Szukam uniwersalnej opony
-
- młody podróżnik
- Posty: 1945
- Rejestracja: 21.10.2012, 17:32
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Środmieście
Re: Szukam uniwersalnej opony
Arturze, czy Twoim zdaniem przedni Motoz będzie sie kładł w zakręty tak jak szosowa (czytaj płynnie) czy jak terenowa kostka (najpierw trudno a potem leci na pysk)? Bo bieżnik na fotce wygląda bardzo zachecająco
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Szukam uniwersalnej opony
Na nowej kostce z reguły niema problemów ze składaniem się. Te się pojawiają, gdy zjedzie się środek, a na boki wystają pokaźne cycki. W tym motozie adv środkowa kostka jest tak długa, że być może nastąpi to o wiele wiele później.
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Re: Szukam uniwersalnej opony
Motoz Tractinator Adventure ma bardzo podobną charakterystykę na czarnym jak TKC80. W terenie robi jednak sporo lepiej w mojej ocenie i jego żywotność będzie wyższa niż TKC. Jeździłem na nich KAtem 1190 i na czarnym zachowuje się świetnie zarówno na suchym jak i mokrym. Awaryjne hamowanie ze 160 bez problemów. Trakcja super. Nawet subiektywnie wydaje mi się że moto zachowywało się pewniej niż na oryginalnych ContiTrailAttack 2. Dane mi było testować obie opony i jak przy pełnym otwarciu conti się ślizgały i TC miala co robić to na Motozach był spokój a tam 150 szalonych koni więc jest naprawdę nieźle. Zestaw Motozów już w garażu czeka na wiosenną podmiankę.
CRF1000L/CRF450X/DR650/SR500
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=29729
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=27509
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=29729
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=27509
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2477
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Szukam uniwersalnej opony
Aktualnie TKC70. Znacznie lepsze od Tourance, ale mają oczywiście wady, głównie stabilność na wprost na ekspresówce, powyżej 120 zaczyna się myszkowanie. Jak te opony się docierały, pierwsze 1-2 kkm, to tył był zauważalnie śliski, na mokrym wręcz niebezpiecznie śliski, teraz minęło. W terenie jest jakby lepiej niż Anakee2 i Tourance; oczywiście rozumiejąc, że to asfaltowa opona. Powiedziałbym, że jeśli Tourance określimy umownie jako 90/10 to wtedy TKC70 jest 80/20.Pawel pisze:oraztomekpe pisze: [...] Osobiście nie znoszę Metzelera Tourance także na asfalcie, ale to moje własne zdanie (poparte zużyciem jednego kompletu tych opon).
A co polecacie na jazdę mieszaną, czyli głównie asfaltową z odskoczniami na szutry, inne nieutwardzone drogi, skróty, drogi dojazdowe w ciekawe miejsca? Miałem w swoim TA Anakee 2 i były dla mnie OK, w związku z wymianą opon na nowe i braku możliwości kupienia nowych Anakee 2 w rozmiarze Trampkowym (już nie produkują? bez sens...inne rozmiary nadal są dostępne) kupiłem "legendarne" Tourance i dla mnie na takiego typu jeżdżenie również są OK. Wiadomo, że ani Anakee 2 ani Tourance nie są oponami terenowymi, o czym kilka razy się przekonałem .Solidworks pisze:Zjechałem dwa komplety tych opon i powiem, że to lipa jest na mokrym choć lepsza niż E08 Mitasa to i tak lubią poślizg.
Co więcej złego możecie napisać na temat Tourance a dobrego na temat innych opon? Może użytkując je jeszcze czegoś nie zauważyłem i wezmę coś pod uwagę przy kolejnym zakupie opon . Tourance do najtańszych opon nie należą, więc w tej cenie jest wybór, choćby wspomniany wcześniej Heidenau lub Mitas.
A Tourance -> znacznie gorsza przyczepność w skrajnych warunkach niż Anakee 2, np. w złożeniu na rondzie potrafiła zaskoczyć na wyjściu. Na mokrym może tylko trochę gorsza, ale również niepewna. A w terenie .. znowu wolałem Anakee 2. Generalnie Tourance był lepszy tylko pod względem trwałości, ale miał te różne drobne "kwiatki".. przy dojazdach do pracy i przeciskaniu w korkach cenię sobie pewność reakcji opony. Dopóki jechałem normalnie, to była zwyczajna przyzwoita opona, na suchym, w zakrętach było całkowicie OK. No ale tak to chyba większość opon ma ? W tej cenie Tourance jest przeciętnym wyborem. Dużym minusem dla mnie jest to, że dopóki jedziesz spokojnie, to nie wiesz, że ta opona nie daje pewności wtedy, gdy takowa jest potrzebna.
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
-
- młody podróżnik
- Posty: 1945
- Rejestracja: 21.10.2012, 17:32
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Środmieście
Re: Szukam uniwersalnej opony
No to mam dysonans poznawczy bo ze dwa lata temu zakładałem w MOTOGUMACH w zasadzie nowe kostki, na przód CST C755 a na tył Mitasa C09 Dakar. No i Hubert wyraźnie ostrzegł mnie, że na kostkach motór zachowuje się zupełnie inaczej niż na szosowych (wiedział, że to moje pierwsze prawdziwe kostki na przednim kole). Mimo że przyjąłem to do wiadomości, już przy wyjeździe na ulicę o mało nie wyglebiłem. No i do czasu wymiany przodu na Anaka Drugiego (po jakichś 3-4kkm) cały czas bardzo uważałem przy składaniu się w zakręty na czarnym.ArturS pisze:Na nowej kostce z reguły niema problemów ze składaniem się.
Nie wykluczam, że jeszcze za słabo wtedy jeździłem, ale mój Anak ma już blisko 6 lat, zaczął nieźle wyć na asfalcie i chętnie bym zanabył na przód coś nowego co lepiej trzyma przód na luźnym podłożu (piasek i błoto drogi gruntowej pokonywanej przy pewnym poziome umiejętności przez osobówki), na przykład tego Motoz-a. Jeżdżę góra 110km/h ale C755 nawet tego nie lubiła.
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3404
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: Szukam uniwersalnej opony
Adampio,
Każda kostka na asfalcie w zakrętach składa się nieliniowo. Jak na Motozie czułeś się nie pewnie to może TKC 80 spełni Twoje oczekiwania - mówią że to najbardziej asfaltowa kostka.
Pzdr
Qter
piję bro i palę sziszę
Każda kostka na asfalcie w zakrętach składa się nieliniowo. Jak na Motozie czułeś się nie pewnie to może TKC 80 spełni Twoje oczekiwania - mówią że to najbardziej asfaltowa kostka.
Pzdr
Qter
piję bro i palę sziszę
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
-
- młody podróżnik
- Posty: 1945
- Rejestracja: 21.10.2012, 17:32
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Środmieście
Re: Szukam uniwersalnej opony
Pisałem o doświadczeniach z C755Qter pisze:Każda kostka na asfalcie w zakrętach składa się nieliniowo. Jak na Motozie czułeś się nie pewnie to może TKC 80 spełni Twoje oczekiwania - mówią że to najbardziej asfaltowa kostka.
a @ArtuS kusi tym
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 506
- Rejestracja: 05.11.2017, 09:44
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Orzesze
Re: Szukam uniwersalnej opony
Na Anakee 2 nie powiem złego słowa, na moje potrzeby były to opony idealne. Porównując Anakee 2 z Tourancami, to Anakee 2 są dużo lepsze (super trzymanie na suchym i mokrym asfalcie). Na Tourancach na suchym jeździ się OK, na mokrym zdecydowanie zwalniam, więc nie znam ich granicy możliwości. Kupiłbym bez wahania Anakee 2, ale niestety (jak wszyscy wiedzą) nie można ich już zakupić w Trampkowym rozmiarze . Wg. mnie jest to dużym cofnięciem się marki Michelin w tył, bo mnóstwo ludzi te opony polubiło i kupowało. Nowe Anakee 3 to niestety wielka porażka względem starszego modelu, chyba że ktoś jeździ tylko po asfalcie, wtedy się sprawdzi.tomekpe pisze:Aktualnie TKC70. Znacznie lepsze od Tourance, ale mają oczywiście wady, głównie stabilność na wprost na ekspresówce, powyżej 120 zaczyna się myszkowanie. Jak te opony się docierały, pierwsze 1-2 kkm, to tył był zauważalnie śliski, na mokrym wręcz niebezpiecznie śliski, teraz minęło. W terenie jest jakby lepiej niż Anakee2 i Tourance; oczywiście rozumiejąc, że to asfaltowa opona. Powiedziałbym, że jeśli Tourance określimy umownie jako 90/10 to wtedy TKC70 jest 80/20.
A Tourance -> znacznie gorsza przyczepność w skrajnych warunkach niż Anakee 2, np. w złożeniu na rondzie potrafiła zaskoczyć na wyjściu. Na mokrym może tylko trochę gorsza, ale również niepewna. A w terenie .. znowu wolałem Anakee 2. Generalnie Tourance był lepszy tylko pod względem trwałości, ale miał te różne drobne "kwiatki".. przy dojazdach do pracy i przeciskaniu w korkach cenię sobie pewność reakcji opony. Dopóki jechałem normalnie, to była zwyczajna przyzwoita opona, na suchym, w zakrętach było całkowicie OK. No ale tak to chyba większość opon ma ? W tej cenie Tourance jest przeciętnym wyborem. Dużym minusem dla mnie jest to, że dopóki jedziesz spokojnie, to nie wiesz, że ta opona nie daje pewności wtedy, gdy takowa jest potrzebna.
TKC70 naprawdę ciekawie wyglądają, tylko znalazłem w sieci kilka zdjęć przedniej opony, która jest bardzo mocno wyząbkowana . Czy to jakaś typowa przypadłość tego modelu?
Jest jeszcze Mitas E08, ale Mitasy są podobno bardzo słabe na mokrym asfalcie, więc takie rozwiązanie odpada.
Re: Szukam uniwersalnej opony
To wersja MK1 nowa wygląda tak.Adampio pisze:a @ArtuS kusi tym
Został zmieniony bieżnik aby nie ząbkowała się tak szybko.
CRF1000L/CRF450X/DR650/SR500
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=29729
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=27509
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=29729
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=27509
- meny72
- osiedlowy kaskader
- Posty: 117
- Rejestracja: 10.04.2016, 08:59
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Barczewo
Re: Szukam uniwersalnej opony
Dodał bym jeszcze anakee wild z początku strach, moto wali się w zakrętach (inna charakterystyka opony) ale po ok. 300km można buty trzeć o asfalt i w lesie robi robotęQter pisze:Adampio,
Każda kostka na asfalcie w zakrętach składa się nieliniowo. Jak na Motozie czułeś się nie pewnie to może TKC 80 spełni Twoje oczekiwania - mówią że to najbardziej asfaltowa kostka.
Pzdr
Qter
piję bro i palę sziszę
-
- młody podróżnik
- Posty: 1945
- Rejestracja: 21.10.2012, 17:32
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Środmieście
Re: Szukam uniwersalnej opony
Ale na fotce @ArturS pokazuje MK1emek pisze:To wersja MK1 nowa wygląda tak
-
- młody podróżnik
- Posty: 1945
- Rejestracja: 21.10.2012, 17:32
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Środmieście
Re: Szukam uniwersalnej opony
Chcesz powiedzieć, że przestaje się walić czy wali się nadal a tylko kierownik się uczy na niej jeździć?meny72 pisze: Dodał bym jeszcze anakee wild z początku strach, moto wali się w zakrętach (inna charakterystyka opony) ale po ok. 300km można buty trzeć o asfalt i w lesie robi robotę
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Szukam uniwersalnej opony
CST C755 to baaaardzo miękka guma. Aż dziwne, że wytrzymuje takie przebiegi (mi się udało dobić do 10tys.km na pierwszym egzemplarzu). Brałem kiedyś ekipę świeżaków do Rumunii, wszyscy latali co najwyżej na TKC + E09, ale dałem warunek - nic mniej hard niż C02, więc dostali zestawy CST+mitas C02. Założyli i pierwsza trasa to z domu do mnie, kilkanaście/dziesiąt km z tobołami. Każdy po kilka razy stawał i patrzał czy ma powietrze, czy koła dokręcone, czy łożyska nie poszły Na takim zestawie jest totalne masakrum, z początku na asfalcie jedzie się jak pizda. Dopiero po czasie można się przyzwyczaić, ale i to nie do końca. Na takiej mieszance i bieżniku zawsze się pływa.
Na zestawie motoz desert + mitas e09, załadowanym motocyklem, gdy wracaliśmy z Thorgalem z Albanii, w Słowacji natknęliśmy się na zlot Ducati. Same mocne szosówki. Drogi tam były suche i kręte, chłopaki na tych dukatach składali się na kolana, pięknie to wyglądało. W końcu nie wytrzymaliśmy, bo do domu było jeszcze daleko i zaczęliśmy wyprzedzać jednego za drugim nawet i po zewnętrznej Oczywiście na pierwszej prostej poszli w długą z 200km/h obok nas
W każdym razie, są różne mieszanki i one w połączeniu z kształtem bieżnika powodują pływanie lub nie. Przykładowo Dunlop D952 z wyglądu jest wiele bardziej hard od wspomnianej CST, ale ma bardzo twardą mieszankę i bardzo mocne/grube boki. Można się na niej kłaść w zakrętach prawie jak na szosówce. Przeszkadza jedynie wibrowanie przy mocnym pochyle. Podobnie jest z motozem desert, też bardzo twarda guma, bieżnik się nie ugina
Na zestawie motoz desert + mitas e09, załadowanym motocyklem, gdy wracaliśmy z Thorgalem z Albanii, w Słowacji natknęliśmy się na zlot Ducati. Same mocne szosówki. Drogi tam były suche i kręte, chłopaki na tych dukatach składali się na kolana, pięknie to wyglądało. W końcu nie wytrzymaliśmy, bo do domu było jeszcze daleko i zaczęliśmy wyprzedzać jednego za drugim nawet i po zewnętrznej Oczywiście na pierwszej prostej poszli w długą z 200km/h obok nas
W każdym razie, są różne mieszanki i one w połączeniu z kształtem bieżnika powodują pływanie lub nie. Przykładowo Dunlop D952 z wyglądu jest wiele bardziej hard od wspomnianej CST, ale ma bardzo twardą mieszankę i bardzo mocne/grube boki. Można się na niej kłaść w zakrętach prawie jak na szosówce. Przeszkadza jedynie wibrowanie przy mocnym pochyle. Podobnie jest z motozem desert, też bardzo twarda guma, bieżnik się nie ugina
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Szukam uniwersalnej opony
Dałem foto ze strony dystrybutora. Przyjdą gumy, to podmienię na własne http://motoz.com.au/product/tractionator-adventure/ wygląda, że obie są w obrocie Co lepsze, na stronie producenta widnieje również rozmiar trampkowy na tylca!Adampio pisze:Chcesz powiedzieć, że przestaje się walić czy wali się nadal a tylko kierownik się uczy na niej jeździć?meny72 pisze: Dodał bym jeszcze anakee wild z początku strach, moto wali się w zakrętach (inna charakterystyka opony) ale po ok. 300km można buty trzeć o asfalt i w lesie robi robotę
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- capri
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1129
- Rejestracja: 14.04.2016, 06:40
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
Re: Szukam uniwersalnej opony
No przecież i u Ciebie chyba jest 130/80/17, czy się mylę?
Mimo wszystko odstrasza mnie indeks prędkości, na tył chyba nie wrzucę Motoza.
Life is brutal and full of zasadzkas...
Mimo wszystko odstrasza mnie indeks prędkości, na tył chyba nie wrzucę Motoza.
Life is brutal and full of zasadzkas...
https://www.youtube.com/@MPK24pl
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
- meny72
- osiedlowy kaskader
- Posty: 117
- Rejestracja: 10.04.2016, 08:59
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Barczewo
Re: Szukam uniwersalnej opony
Pewnie w 95% kierownik się przyzwyczaja, zmieniłem zAdampio pisze:Chcesz powiedzieć, że przestaje się walić czy wali się nadal a tylko kierownik się uczy na niej jeździć?meny72 pisze: Dodał bym jeszcze anakee wild z początku strach, moto wali się w zakrętach (inna charakterystyka opony) ale po ok. 300km można buty trzeć o asfalt i w lesie robi robotę
anakee 2 i z początku było dla mnie więcej strachu niż przyjemności teraz nie chce typowo szosowych.
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Szukam uniwersalnej opony
Desert jest 17, Adventure brak w PL w tym rozmiarzecapri pisze:No przecież i u Ciebie chyba jest 130/80/17, czy się mylę?
Mimo wszystko odstrasza mnie indeks prędkości, na tył chyba nie wrzucę Motoza.
Life is brutal and full of zasadzkas...
Deserty często lądowały w LC8, tam prędkości wiadomo, można odkręcić.
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- capri
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1129
- Rejestracja: 14.04.2016, 06:40
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
Re: Szukam uniwersalnej opony
No tak i stąd ten indeksArturS pisze:
Desert jest 17, Adventure brak w PL w tym rozmiarze
Deserty często lądowały w LC8, tam prędkości wiadomo, można odkręcić.
Life is brutal and full of zasadzkas...
https://www.youtube.com/@MPK24pl
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
Re: Szukam uniwersalnej opony
To ja powiem dlaczego dobrze mi się jeździ na tourancach: Moj trampek którego mam od lipca tego roku to mój pierwszy MOTOCYKL. Wcześniej 5 lat jeździłem na maxiskuterze Yamaha Mejsty 250. I to jeździłem całkiem sporo - ok 40-45tys zrobiłem przez ten czas w każdych warunkach (jeździłem cały rok, zdarzało się w padającym śniegu również). Od kiedy założyłem do niej Metzelera FeelFree na przód myślałem że mam extra oponę bo trzymala o niebo lepiej niż wcześniejszy Michelin CityGrip.
Ale po dosiądnięciu trampka z tourancami to jest przepaść. One trzymają znacznie lepiej. Co nie znaczy że upieram się iż są jakieś super Jeśli będę zmieniał to na coś bardziej zębatego. Dlaczego napisałem że na tyle zostanie tourance? Tak wiem że on słabo trzyma ale póki co moim problemem jest uciekający przód a nie podanie napędu zatem krok po kroku. W razie czego wymiana tylnej opony w terminie późniejszym to nie problem
K60 Scout. Inne propozycje? Może mitas E07? Jak porównać go do K60?
Ale po dosiądnięciu trampka z tourancami to jest przepaść. One trzymają znacznie lepiej. Co nie znaczy że upieram się iż są jakieś super Jeśli będę zmieniał to na coś bardziej zębatego. Dlaczego napisałem że na tyle zostanie tourance? Tak wiem że on słabo trzyma ale póki co moim problemem jest uciekający przód a nie podanie napędu zatem krok po kroku. W razie czego wymiana tylnej opony w terminie późniejszym to nie problem
K60 Scout. Inne propozycje? Może mitas E07? Jak porównać go do K60?
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2477
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Szukam uniwersalnej opony
Nie wpędzaj się z jednego problemu w drugi. Zacznie Ci trzymać przód i wtedy zaliczysz glebę na pierwszym uślizgu tyłu. Odradzam zastosowanie takiego mieszanego kompletu.wladekkow pisze:To ja powiem dlaczego dobrze mi się jeździ na tourancach: Moj trampek którego mam od lipca tego roku to mój pierwszy MOTOCYKL. Wcześniej 5 lat jeździłem na maxiskuterze Yamaha Mejsty 250. I to jeździłem całkiem sporo - ok 40-45tys zrobiłem przez ten czas w każdych warunkach (jeździłem cały rok, zdarzało się w padającym śniegu również). Od kiedy założyłem do niej Metzelera FeelFree na przód myślałem że mam extra oponę bo trzymala o niebo lepiej niż wcześniejszy Michelin CityGrip.
Ale po dosiądnięciu trampka z tourancami to jest przepaść. One trzymają znacznie lepiej. Co nie znaczy że upieram się iż są jakieś super Jeśli będę zmieniał to na coś bardziej zębatego. Dlaczego napisałem że na tyle zostanie tourance? Tak wiem że on słabo trzyma ale póki co moim problemem jest uciekający przód a nie podanie napędu zatem krok po kroku. W razie czego wymiana tylnej opony w terminie późniejszym to nie problem
K60 Scout. Inne propozycje? Może mitas E07? Jak porównać go do K60?
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości