Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska kół.
falco pisze:
Nie czuję się specem od materiałów, dlatego gdy sam poszukiwałem przewodów i oglądałem różne oferty (tańsze, droższe, aluminiowe, nierdzewka, itp.) wybrałem firmę, która robi obie rzeczy z nierdzewki.
Mówiąc najprościej jak się da, bo robimy tasiemca - dla mnie najlepszym rozwiązaniem jest opcja końcówki + śruby z nierdzewki. Dlaczego? Ponieważ takie rozwiązania stosują firmy z wyższej półki i na ich doświadczeniu oparłem swój wybór. To napisałem już wcześniej, ale może jakimś cudem zrozumiałeś inaczej.
No ręce opadają...
Falco - chodziło mi żebyś się zdecydował co polecasz po prostu, bo w jednej odpowiedzi napisałeś, ze polecasz nierdzewki, bo tak robią renomowane firmy, a w drugiej nie polecasz nierdzewki, bo tak mówi renomowana firma hele...
przeszczep - weź się ogarnij, bo zaczynasz męczyć...
UWAGA BĘDZIE GŁOŚNO:
NIE POLECAM ŁĄCZENIA NIERDZEWKI Z ALU!!
NIGDZIE NIE NAPISAŁEM, ŻE NIE POLECAM Z NIERDZEWKI DO NIERDZEWKI. WRĘCZ PRZECIWNIE WSZĘDZIE PISAŁEM, ŻE TYLKO OBA ELEMENTY (KOŃCÓWKA PRZEWODU + ŚRUBA) Z TEGO SAMEGO MATERIAŁU - NIERDZEWKI!!
Pytasz jakie śruby, wymieniając "alu, nierdzewka, chrom, itp", więc ja odpowiedziałem i to kilka razy - tylko rozwiązania gdzie końcówka przewodu i śruba jest z NIERDZEWKI bez mieszania alu z nierdzewką. Czego nie łapiesz, bo ja prościej nie umiem.
Poniżej masz wszystkie moje JEDNOZNACZE wypowiedzi - NIE ŁĄCZYĆ, TYLKO KOŃCÓWKI Z NIERDZEWKI (czyli NIE z aluminimum) oraz TYLKO ŚRUBY Z NIERDZEWKI (czyli NIE z aliminium).
UWAGA BĘDZIE GŁOŚNO:
POLECAM TYLKO ROZWIĄZANIA Z NIERDZEWKI, CZYLI BEZ ŁĄCZENIA ALU Z NIERDZEWKĄ, CO PISAŁEM JUŻ KILKA RAZY...
Kawy się napij czy jak...
Napisałem raz:
falco pisze:
przeszczep pisze:
Falco - a czy przypadkiem nie powinno się unikać łączenia alu z nierdzewką? czy to się przypadkiem nie betonuje przy utlenianiu?
Ale ja mam przewody, które mają końcówki/śruby z nierdzewki, alu stosują tylko słabsze firmy i takich radzę unikać, właśnie ze względu na materiał, który jest bardzo wrażliwy na zjawisko korozji elektrolitycznej.
Napisałem 2 raz:
falco pisze:
...opieram się na wieloletnim doświadczeniu firmy z piekła rodem, która produkuje przewody w oplocie i nie zaleca mieszania alu z nierdzewką. Wiadomo, że są różne klasy każdego z materiałów i tego nikt nie podważa...
Napisałem 3 raz:
falco pisze:
Bierz z nierdzewki, z tego materiału stosują renomowane firmy.
Co prawda napisałem EOT, ale ponieważ Cię lubię Ty Ch..., to zajrzałem dzisiaj do znajomej firmy w której zajmują się między innymi hydrauliką siłową i niczego nie sugerując postawiłem takie oto pytanie:
P: Który materiał polecacie do zrobienia końcówek przewodów hamulcowych oraz śrub wkręcanych w aluminium (pompa, zacisk, etc...)...?
O: Do końcówek z nierdzewki, śruby z nierdzewki, do końcówek z aluminium, śruby z aluminium. W obu wariantach śruby wkręcane w aluminium (pompa, zacisk, etc).
Jak mnie jeszcze raz spytasz, to... zajumam Ci jeden z Twoich scyzoryków, zrobię zasadzkę i potnę na plasterki...
Jak założysz oplot to przy dwóch tarczach trochę schodzi odpowietrzanie przy zalewaniu płynu od góry. Ja bym założył z odpowietrznikiem. Kiedyś w trampku godzinę bombelki przeganiałem...