[S] Transalp 600V 1990r.
: 01.10.2014, 08:43
Hej. Na wstępie proszę Admina o przeniesienie tego tematu do właściwego działu zgodnie z info na PW :)
Do sprzedania Trampek (czerwono biały :P ) Jestem drugim właścicielem w kraju - posiadam go 2 sezon. Kupiłem go na tym forum. Motocykl w stanie dobrym.
Rok temu miałem na nim nieudane zakończenie sezonu - samochód wymusił pierwszeństwo i zaliczyłem szlifa przy ruszaniu ze świateł. Trochę mnie to odstraszyło. Wszystko przyjął lewy gmol, na baku widoczne wgniecenie od kierownicy. Gmol naspawany i wyszlifowany, niestety niepolakierowany. W związku z powyższym można powiedzieć że nie zrobiłem w tym sezonie na Transalpie więcej niż 1000km (łączny przebieg 73366). Nie z powodów technicznych bo wszystko co trzeba do bezpiecznej jazdy jest naprawione. Co weekend kilka kilometrów robię żeby nie stał i nie marniał. Idąc dalej za rzeczami, które wypadałoby zrobić w związku ze zbliżającym się końcem sezonu to tylny hamulec (przedni spokojnie jeszcze pociągnie) - nie łapie zbyt dobrze i jeżeli ktoś nagminnie używa hamulca pomocniczego to trzeba zeszlifować rant z tarczy lub zaopatrzyć się w nową. Kolejną rzeczą, ale raczej dla co bardziej pedantycznych użytkowników jest obicie kanapy, które po prostu parcieje pomału. To raczej tyle z oczywistych pracach bieżących. Alarm muszę tylko na prędkości ogarnąć bo mi kabelek się zaśniedział czym doprowadził również bezpiecznik do końca używalności. Napęd nie przeskakuje, łańcuch jest dobrze naciągnięty. Skrzynia biegów pracuje dobrze. Przegląd ważny do listopada, ubezpieczenie do lutego.
Z rzeczy które zostały wymienione bądź dodane przeze mnie: Olej i filtr na początku sezonu, czyszczenie i regulacja zaworów, gaźników, przelutowany i naprawiony moduł zapłonu który skutecznie uniemożliwił wyjazd w Bieszczady. Wysoka szyba od MGG. Dorobione bagażniki - pasują do każdych sakw motocyklowo-rowerowych. Do kufrów podejrzewam, trzeba byłoby je przerobić lekko. Wymiana opon z kostki na bardziej szosowe.
Do motocykla dorzucam dodatkowo: opony Michelin t63 (o ile nie zostaną wcześniej sprzedane na osobnej aukcji), olej na dolewkę i smar do łańcucha, niską, oryginalną szybę oraz masę innych śrubek, tulei i innych na wymianę.
Oprócz tego motocykl ma wstawione dodatkowe zegary : temperaturę oleju oraz zegar napięcia akumulatora. Zamontowano w nim również alarm - wszystko to dzięki poprzedniemu właścicielowi.
Dokładniejsze zdjęcia pozwolę sobie wrzucić na maila. Motocykl aktualnie znajduje się w Olsztynie. Cena jaka by mnie interesowała to około 4100zł.
Do sprzedania Trampek (czerwono biały :P ) Jestem drugim właścicielem w kraju - posiadam go 2 sezon. Kupiłem go na tym forum. Motocykl w stanie dobrym.
Rok temu miałem na nim nieudane zakończenie sezonu - samochód wymusił pierwszeństwo i zaliczyłem szlifa przy ruszaniu ze świateł. Trochę mnie to odstraszyło. Wszystko przyjął lewy gmol, na baku widoczne wgniecenie od kierownicy. Gmol naspawany i wyszlifowany, niestety niepolakierowany. W związku z powyższym można powiedzieć że nie zrobiłem w tym sezonie na Transalpie więcej niż 1000km (łączny przebieg 73366). Nie z powodów technicznych bo wszystko co trzeba do bezpiecznej jazdy jest naprawione. Co weekend kilka kilometrów robię żeby nie stał i nie marniał. Idąc dalej za rzeczami, które wypadałoby zrobić w związku ze zbliżającym się końcem sezonu to tylny hamulec (przedni spokojnie jeszcze pociągnie) - nie łapie zbyt dobrze i jeżeli ktoś nagminnie używa hamulca pomocniczego to trzeba zeszlifować rant z tarczy lub zaopatrzyć się w nową. Kolejną rzeczą, ale raczej dla co bardziej pedantycznych użytkowników jest obicie kanapy, które po prostu parcieje pomału. To raczej tyle z oczywistych pracach bieżących. Alarm muszę tylko na prędkości ogarnąć bo mi kabelek się zaśniedział czym doprowadził również bezpiecznik do końca używalności. Napęd nie przeskakuje, łańcuch jest dobrze naciągnięty. Skrzynia biegów pracuje dobrze. Przegląd ważny do listopada, ubezpieczenie do lutego.
Z rzeczy które zostały wymienione bądź dodane przeze mnie: Olej i filtr na początku sezonu, czyszczenie i regulacja zaworów, gaźników, przelutowany i naprawiony moduł zapłonu który skutecznie uniemożliwił wyjazd w Bieszczady. Wysoka szyba od MGG. Dorobione bagażniki - pasują do każdych sakw motocyklowo-rowerowych. Do kufrów podejrzewam, trzeba byłoby je przerobić lekko. Wymiana opon z kostki na bardziej szosowe.
Do motocykla dorzucam dodatkowo: opony Michelin t63 (o ile nie zostaną wcześniej sprzedane na osobnej aukcji), olej na dolewkę i smar do łańcucha, niską, oryginalną szybę oraz masę innych śrubek, tulei i innych na wymianę.
Oprócz tego motocykl ma wstawione dodatkowe zegary : temperaturę oleju oraz zegar napięcia akumulatora. Zamontowano w nim również alarm - wszystko to dzięki poprzedniemu właścicielowi.
Dokładniejsze zdjęcia pozwolę sobie wrzucić na maila. Motocykl aktualnie znajduje się w Olsztynie. Cena jaka by mnie interesowała to około 4100zł.