Strona 3 z 7

Re: CRF 250L

: 01.09.2014, 17:10
autor: czupakabra
Coś się zmieniło w temacie ?
Poszło w niepamięć jak rower :-), czy wręcz przeciwnie :-D

Re: CRF 250L

: 01.09.2014, 21:29
autor: MADRAFi
Motocykl stoi w garazu i czeka. Rejestracja niebawem.
teraz zbieram fundusze i planuje "zmiany" :)

PS Po 2 wycieczkach po lesie na obecnym rowerze stwierdzilem ze potrzebuje full zawieszenie, a to zupelnie inna polka cenowa.

Re: CRF 250L

: 01.09.2014, 22:08
autor: wilczek
Gratulacje :)

Re: CRF 250L

: 02.09.2014, 11:52
autor: kuzi4
Zmieniaj zawias, zostaniesz królem lasu :crossy:

Re: CRF 250L

: 05.09.2014, 07:00
autor: czupakabra
MADRAFi pisze:Motocykl stoi w garazu i czeka. Rejestracja niebawem.
teraz zbieram fundusze i planuje "zmiany" :)

No to gratuluję i jestem ciekaw efektów transformacji :-) mam nadzieję, że " będzie Pann zadoowoolonny " :-D

Re: CRF 250L

: 19.10.2014, 19:35
autor: MADRAFi
Po poznaniu sie z LooksGoodInBlack twarza w twarz, odwiedzilem go po drugiej stronie kaluzy. Kilkanascie dni temu na grillu poznalem lokalnych motocyklistow i umowilem sie z Piotrkiem na przygotowanie motocykla do przyszlorocznj podrozy. Wczoraj po calodziennej walce z bardzo duza pomoca Piotrka, udalo sie dokonac 75% prac. A oto czerwony mustang, jakosc fotek kiepska robiona weczorem.

Obrazek

Obrazek

Re: CRF 250L

: 19.10.2014, 20:00
autor: Nadol
Madrafi, czekamy na opis wrażeń z jady!

Re: CRF 250L

: 04.11.2014, 10:08
autor: czupakabra
nadol pisze:Madrafi, czekamy na opis wrażeń z jady!
Popieram , czekamy!!!

Jest nas co najmniej dwóch :grin:

Re: CRF 250L

: 04.11.2014, 18:36
autor: MADRAFi
Troche poczekacie :)
Poniewaz nie jezdze bez kompletnego ubioru i wyposazenia moglem sobie tylko posiedziec :)
Pierwsze jazdy dopiero na wiosne :)

Re: CRF 250L

: 04.11.2014, 18:39
autor: falco
Ciekawe czy ze wścieklakiem nie będzie analogicznie jak z... rowerem...? :lol:
3.

Re: CRF 250L

: 21.03.2015, 12:43
autor: JarekO
Wiosna już przyszła. I?

:-)

Pozdro

Re: CRF 250L

: 21.03.2015, 17:40
autor: MADRAFi
Jarek cierpliwosci, wylot mam 18 maja :)
Jak wroce, opowiem co i jak. Moja podroz bedzie mozna sledzic na zywo mapie dzieki urzadzeniu Delorme InReach SE. W miare mozliwosc bede staral sie zagladac do internetu (o ile uda mi sie zakupic karte Kanadyjska).

Re: CRF 250L

: 19.05.2015, 07:55
autor: czupakabra
No to poleciał :).
Czekamy! ;)

Re: CRF 250L

: 19.05.2015, 12:57
autor: Neno
czupakabra pisze:
Czekamy! ;)
A jakże !
I śledzimy (http://motoadv.eu/gps/) !

Re: CRF 250L

: 19.05.2015, 21:24
autor: MADRAFi
Orzeł wylądował i jesteśmy za wielką wodą.
Na razie aklimatyzacja i wyciaganie moto a hibernacji.
Naszą pozycję można będzie śledzić pod adresem motoadv.eu/gps

Re: CRF 250L

: 28.05.2015, 19:19
autor: MADRAFi
Krótkie podsumowanie jazdy na CRF250L, po przejechaniu ponad 1000 km.

Motocykl jest bardzo zrywny na 1 i 2 biegu. Nietety jazda szosowa mu nie bardzo idzie. Podjazd pod górkę daje mu w kość, z reguły redukowałem z 6 na 5.
ponieważ moto zwalniało. Maxymalna zjadliwa prędkość była 70 mph czyli jakieś 112 km/h. Przyjemnie jechalo się do 60-65 mph - 96-104 km/h
Mimo akcesoryjnego siedzenia tyłek boli po jakiejś godzinie jazdy, ale z powodu niedużego zbiornika i tak trzeba robić przystanki na tankowanie.
Zmiana pozycji niepomaga :) Rezerwa zapala się pomiędzy 87 a 95 mil (140-150), mi zdażyło się przejecha 110 mil zanim zatankowałem. upierdliwe to jest strasznie.
Akcesoryjny wydech jednak jest głośny. Miło mruczy jak jedziemy z lekko odkręconym gazem, ale jest zdecydowanie za gośny gdy mocno odkręcimy bo chcemy szybko przyspieszyć.

Podsumowując, noim zdaniem CRF250L nie nadaje się na motocykl wyprawowy do długich przelotów. nie wiem jak ludzie sobie radzili w podróżach do okoła świata.
Testy off w planach, tu mam nadzieję Honda pokąże swoje mocne strony.

Re: CRF 250L

: 28.05.2015, 19:58
autor: falco
MADRAFi - ale... odłączyłeś PlayStation...? :haha:
Dawaj foty! :lanie:

Re: CRF 250L

: 29.05.2015, 03:31
autor: Neno
MADRAFi pisze: Podsumowując, noim zdaniem CRF250L nie nadaje się na motocykl wyprawowy do długich przelotów. nie wiem jak ludzie sobie radzili w podróżach do okoła świata.
Myślę, że ruszali w trasę z odpowiednim nastawieniem. Dostawali w sumie dość niskie koszty eksploatacji i opcję przerzucenia takiego motocykla jachtem czy łodzią co nie zawsze jest możliwe dla motocykla klasy TA czy GS.
Skoro da się rowerem, to dlaczego nie na CRF250 ? ;)

Re: CRF 250L

: 29.05.2015, 05:54
autor: MADRAFi
Chcesz powiedziec ze mialem zle nastawienie i dlatego dupa mnie bolala ?

Re: CRF 250L

: 29.05.2015, 10:44
autor: Insekt
MADRAFi pisze:Chcesz powiedziec ze mialem zle nastawienie i dlatego dupa mnie bolala ?
Musisz poważnie porozmawiać ze swoją d...ą, bo to ona miała złe nastawienie ;)