Artur pisze:Hm, ja w swoim trampku odkręcić muszę tylko jedną śrubę, zdjąć plastikowa boczną osłonę i już jestem przy akumulatorze. Tutaj już nie trzeba nic odkręcać, lekko poluzować dwie śrubki i aku można wyjąć.
No widzisz... a ja ściągam tylko kanapę
Co do dostania aku.... ja przez 10dni jechałem z padniętym aku w Transalpie bo nie było szans go kupić. Żarówki też szukałem z 5 dni... ale to były prawdziwe zadupia natomiast w 2mln miescie w Maroku jeżdżąc niemal pół dnia (z lokalesem) nie udało nam się dostać aku do Tenery, choć... udało się kupić bardzo podobny. Fakt, pewnie z BMW było by jeszcze gorzej
Alternatywą dla Trampka, dla wysokich osób jest mała Tenerka - to dla osób spokojnych. Dla ludzi lubiących emocje: 690 z wyprawowym KITem.
W pierwszym przypadku jest to droga opcja, w tym drugim to już mega kasa.
Alternatywą dla Teresy dla osób które 90% spędzają na asfalcie może być XC800 czy F800GS.
Ja pogodziłem się z brakiem owiewki i ganiam XTRa. Właściciele Tenerek, którzy przejechali się moja maszyną w terenie stwierdzili bez mrugnięcia okiem i.... sprzedali swoje maszyny. Niby tylko 28kg różnicy ale w terenie XTR swoją zwinnością i poręcznością miażdży cięższego brata.
Z drugiej strony ja miałem okazję przejechać się ich Tenerkami i.... jest super lekko i łatwo w terenie porównując do Trampka. Mam sentyment do tego motocykla ale OFF nie jest jego żywiołem.
Wiem, że są osoby które dają radę, są też tacy co dają radę ciężkim GSem - skoro im się to podoba to ja tylko przyklaskuję