Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95 roku
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Cieszę się że udało sie wam wykozystać moje rysunki.
Nie wiem jak tam właściciel mojego trampka ale ja byłem zadowolony ze zmiany.
Powodzenia.
Nie wiem jak tam właściciel mojego trampka ale ja byłem zadowolony ze zmiany.
Powodzenia.
- girgi
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 442
- Rejestracja: 19.07.2011, 07:14
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Ujazd - OP
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
zapytam
Czy nie ma ktoś na zbyciu albo może wykonać taki adapter pod większa tarczę do trampa 94` ?
Czy nie ma ktoś na zbyciu albo może wykonać taki adapter pod większa tarczę do trampa 94` ?
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Poszedł mail na adres : delfin697@wp.pl
- delfin697
- dwusuwowy rider
- Posty: 180
- Rejestracja: 19.09.2011, 18:43
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Dotarło
WSK 125 kros , WSK 175 kros, M-75, Junak M-10,CB450N klasyk, transalp PD-6 BMW R 1100 GS " MILCZENIE JEST MOWĄ BOGÓW "
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Tylko kolego to jest adapter do zawieszenia z trampków 93-95 roczników....
A Ty widzę posiadasz 90.
Ja się już tego problemu pozbyłem.
A Ty widzę posiadasz 90.
Ja się już tego problemu pozbyłem.
- delfin697
- dwusuwowy rider
- Posty: 180
- Rejestracja: 19.09.2011, 18:43
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Ja mam dokładnie listopad 90r. czyli srebrny silnik i tarcza z tyłu .Wszystkie części od 91r. Bo to jest już ten model
WSK 125 kros , WSK 175 kros, M-75, Junak M-10,CB450N klasyk, transalp PD-6 BMW R 1100 GS " MILCZENIE JEST MOWĄ BOGÓW "
-
- romeciarz
- Posty: 29
- Rejestracja: 01.04.2011, 14:31
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Jeżeli ktoś posiada adapter do sprzedania/pożyczenia lub rysunki do najstarszego modelu jednotarczowego (mój trampek to rocznik 1987) to uprzejmie proszę o pomoc.
Pozdrowienia,
Beddie
501 465 106
Pozdrowienia,
Beddie
501 465 106
- Marcin-BB
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 846
- Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bielsko- Biała
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Zaciski w rocznikach '87, '90-'91 i '94-'95 są trzy różne. Delfin, jeśli zakładałeś ten sam adapter co S3R to się pochwal. Zaszczepiłem Beddiemu pomysł z adapterem i teraz chcę mu pomóc w realizacji. Ja mam '96- przejściówkę na jednej tarczy i tam jest już inny zacisk niż w "Babci".J
- delfin697
- dwusuwowy rider
- Posty: 180
- Rejestracja: 19.09.2011, 18:43
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Hejka jeszcze nie robiłem adapterka bo rozważam przeszprychowanie i przejście na dwie tarcze
WSK 125 kros , WSK 175 kros, M-75, Junak M-10,CB450N klasyk, transalp PD-6 BMW R 1100 GS " MILCZENIE JEST MOWĄ BOGÓW "
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2689
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Witam, grzecznościowo podłączam się do prośby kolegi Beddie. W sumie wystarczył by zwymiarowany rysunek lub fota na kratkowanym papierze .Rocznik to 88.Beddie pisze:Jeżeli ktoś posiada adapter do sprzedania/pożyczenia lub rysunki do najstarszego modelu jednotarczowego (mój trampek to rocznik 1987) to uprzejmie proszę o pomoc.
Pozdrowienia,
Beddie
501 465 106
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 532
- Rejestracja: 06.06.2011, 10:26
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: O! Pole
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Dostałem kiedyś od gościa z advrider.com
Nie pamiętam do którego to rocznika - najlepiej byłoby wyciąć z tektury i przymierzyć do swojego zacisku.
https://www.dropbox.com/sh/kikbxxzhsklp ... k49Ta?dl=0
Wisicie mi piwo
Nie pamiętam do którego to rocznika - najlepiej byłoby wyciąć z tektury i przymierzyć do swojego zacisku.
https://www.dropbox.com/sh/kikbxxzhsklp ... k49Ta?dl=0
Wisicie mi piwo
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2689
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
A prosiem Cię bardzo, przy następnym spotkaniumishieck pisze:Dostałem kiedyś od gościa z advrider.com
Nie pamiętam do którego to rocznika - najlepiej byłoby wyciąć z tektury i przymierzyć do swojego zacisku.
https://www.dropbox.com/sh/kikbxxzhsklp ... k49Ta?dl=0
Wisicie mi piwo
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
- Marcin-BB
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 846
- Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bielsko- Biała
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Niech no któryś zmierzy w starym trampku odległość między otworami mocującymi jarzmo zacisku do lag i się wyjaśni problem. W modelu po '94 roku to jest 120 mm, na tych rysunkach od Miśka jest 117- o ile się nie mylę.
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
U mnie rocznik 92- 117mm.
- Marcin-BB
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 846
- Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bielsko- Biała
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Dzięki- czyli Miśkowe rysunki są do rocznika 90-91. Pytanie jak starsze modele- 87-89??
- delfin697
- dwusuwowy rider
- Posty: 180
- Rejestracja: 19.09.2011, 18:43
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Adapter zrobiony . W kwestii odległości to wystarczy po mierzyć i nanieść na swój rysunek odpowiedni wymiar , w moim rocznik 90 model 91 czyli przejściówka odległość jest 116mm . Jeszcze trzeba trochę podebrać na dole żeby zacisk się zmieścił . Z nową tarczą 318mm od NTV bangla prima
WSK 125 kros , WSK 175 kros, M-75, Junak M-10,CB450N klasyk, transalp PD-6 BMW R 1100 GS " MILCZENIE JEST MOWĄ BOGÓW "
- girgi
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 442
- Rejestracja: 19.07.2011, 07:14
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Ujazd - OP
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Złożyłem i ja swoje nowe hamulce.
Dystans wg. projektu kol. s3r wymagał jak wcześniej pisano podszlifowania w jednym miejscu. Za pomoc w dostaniu dystansu wielkie dzięki koledze mario1225!
Dystans i dotoczone tuleje pomalowałem na srebrno sprayem cynkowym - ponoć jest dosyć trwały i zabezpiecza przed korozją.
Pierwsze próby drogowe wykazały iż motocykl od razu jedzie 10 km szybciej A tak serio to hamulce są wyczuwalnie lepsze, czuć ze moto zwalnia sprawniej. Oczekuje jeszcze poprawy po dotarciu się klocków i tarczy (założyłem wszystko nowe, choć stare kloce były jeszcze dosyć dobre). Zobaczymy.
Zabawa stosunkowo droga ale jak dobrze wygląda taka duża tarcza a do tego nowa i świecąca! Sprawniejsze hamulce w gratisie.
Pozdro!
Dystans wg. projektu kol. s3r wymagał jak wcześniej pisano podszlifowania w jednym miejscu. Za pomoc w dostaniu dystansu wielkie dzięki koledze mario1225!
Dystans i dotoczone tuleje pomalowałem na srebrno sprayem cynkowym - ponoć jest dosyć trwały i zabezpiecza przed korozją.
Pierwsze próby drogowe wykazały iż motocykl od razu jedzie 10 km szybciej A tak serio to hamulce są wyczuwalnie lepsze, czuć ze moto zwalnia sprawniej. Oczekuje jeszcze poprawy po dotarciu się klocków i tarczy (założyłem wszystko nowe, choć stare kloce były jeszcze dosyć dobre). Zobaczymy.
Zabawa stosunkowo droga ale jak dobrze wygląda taka duża tarcza a do tego nowa i świecąca! Sprawniejsze hamulce w gratisie.
Pozdro!
- KubaMoto
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 427
- Rejestracja: 06.11.2013, 23:50
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Czy posiada ktos wzór adaptera do modelu 92r. mam od tego roku plecaczek i hamowanie zamieniło sie w zwalnianie....Bede b.wdzieczny.
Ps. widziałem ,ze na allegro maja tarcze L i P ,jest róznica przy montażu,ma to jakis wpływ?
Ps. widziałem ,ze na allegro maja tarcze L i P ,jest róznica przy montażu,ma to jakis wpływ?
--------------------------------------
Kiedys LS 250 ,BANSHEE 350 2T, YFZ 450, Suzi Gsx 600F, DR 650 SP 44B ...
Teraz Honda Transalp 600V 93r. oraz KLR650A 87r.
Kiedys LS 250 ,BANSHEE 350 2T, YFZ 450, Suzi Gsx 600F, DR 650 SP 44B ...
Teraz Honda Transalp 600V 93r. oraz KLR650A 87r.
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Widzę że temat żyje
No i dobrze.
Marcin mam nadzieje że coś pomogłem.
Choć trafileś w trudnym momencie
No i dobrze.
Marcin mam nadzieje że coś pomogłem.
Choć trafileś w trudnym momencie
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Tak sobie czytam i zadam pytanie, czy wymiana na koło dwutarczowe z wersji made in Italia wchodzi w rachubę czy nie ma takiej opcji?
limited version Tramp
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości