Re: Doktoryzacja czyli przesiadka z pianina na DR 650
: 21.08.2015, 16:02
Na TCP zrobiła się ostatnio moda na SE, a nie każdy czyta FAT.
Transalp Club Poland
http://ww.forum.transalpclub.pl/
bosi, nie każdy czyta adv. sam tam odsyłasz a czepiasz się odsyłania na fat.bosi pisze:Na TCP zrobiła się ostatnio moda na SE, a nie każdy czyta FAT.
1. Faktycznie porażka. Ale nie jest aż taki mały (w TTR mam DUŻO mniejszy) i jest szklany. Jest szansa że wytrzyma, jak nie wytrzyma, nie bijcie. Co za ogarek tam siedzi w serii? BTW, czysta lampa świeci lepiej.browar pisze:To i ja dorzucę trzy grosze:
1.światło przód-porażka,to jakaś świeczka jest,muszę sprawdzić,co za żarówka tam siedzi.Nie wie ktoś,czy ten mały reflektorek wytrzyma żarówkę H4 55/50W?
2.Pozycja na stojąco-kierownica za niska,trzeba będzie wykombinować wyższą.
3.Waga-już RSE było lekkie,ale tutaj to mam wrażenie,że rower prowadzę.
4.Dynamika-jedynka faktycznie długa,ale i tak ten silnik trzeba kręcić,więc 5 tys rpm zaszkodzi mniej niż telepanie się przy 3 tys na wyższym biegu.
5.Rozruch-pomału ogarniam,ale to i tak wyzwanie,szczególnie,gdy silnik zgaśnie w korku
Dobrze, ale wiele wątków w jednym i czy się potem połapiemy?browar pisze:A czy w tym kąciku nam źle?
W wiekowych sprzętach nie ma się co za bardzo sugerować fabryką odnośnie pilota i dysz. Jeżeli nie pomogą inne czynności magiczne, warto poeksperymentować z pilotem. Jaki kolor świecy? Jeżeli nie idealny, to kombinuj z iglicą. Oba tematy wałkowane na forum DR.browar pisze:Pilot ok,jak fabryka każe,obroty trochę za wysokie,przy rozgrzanym silniku potrafią podskoczyć do 1600.Muszę sprawdzić,czy gdzieś się ssanie nie zacina,przyczyna może leżeć tutaj.Reflektorek się obejrzy,nie wiem,czy kratki z niego nie zdejmę.
Co do akumulatora-single tak mają,nie lubią leniwych baterii
Pisząc "rozruch"miałem na myśli kopanie