Daniel 87 pisze:Czesc, nie wie ktos czym sie różni garmin 60 od 60c?
i czy warto brac taką 60tke?
Ja mam Garmin Vista HC . Jest to to tańsze niż ta 60-tka a wystarcza w zupełności.
Wisi na uchwycie rowerowym za 50 zł. mam 2 sezony i nie spadł nawet na szutrach z muldami.
mapy całego swiata sa w necie oczywiście są wersje pirackie ale tak nie wolno i trzeba kupić
Jedyna wada to troszke wolny procesor. Mniemam że w 60-tce jest dużo szybszy
Ogólnie to ten model można kupić za 2600 z mapa na Europe. Więc biorąc pod uwagę, że jest to sprzęt używany, bez mapy to może być ciężko. a jak z gwarancją??
Ja na moto używam Garmina 60CSx.
Zresztą w samochodzie też.
Oprócz małego ekranu nic mu się nie da zarzucić. Obsługiwany jest przyciskami, co jest nie do przecenienia na moto i w samochodzie, jeśli są duże wstrząsy.
Mapy składowane są na karcie microSD. Karty są tanie.
Może zapisywać ślad nie tylko w pamięci urządzenia, ale także na karcie, co oznacza, że możesz objechać cały świat i masz pełnego tracka do obróbki na komputerze.
Miejsce na telewizorek jest przewidziane tam, gdzie termometr . Przecież widać, że termometr tylko tymczasowo... A telewizorek bedzie sprzęgnięty z kamerką cofania ...
Że się tak wtrące, ale na na ebay'u można łyknąć zumo 660 za ok. 2100 zl a 550 pewnie już taniej. Właśnie czekam na przesyłkę i zobaczę co ten nowy model wart. Wersja europejska. Więc z tą ceną za używkę to... Nie bij
Wiciu pisze:Że się tak wtrące, ale na na ebay'u można łyknąć zumo 660 za ok. 2100 zl a 550 pewnie już taniej. Właśnie czekam na przesyłkę i zobaczę co ten nowy model wart. Wersja europejska. Więc z tą ceną za używkę to... Nie bij
spoko, bez obaw.
GPS-ik zszedł juz dawno bez żadnego problemu, więc ogłoszenie nieaktualne. A co do ceny na ebayu to najtańsze zumo 550 kosztuje 2064 zł. W ogóle 660 jest gorszym modelem od 550 stąd i jest tańsze od 550.
jakby ktoś sie wybierał za ocean na wojaże i poszukiwał mapy do GPS - to mam jeszcze takową do sprzedania
ja mam takowy .....
jest ok używałem go na moto,w puszce i na łajbie w chorwacji. Colorado daje rade a jedyna rzecz upierdliwa to wpisywanie danych do niego, o ile wcześniej nie przygotujesz w kompie
Wolfsburg w terenie rzadko jezdze, a umieszczenie GPS -a na takiej wysokości jest wygodne i czytelne. Miałem okazje sie przekonać bo wczesniej montowałem go na poprzeczce kierownicy i szczeka w kasku utrudniała mi wgląd w niego. Zresztą to moje rozwiązanie i dla mojej wygody a przy okazji umieściłem na forum może komuś nasunie sie fajny pomysł na coś podobnego.
A ja mam MIO C520. Do samochodu oki, ale do motura to ja cie pier... Mam zainstlowanego na Tankbagu i w sloneczy dzien to zapomnij, ze cos zobaczysz Generalnie to moge powiedziec, ze mozna go uzywac jako pomoc w odnajdywaniu drogi (po wczesniejszym zatrzymaniu sie) i to wsio. Najlepiej to wyuczyc sie trasy na pamiec i jazda
Ja mam Garmina NUVI 200 sprzęt za 100euro (po 3,40wtedy było) znajomy niemiec zarejestrował go jako swojego drugiego(ma jakiegoś streetpilota)i mam mapy full europa, i po ślizgu nie będe płakał jak mi sie porysuje.Poza europę wypożyczę zumi tylko kiedy????????
Kupiłem właśnie Becker Z100 Crocodile - wszystko wydaje się OK, ale walczę z uchwytem i z zasilaniem. Jak ktoś może niech da fotkę z mocowaniem do czegokolwiek i jak macie rozwiązaną sprawę zasilania. Na razie mam gniazdko pod siedzeniem i kabelek do kierownicy pod bakiem - ale mam coś mieszane uczucia co do takiego rozwiązania. Proszę o poradę bo w środę lecę w traskę.
Po co ta elektronika.
Rozumiem, na jakieś bezdroża gdzie w promieniu ...km nie ma osiedli ludzkich może się przydać ale to chyba przyjemność zatrzymać się, spojrzec na mapę, kompas i w drogę.
Nigdy tego nie używałem, poza tym ta rzecz nie zmusza do myślenia.
No, ale to wybór każdego
Wciąż jadę tędy, pierdolę czyjeś względy, przykro mi, lecz jestem z tych, którzy popełniają błędy .