją z dnia na dzień, wielcy ludzie mają marzenia, bohaterowie wyruszają na podbój tych marzeń. [album]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 6/k27e.jpg[/album]
Re: sprzedałem trampka i co dalej??
Pomyśl o nowej Afryce. Podają, że cena będzie gdzieś na poziomie 14.000, więc może trochę dołożysz i masz zupełnie nowy sprzęt.
- ant6
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 849
- Rejestracja: 17.03.2013, 20:10
- Mój motocykl: nie mam motocykla
- Lokalizacja: Wrocław
Re: sprzedałem trampka i co dalej??
chyba euroArtur pisze:Pomyśl o nowej Afryce. Podają, że cena będzie gdzieś na poziomie 14.000, więc może trochę dołożysz i masz zupełnie nowy sprzęt.
If nobody hates you, you're doing something wrong
Re: sprzedałem trampka i co dalej??
No tak, ale kolega Muchen, też nie pisał w jakiej walucie...
- bankier
- czyściciel nagaru
- Posty: 567
- Rejestracja: 27.01.2009, 21:33
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: sprzedałem trampka i co dalej??
Artur pisze:Pomyśl o nowej Afryce. Podają, że cena będzie gdzieś na poziomie 14.000, więc może trochę dołożysz i masz zupełnie nowy sprzęt.
Dołożysz ze 40 tyś PLN i masz Afrykę
Przyszedł czas na Varadero
-
- łamacz szprych
- Posty: 731
- Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Trzebnica
Re: sprzedałem trampka i co dalej??
A ja wziął bym wiaderko 1000
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
- Marcin-BB
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 847
- Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bielsko- Biała
Re: sprzedałem trampka i co dalej??
Cagiva Elefant 750 lub 900!
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: sprzedałem trampka i co dalej??
Przysiądź się najpierw do wszystkich, bo któryś z nich może nie pasować pod kątem pozycji, ugięcia nóg, czy ciężaru.
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: sprzedałem trampka i co dalej??
Fazer 600, jako ciekawostka Albo 1000 ale to już gruba liga
Caponord jest fajny choć wszystkie wymienione to generalnie ciężkie klocki raczej...nie wolisz coś lekkiego?
Caponord jest fajny choć wszystkie wymienione to generalnie ciężkie klocki raczej...nie wolisz coś lekkiego?
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: sprzedałem trampka i co dalej??
Ale GS ma nisko cycki Nie czuć tej masy.
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- Bosman78
- łamacz szprych
- Posty: 640
- Rejestracja: 15.01.2013, 14:38
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wa-wa Mokotow
Re: sprzedałem trampka i co dalej??
No właśnie bo to jest pytanie co dalej? Jak powiesz nam co dalej to powiemy ci jakie moto
DL650A
- giermo
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 255
- Rejestracja: 13.03.2010, 15:32
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Chełm
Re: sprzedałem trampka i co dalej??
ja dodam coś od siebie jakiś czas temu też sprzedałem trampka i kupiłem 1150gs, praktycznie to samo co 1100 ale co tam do rzeczy, praca silnika skrzyni biegów inaczej kultura pracy albo jej brak, 5 lat spędzone na trampku i 50 tys km przyzwyczaiłem swoje uszy do pracy V-ki, a pracowała jak poezja, skrzynia również bez jakiś stuków czy zgrzytów, w GS-ie tego nie ma, silnik i skrzynia pracuję jak młocarnia albo inny sprzęt rolniczy typu bizon ale tak ma być i cóż nic się nie zrobi pokochać albo znienawidzić i sprzedać ale ... gdy wsiądziesz hmmm włączysz 5, 6 bieg zapominasz o tym i lecisz tam gdzie chcesz i ile chcesz hamulce w porównaniu do trampka to przepaść technologiczna, tutaj przeżyłem szok jak można zatrzymać moto które waży 250kg, nie nurkuję tylko hamuję. Zawieszenie- idzie jak po sznurku w zakręcie 100 czy 160 nie ma znaczenia czy równy asfalt czy wyboje nic się nie buja na boki jak na sprężynowym tapczanie. Spalanie i tu jest największy paradoks silnik- pojemność i moc drugie tyle co trampek a pali mniej i to przy większych prędkościach. Dwie osoby, bagaże na tygodniowy wypad trochę autostrad (do 160km/h) a spalanie 5,6 tyle to mi trampek palil przy jeździe solo do 110km/h .
Motocykl typowo szosowy, zwłaszcza na długie wypady, silnik nie odczuwa czy wiezie się pasażera, bagaże itp. nie czuć jego wagi jeździ się naprawdę przyjemnie ale tylko po czarnym.
polecam ten pierwszy post w tym wątku dla tych, którzy myślą o dużym GS http://www.bmwmotoklub.pl/viewtopic.php?f=16&t=6906
Motocykl typowo szosowy, zwłaszcza na długie wypady, silnik nie odczuwa czy wiezie się pasażera, bagaże itp. nie czuć jego wagi jeździ się naprawdę przyjemnie ale tylko po czarnym.
polecam ten pierwszy post w tym wątku dla tych, którzy myślą o dużym GS http://www.bmwmotoklub.pl/viewtopic.php?f=16&t=6906
Nie nie nie prędkość była ok tylko zakręt trochę za ciasny ....
Zdjęcia https://picasaweb.google.com/bbtchelm
Zdjęcia https://picasaweb.google.com/bbtchelm
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1430
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: sprzedałem trampka i co dalej??
giermo pisze:ja dodam coś od siebie jakiś czas temu też sprzedałem trampka i kupiłem 1150gs, praktycznie to samo co 1100 ale co tam do rzeczy, praca silnika skrzyni biegów inaczej kultura pracy albo jej brak, 5 lat spędzone na trampku i 50 tys km przyzwyczaiłem swoje uszy do pracy V-ki, a pracowała jak poezja, skrzynia również bez jakiś stuków czy zgrzytów, w GS-ie tego nie ma, silnik i skrzynia pracuję jak młocarnia albo inny sprzęt rolniczy typu bizon ale tak ma być i cóż nic się nie zrobi pokochać albo znienawidzić i sprzedać ale ... gdy wsiądziesz hmmm włączysz 5, 6 bieg zapominasz o tym i lecisz tam gdzie chcesz i ile chcesz hamulce w porównaniu do trampka to przepaść technologiczna, tutaj przeżyłem szok jak można zatrzymać moto które waży 250kg, nie nurkuję tylko hamuję. Zawieszenie- idzie jak po sznurku w zakręcie 100 czy 160 nie ma znaczenia czy równy asfalt czy wyboje nic się nie buja na boki jak na sprężynowym tapczanie. Spalanie i tu jest największy paradoks silnik- pojemność i moc drugie tyle co trampek a pali mniej i to przy większych prędkościach. Dwie osoby, bagaże na tygodniowy wypad trochę autostrad (do 160km/h) a spalanie 5,6 tyle to mi trampek palil przy jeździe solo do 110km/h .
Motocykl typowo szosowy, zwłaszcza na długie wypady, silnik nie odczuwa czy wiezie się pasażera, bagaże itp. nie czuć jego wagi jeździ się naprawdę przyjemnie ale tylko po czarnym.
polecam ten pierwszy post w tym wątku dla tych, którzy myślą o dużym GS http://www.bmwmotoklub.pl/viewtopic.php?f=16&t=6906
ależ ochy i achy .....jak jeździłem 1200 gełesem to jakoś ja nie mogłem zejść nigdy poniżej 7 litrów przy takiej prędkości autostradowej w 2 osoby i bez bagażu.
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
- giermo
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 255
- Rejestracja: 13.03.2010, 15:32
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Chełm
Re: sprzedałem trampka i co dalej??
właśnie sobie odpowiedziałeś dlaczego tak jest
Nie nie nie prędkość była ok tylko zakręt trochę za ciasny ....
Zdjęcia https://picasaweb.google.com/bbtchelm
Zdjęcia https://picasaweb.google.com/bbtchelm
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1430
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: sprzedałem trampka i co dalej??
giermo pisze:właśnie sobie odpowiedziałeś dlaczego tak jest
no właśnie nie wiem dlaczego tak jest ,ze 1200 nie schodził mi poniżej 7 ltr na autostradzie przy tych stałych prędkościach 160 km/h tak jak ten twój ochowaty i achowaty 1150.
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: sprzedałem trampka i co dalej??
Ja tylko pamiętam jak jechaliśmy z Mazur na Śląsk, non-stop stała trasa, prędkość 110-130km/h, chyba z 8 motocykli i najmniej spalił 1200GS - łyknął poniżej 4.5l/100km. Nawet nowa wtryskowa teresa spaliła więcej.
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- poss'ter
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 931
- Rejestracja: 02.01.2013, 18:10
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: sprzedałem trampka i co dalej??
Dorzucę swoje 3 grosze o spalaniu GSa.ArturS pisze:Ja tylko pamiętam jak jechaliśmy z Mazur na Śląsk, non-stop stała trasa, prędkość 110-130km/h, chyba z 8 motocykli i najmniej spalił 1200GS - łyknął poniżej 4.5l/100km. Nawet nowa wtryskowa teresa spaliła więcej.
Na początku tego sezonu po 3 sezonach jeżdzenia trampkami (650, 700) przesiadłem się na gs12 '04. Spalanie, nie większe niż w TA700, przy jeżdzie szybkiej nawet mniejsze. W wakacje zrobiłem 3600 km po Norwegi. Prędkości były prawie przepisowe 80-120km/h. Bez plecaczka, 3 kufry i wałek na tylnym siedzeniu. Zawsze tankowanie do pełna i kasowanie Trip1. Wynik: 0d 4,42 do 5,5l/100km.
Ciekawostka. Bylem z kolegą na DL650. Wlewaliśmy zawsze dokładnie TYLE SAMO benzyny do baku, tyle tylko że jego przebiegi były o 6% wyższe bo licznik DL'a przekłamuje o 6% prędkość i przebieg w górę, np. u mnie jedziemy 100km/h a u kolegi 106km/h. Wniosek, Dl pali mniej
Co do właściwości jezdnych GSa i kultury pracy skrzyni biegów i silnika to w 100% zgadzam się z przedmówcą giermo. Jak już polubisz dźwięk boksera i toporność skrzyni to reszta staje się bajką.
ps. cytat z rozmowy przez intercom:
kolega z Dla - co tak pierdol*eło?
Ja - eee.. nic, wrzuciłem jedynkę
"NIE ŁAM SIĘ" - Wajdek
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: sprzedałem trampka i co dalej??
A to już wiem dlaczego w teście scigacz.pl nowy DL spalił niecałe 3l/100km Może przekłamuje o kolejne 6%?
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- Jurand
- dwusuwowy rider
- Posty: 157
- Rejestracja: 13.03.2013, 16:16
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Spychowo/Mazury -> Rzeszów
Re: sprzedałem trampka i co dalej??
Ja przesiadłem się na DL-a 650A '08 i dla mnie ma dość mocy.
Na początku też celowałem w jakiegoś "tysiąca" ale po przymiarce od rzau odpuściłem Varadero (początkowo podobało mi się najbardziej). Caponord mi przeszedł, jak zobaczyłem na żywo, na zdjęciach wygląda efektowniej - no chyba, że wersja Railly Raid ale to już spory wydatek.
DL 650 w porównaniu do TA 650 to demon przyśpieszenia Spalanie kręci się wokół 5l/100km. Te opowiastki z testów włożyłbym między bajki (te testy chyba robione są na rolkach w zamkniętym garażu ). Natomiast spalanie na poziomie 5,5l/100 km z pasażerem, 3 kuframi i przytroczonymi do nich 2 śpiworami, 2 karimatami i namiotem przy prędkościach 150 - 160 km/h na autostradach uważam za przyzwoite (przetestowane na trasie PL - HR). Niestety ma ten sam problem co przedmówcy wspomnieli - kultura pracy silnika i skrzyni biegów. Około 5 k obrotów masz wrażenie, ze siedzisz na sieczkarni, ale w granicach 7 k, pracuje już dość miło dla ucha... Można się przyzwyczaić, nie oszukujmy się pod tym względem Hondy nic nie przebije i dlatego jak jakiś niemiec zajeździ już na tyle, żeby było mnie stać to wrócę do Hondy (Crosstourer lub Crossrunner) bo nowy DL650 nie podoba mi się wogóle a na nowym DL1000 ten "Helmut" jeszcze będzie musiał trochę pojeździć
Ale ogólnie jeśli nie szedł byś na siłę w "tysiące" to bardzo polecam...
Na początku też celowałem w jakiegoś "tysiąca" ale po przymiarce od rzau odpuściłem Varadero (początkowo podobało mi się najbardziej). Caponord mi przeszedł, jak zobaczyłem na żywo, na zdjęciach wygląda efektowniej - no chyba, że wersja Railly Raid ale to już spory wydatek.
DL 650 w porównaniu do TA 650 to demon przyśpieszenia Spalanie kręci się wokół 5l/100km. Te opowiastki z testów włożyłbym między bajki (te testy chyba robione są na rolkach w zamkniętym garażu ). Natomiast spalanie na poziomie 5,5l/100 km z pasażerem, 3 kuframi i przytroczonymi do nich 2 śpiworami, 2 karimatami i namiotem przy prędkościach 150 - 160 km/h na autostradach uważam za przyzwoite (przetestowane na trasie PL - HR). Niestety ma ten sam problem co przedmówcy wspomnieli - kultura pracy silnika i skrzyni biegów. Około 5 k obrotów masz wrażenie, ze siedzisz na sieczkarni, ale w granicach 7 k, pracuje już dość miło dla ucha... Można się przyzwyczaić, nie oszukujmy się pod tym względem Hondy nic nie przebije i dlatego jak jakiś niemiec zajeździ już na tyle, żeby było mnie stać to wrócę do Hondy (Crosstourer lub Crossrunner) bo nowy DL650 nie podoba mi się wogóle a na nowym DL1000 ten "Helmut" jeszcze będzie musiał trochę pojeździć
Ale ogólnie jeśli nie szedł byś na siłę w "tysiące" to bardzo polecam...
-
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 277
- Rejestracja: 01.09.2013, 17:26
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: sprzedałem trampka i co dalej??
puki co ogladłem juz kilka moto i powiem ze bedzie ciężko znależć cos w przyzwoitym stanie ..
Sensem podróży nie jest dotarcie do celu, lecz odwaga , by w nią wyruszyć........
Zwyczajni ludzie żyją z dnia na dzień, wielcy ludzie mają marzenia, bohaterowie wyruszają na podbój tych marzeń. [album]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 6/k27e.jpg[/album]
Zwyczajni ludzie żyją z dnia na dzień, wielcy ludzie mają marzenia, bohaterowie wyruszają na podbój tych marzeń. [album]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 6/k27e.jpg[/album]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 1 gość