Wydaje mi się że to się nie sprawdzi w 650 :/
650 ma tylko 4 mocowania szyby a to bardzo duża powierzchnia i szyba będzie telepała podczas jazdy.
Ja mając długą szybę Givi i długi deflektor Darkojak to odczuwałem, dodatkowo zauważyłem że przy większych prędkościach "rozsuwała" mi się plastikowa maskownica zegarów na boki tak jakbym pchał szybę od środka
Kurcze podoba mi się bardzo ten patent z zdjęć powyżej które wkleiłem i mam taką wizję:
Dać krótką szybę i ewentualnie jeszcze ją dociąć żeby była tylko uchwytem do szyby właściwej.
Przez środek między mocowaniami szyby dać jakieś paski aluminiowe które uszyniłyby szybę/czaszę przed rozszerzaniem.
W szybie wywiercić otwory dać jakieś plastikowe kliny/dystanse z opcją regulacji wysokości (tak jak na tych fotkach które wkleiłem w poście wyżej) i zamocować tam dociętą szybę turystyczną.
Rysowane na szybko coby było wiadomo o co mi chodzi
Problem w tym że nie mam ani sprzętu ani umiejętności żeby coś takiego zrobić :/ i nie jestem pewien czy to się sprawdzi.
Na logikę wydaje się że umieszczenie otworu na dole pomoże, część powietrza pójdzie na okolice brzucha/klatki przez co teoretycznie nie powinno tak giąć szyby.
Dobrze kombinuje czy pie*dole głupoty?