CRF 250L
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
CRF 250L
CRF250L w EU wedlug specyfikacji ma 23 KM
W US opisany jest jako 17 hp (horse power)
Czy ktos zna jakie sa roznice w obu modelach ? Pomijam tutaj wersje California ktora jest ze wzgledow przepisowych wykastrowana.
Czym roznia sie wersje EU od US ?
W US opisany jest jako 17 hp (horse power)
Czy ktos zna jakie sa roznice w obu modelach ? Pomijam tutaj wersje California ktora jest ze wzgledow przepisowych wykastrowana.
Czym roznia sie wersje EU od US ?
- czupakabra
- łamacz szprych
- Posty: 683
- Rejestracja: 29.09.2011, 11:24
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: CRF 250L
Może tu znajdziesz to, co Cię interesuje :
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=823409
Dużo info i tylko o CRF 250L a tu masz wszelkie dodatki :
http://www.crfsonly.com/catalog/index.php/cPath/290_296
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=823409
Dużo info i tylko o CRF 250L a tu masz wszelkie dodatki :
http://www.crfsonly.com/catalog/index.php/cPath/290_296
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
Re: CRF 250L
Czupa, dzieki znam wszystko i mam juz liste wlacznie z czesciami na zmiane na 305 cm3
Jedyna tajemnica pozostaje opis na storna EU i US i roznica w mocy
Jedyna tajemnica pozostaje opis na storna EU i US i roznica w mocy
- Nadol
- swobodny rider
- Posty: 3272
- Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Marki
Re: CRF 250L
W Motoriście ostatnio mierzyłem się do tego motka, dość niskie. Madrafi, przymierzałeś się, może być przy małe dla ciebie.
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
- czupakabra
- łamacz szprych
- Posty: 683
- Rejestracja: 29.09.2011, 11:24
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: CRF 250L
W naszych rejonach w motoriście, była tylko wersja CRF 250M , która jest trochę niższa.nadol pisze:W Motoriście ostatnio mierzyłem się do tego motka, dość niskie. Madrafi, przymierzałeś się, może być przy małe dla ciebie.
Ja ze swoją wagą, zmniejszyłem prześwit o 40% , przydałoby się coś zmienić w tej kwestii.
- Nadol
- swobodny rider
- Posty: 3272
- Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Marki
Re: CRF 250L
Madrafi, Czupakabra... spróbujcie Husqvarny FE 350
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
- miroslaw123
- oktany w żyłach
- Posty: 3622
- Rejestracja: 14.06.2009, 13:28
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Kraków
Re: CRF 250L
Pytanko, co za torbę masz na bagażniku i czy się sprawdza?czupakabra pisze: W naszych rejonach w motoriście, była tylko wersja CRF 250M , która jest trochę niższa.
Ja ze swoją wagą, zmniejszyłem prześwit o 40% , przydałoby się coś zmienić w tej kwestii.
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
Re: CRF 250L
No ta Huska to moze byc szatan 110 kg niecale
Tylko ze ja nie szukam liscia do hasania w blocie, raczej takiego odchudzonego trampka Nie bez znaczenia jest popularnosc modelu i dostepnosc akcesoriow i czesci, oraz serwisow. Zaluje ze Huska sie zmienila i nie jest niezalezna po TR650 spodziewalem sie dobrego kierunku w strone malych lekkich motocykli do podrozy
Z pewnych powodow o ktorych juz pewnie niedlugo, przygladalem sie popularnej CRF250L.
Tylko ze ja nie szukam liscia do hasania w blocie, raczej takiego odchudzonego trampka Nie bez znaczenia jest popularnosc modelu i dostepnosc akcesoriow i czesci, oraz serwisow. Zaluje ze Huska sie zmienila i nie jest niezalezna po TR650 spodziewalem sie dobrego kierunku w strone malych lekkich motocykli do podrozy
Z pewnych powodow o ktorych juz pewnie niedlugo, przygladalem sie popularnej CRF250L.
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2477
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: CRF 250L
Moim zdaniem przydatność do dalszej podróży takiego motocykla przy Twoich gabarytach jest znikoma.
Wrzucisz 30 kg bagażu i będziesz blisko podwojenia masy motocykla (wliczając kierowcę). Silniczek 250 nie będzie wtedy miał lekko, a do tego, jeśli dobrze pamiętam, to tam jest wymiana oleju co 3000 km (Poprawka - co 12 000 km ). Nie mówiąc o baku o pojemności niecałe 8 litrów - trzeba wozić kanister w co bardziej odludnych okolicach. Zastanawiałem się nad tym motocyklem dla Eweliny, ale wbrew pozorom siodło jest 5 cm wyżej, niż w jej Trampku.
Jeśli ktoś Ci weźmie bagaże to jest to świetna opcja, ale jechać samemu, ze wszystkim na grzbiecie, tak jak można to zrobić Trampkiem - to niedobry pomysł. Na weekendowe wypady - świetna zabawka. Ale dalej niż 500 km bym tym nie pojechał...
Wrzucisz 30 kg bagażu i będziesz blisko podwojenia masy motocykla (wliczając kierowcę). Silniczek 250 nie będzie wtedy miał lekko, a do tego, jeśli dobrze pamiętam, to tam jest wymiana oleju co 3000 km (Poprawka - co 12 000 km ). Nie mówiąc o baku o pojemności niecałe 8 litrów - trzeba wozić kanister w co bardziej odludnych okolicach. Zastanawiałem się nad tym motocyklem dla Eweliny, ale wbrew pozorom siodło jest 5 cm wyżej, niż w jej Trampku.
Jeśli ktoś Ci weźmie bagaże to jest to świetna opcja, ale jechać samemu, ze wszystkim na grzbiecie, tak jak można to zrobić Trampkiem - to niedobry pomysł. Na weekendowe wypady - świetna zabawka. Ale dalej niż 500 km bym tym nie pojechał...
Ostatnio zmieniony 28.07.2014, 14:44 przez tomekpe, łącznie zmieniany 1 raz.
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
- czupakabra
- łamacz szprych
- Posty: 683
- Rejestracja: 29.09.2011, 11:24
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: CRF 250L
Wymiana oleju co 12000
A to co widać na tyle to produkty :
http://www.motopodroznik.pl/c/60/sakwy- ... sakwy.html
ale nic więcej nie powiem, gdyż to nie moja własność
A to co widać na tyle to produkty :
http://www.motopodroznik.pl/c/60/sakwy- ... sakwy.html
ale nic więcej nie powiem, gdyż to nie moja własność
- miroslaw123
- oktany w żyłach
- Posty: 3622
- Rejestracja: 14.06.2009, 13:28
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Kraków
Re: CRF 250L
dzięki
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2477
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: CRF 250L
Masz absolutną rację, sprawdziłem i faktycznie jest co 12 000 km. Zacnie! Nie mam pojęcia gdzie znalazłem te poprzednią informację, ale jestem pewien że taką widziałem na etapie poszukiwań rok temu. To musiał być jakiś błąd.czupakabra pisze:Wymiana oleju co 12000
A to co widać na tyle to produkty :
http://www.motopodroznik.pl/c/60/sakwy- ... sakwy.html
ale nic więcej nie powiem, gdyż to nie moja własność
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
Re: CRF 250L
Tomek, ten motocykl jest bardzo popularny w pewnych rejonach, ludzie robia na tym podroz dookola swiata.
No ale polak to musi miec litra, min 70 KM i 80 Nm nie ?
Nie bede sie tutaj rozpisywal co mozna robic z tym motocyklem, a czego nie. Poszukajcie sobie jakie sa akcesoria dostepne.
No ale polak to musi miec litra, min 70 KM i 80 Nm nie ?
Nie bede sie tutaj rozpisywal co mozna robic z tym motocyklem, a czego nie. Poszukajcie sobie jakie sa akcesoria dostepne.
- czupakabra
- łamacz szprych
- Posty: 683
- Rejestracja: 29.09.2011, 11:24
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: CRF 250L
DokładnieMADRAFi pisze:Tomek, ten motocykl jest bardzo popularny w pewnych rejonach, ludzie robia na tym podroz do okola swiata.
No ale polak to musi miec litra, min 70 KM i 80 Nm nie ?
Nie bede sie tutaj rozpisywal co mozna robic z tym motocyklem, a czego nie.
A tu przykład, że można wersji PL
http://www.advrider.pl/viewtopic.php?f=7&t=14985
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2477
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: CRF 250L
Madrafi, przecież sam kupiłeś GS-a, bo stwierdziłeś że Trampek jest nieodpowiedni np. w teren, więc chyba pijesz do siebie? Daruj sobie komentarze, co to Polak musi mieć, bo moc trampka Cię do tego nie upoważnia. Tyle, ile przejechałem z bagażem oraz z kuframi pozwala mi powiedzieć, że 25 koni to niedużo. Może Tobie wystarczy, to nie mój problem.MADRAFi pisze:Tomek, ten motocykl jest bardzo popularny w pewnych rejonach, ludzie robia na tym podroz do okola swiata.
No ale polak to musi miec litra, min 70 KM i 80 Nm nie ?
Nie bede sie tutaj rozpisywal co mozna robic z tym motocyklem, a czego nie. Poszukajcie sobie jakie sa akcesoria dostepne.
Jechałem z 250tką w ekipie przez 3 dni, i dlatego napisałem o swoich wrażeniach. To był stary dominator, ale problem z zasięgiem, wygodą kierowcy, czy możliwość zapakowania bagaży wydaje się być bardzo podobny. Da się jechać, owszem, ale wzrost i waga kierowcy mają znaczenie.
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
Re: CRF 250L
zadna Honda CRF250L nie ma 25 KM, ma albo mniej albo wiecej.
Forum jest po to by komentowac, ty uwazasz ze taki motocykl sie nie nadaje a ja widze dziesiatki przykladow ze sie nadaje, moze nie fabrycznie moze troszke trzeba zainwestowac w przerobki ale styknie.
PS Nie spodziewalem sie, ze bedziesz kreowal sie na wielkiego podroznika, co to wszystko widzial i wie najlepiej.
Forum jest po to by komentowac, ty uwazasz ze taki motocykl sie nie nadaje a ja widze dziesiatki przykladow ze sie nadaje, moze nie fabrycznie moze troszke trzeba zainwestowac w przerobki ale styknie.
PS Nie spodziewalem sie, ze bedziesz kreowal sie na wielkiego podroznika, co to wszystko widzial i wie najlepiej.
Ostatnio zmieniony 28.07.2014, 15:54 przez MADRAFi, łącznie zmieniany 2 razy.
- czupakabra
- łamacz szprych
- Posty: 683
- Rejestracja: 29.09.2011, 11:24
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: CRF 250L
Panowie trochę luzu
- Nadol
- swobodny rider
- Posty: 3272
- Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Marki
Re: CRF 250L
Madrafi, ja też coś czuję że ta ćwiarteczka może być mało przy twoim wzroście i wadze. Dlatego Huskę wskazywałem.
Z drugiej strony jak masz możliwość to warto spróbować, tylko koniecznie opisz potem swoje wrażenia z jazdy (nie po płaskim i ubitym).
Z drugiej strony jak masz możliwość to warto spróbować, tylko koniecznie opisz potem swoje wrażenia z jazdy (nie po płaskim i ubitym).
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
- Baran
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 845
- Rejestracja: 12.01.2010, 19:46
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: CRF 250L
A zerknij może na Yamahę XT600 (nie mylić z 660)?MADRAFi pisze:Tylko ze ja nie szukam liscia do hasania w blocie, raczej takiego odchudzonego trampka Nie bez znaczenia jest popularnosc modelu i dostepnosc akcesoriow i czesci, oraz serwisow. Zaluje ze Huska sie zmienila i nie jest niezalezna po TR650 spodziewalem sie dobrego kierunku w strone malych lekkich motocykli do podrozy .
np. http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha ... e_2002.php
W trasę pojedziesz bez lawety, w terenie będzie łatwiej niż na Trampku (waży 30kg mniej), mało plastików do połamania, 40KM,
moto konstrukcyjnie proste, dostępność części duża, jest na czym wieszać szpeje, sprawdzony, trwały silnik.
__
... >> Transalp XL650V >> Triumph Tiger 955i + bzyk-smrodziuch (Honda Pantheon 150 2T)
Startujemy z polskim forum Triumph Tiger - http://www.tigerforum.pl/
... >> Transalp XL650V >> Triumph Tiger 955i + bzyk-smrodziuch (Honda Pantheon 150 2T)
Startujemy z polskim forum Triumph Tiger - http://www.tigerforum.pl/
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2477
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: CRF 250L
Kreuję się na wielkiego podróżnika, który... nie jest z logiką na bakier Przejechałem parę tysięcy km w trasie z bagażem, zjeżdżając czasem z asfaltu, to nie jest żadna wiedza tajemna. I wątpie, aby ktokolwiek z podobnych doświadczeń wysnuł wniosek, że te 50 KM Trampka to jest "polska przesada" czy też "skłonność do posiadania litra". Polska wersja Hondy ma np. 23 KM. Jeśli to według Ciebie obala moje stwierdzenia.. to o czym rozmawiać. Zastanów się chwilę nad tym, co piszesz, bo przytyki zacząłeś sam - w odpowiedzi na to, że wymieniłem parę moim zdaniem istotnych braków małego motocykla. Jak dla Ciebie to nie są istotne wady, to przecież świetnie. Każdy ma swój rozum.MADRAFi pisze:zadna Honda CRF250L nie ma 25 KM, ma albo mniej albo wiecej.
Forum jest po to by komentowac, ty uwazasz ze taki motocykl sie nie nadaje a ja widze dziesiatki przykladow ze sie nadaje, moze nie fabrycznie moze troszke trzeba zainwestowac w przerobki ale styknie.
PS Nie spodziewalem sie, ze bedziesz kreowal sie na wielkiego podroznika, co to wszystko widzial i wie najlepiej.
Jeśli naprawdę widzisz dziesiątki przykładów ludzi jeżdżących na 250tkach... Moim zdaniem jednak "trochę" więcej ludzi jeździ w świat na ciut większych motocyklach (nie, nie litrowych, ale np. na wspomnianej XT600 czy DR650 SE). To, że się da jechać na 250tce, to nie znaczy, że jest to odpowiednie narzędzie.
Ale skoro tak traktujesz moje wypowiedzi, to kupuj i ruszaj w trasę...
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość