Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska kół.
Co prawda gość (link) zapewne jeździł spokojniej niż ja, ale potwierdzam, że przebiegi są spore.
I w zasadzie nie wiem, czemu tak późno postanowiłem przetestować Motoz Adv. na tył, bo na przodzie, już od dawna (jeszcze w GS800) na takich jeżdżę - a w zasadzie napierdalam
Czołem. Ja dopóki mój plecak nie posadzi się na własne moto i nie zmniejszę ilości asfaltu, to niestety Motozy adv muszą poczekać, a już dawno chciałem to zrobić. Narazie testuję Michelin Sirac i przyczepność jest świetna, coś tam pochłania szutrowych kamieni, zakleja się oczywiście moment. Ale liczę, że nastanie ten dzień, gdy wjadą moje wymarzone Tractionator Adventure p.s. Nie jechałeś czasem z ekipą tetem do Przedborza na zlot Stary Tramp? Chyba się spotkaliśmy przed zlotem, pod biedra na zakupach