Hawk1985 pisze:Pytanie jaki jest powód usunięcia tematu
wytapatalkowano
Nie opłacił rocznej składki - tam jest zasada - handlujesz płacisz składkę.
Kontakt do niego dalej tam jest - znajdź użytkownika i skrobnij PW.
"Logowanie się na forum jest jak wchodzenie do knajpy za rogiem - zawsze te same mordy przy barze, barman rzuci drwiną a kiblu trochę śmierdzi... Jednak się przychodzi." by Matjas
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Tuoring zakładałem przed Myczkami.
Grzańce touring i adventure można dociąć do 110mm ( długość trampkowa), sports 114mm ( za długie - odpadają). Grzańce niezależnie czy dotniesz, czy nie, nie mają zakończenia - zastaje dziura. Ponadto ( moje zdanie ), jeżeli nie dotniesz grzańców, w razie gleby niemożna przewidzieć jak rozerwie się guma - czy do granicy metalu na kierownicy, czy dalej uszkadzając element grzejny. Warto zabezpieczyć grzańce i założyć ciężarki na kierę.
Wydaje mi się że kable w touringu są długie - powinny sięgnąć do aku, nie sprawdzałem. U siebie mam założony przekaźnik pod czachą i tam wpinam dodatkowe klamoty:
1. nie muszę prowadzić kolejnej pary przewodów do aku
2. wyłączam stacyjkę - cały szpej jest odcięty od zasilania, nie ma niebezpieczeństwa że rozładuje mi aku - nawigacja, gniazdo zapalniczki, grzańce.
3. sterownik grzańców ma co prawda zabezpieczenie przed rozładowaniem aku, ale sam również pobiera jakiś mikro prąd.
bartekk pisze:Tuoring zakładałem przed Myczkami.
Grzańce touring i adventure można dociąć do 110mm ( długość trampkowa)
a czy trampkowe manetki nie maja przypadkiem 120mm? No i według producenta touringi można dociąć do 110mm, ale adventure już tylko do 122mm.
bartekk pisze:Grzańce niezależnie czy dotniesz, czy nie, nie mają zakończenia - zastaje dziura. Ponadto ( moje zdanie ), jeżeli nie dotniesz grzańców, w razie gleby niemożna przewidzieć jak rozerwie się guma - czy do granicy metalu na kierownicy, czy dalej uszkadzając element grzejny. Warto zabezpieczyć grzańce i założyć ciężarki na kierę.
No ja ma do oryginalnych manetek założone ciężarki, więc problem dziury, akurat u mnie, nie będzie występował
bartekk pisze:
U siebie mam założony przekaźnik pod czachą i tam wpinam dodatkowe klamoty:
Mam założone ADWENTURE V8 docięte w miejscu przewidzianym przez producenta do tego ciężarki pasują prawie idealnie więcej zabawy było przy manetce gazu trzeba zeszlifować żeby doszła do końca ale nie jest to jakiś straszny problem
bartekk pisze:Tuoring zakładałem przed Myczkami.
Grzańce touring i adventure można dociąć do 110mm ( długość trampkowa),
Ja kupiłem Adventure i da się je dociąć jedynie do 122 mm (zgodnie z liniami na manetce i informacją producenta), więc byłyby za długie. Touring faktycznie Oxford podaje, że można skrócić z 120 do 110 mm.
Czy komuś faktycznie udało się wcisnąć Adventure zamiast oryginalnych w TA XL650V?
Na fabrycznej kierownicy, bez przesuwania przełączników bliżej środka? Bo mnie po przycięciu maksymalnie ile się da zostałoby kilka mm luźnej gumy na końcach.
Takie pytanko. Czy miał ktoś może takie objawy że nie można na sterowniku zwiększyć temperatury pracy? Grzeje tylko na 30%. Czy to będzie do wymiany ta centralka ,czy się ją da naprawić ? Z góry dzięki za pomoc.
Kwasówkę alu czarną i plastiki spawam
trudne przypadki od ręki a niemożliwe na jutro
Cześć.
Musze wymienić manetki bo już się powycierały. Chce kupić same manetki grzane Oxroda.
Pytanie gdzie jest złączka kabelka? Czy manetka jest kupowana z kabelkiem i gdzie on prowadzi? Czy ma jakąś złączkę w samej manetce, czy gdzieś w sterowniku? Jak to wygląda?
Idzie wiązka kabli, gdzieś za kierownice pod spód, ale jeszcze się tam nie dobierałem.
Dzięki
Od każdej manetki idzie kabel zakończony wtyczką. Te wtyczki wpinane są w kabel od sterownika. Możesz kupić same manetki - popatrz na all.. na zdjęcia wiązek, łatwiej załapiesz czego u Ciebie szukać pod kierownicą. Kable są dość długie i na pewno pozawijane pod kierą/licznikiem.
Dlugi1 pisze: ↑28.09.2023, 12:24
Od każdej manetki idzie kabel zakończony wtyczką. Te wtyczki wpinane są w kabel od sterownika. Możesz kupić same manetki - popatrz na all.. na zdjęcia wiązek, łatwiej załapiesz czego u Ciebie szukać pod kierownicą. Kable są dość długie i na pewno pozawijane pod kierą/licznikiem.
Gdzieś na zdjęciach widziałem 2 rodzaje wtyczek, jedne okrągłe wsuwki, drugie takie białe prostokątne.
Właśnie patrzyłem na nasz znany portal i rzeczywiście - Oxford zmienił połączenie, teraz wygląda na uszczelnione -takie czarne wtyczki. Albo spróbujesz kupić manetki ze starymi kostkami (białymi, przypuszczam że takie masz), albo kupujesz jakiekolwiek, nie zwracając uwagi na wtyczki a później ewentualnie sam sobie przerobisz na superseal. Kable są ze sporym zapasem dawane, jest z czego ciąć.
Zwróć uwagę na długości manetek.
Grzane manetki są dobierane do motocykla czy generalnie to jakiś standard i zawsze pasują?
Elektrycznie sobie poradzę w każdym przypadku, bo to moja codzienność. Nie chciałbym się nadziać na za krótkie/długie, za mała/duża średnica, brak jakiegoś uchwytu/mocowania, jakieś prowadzenie, które jest lub go nie ma itd..
Grzanetki dobiera się do średnicy kierownicy, i do długości.
Sam będę zakładać do Vstroma 650 i tam pasuje wersja Touring.
Nie pamiętam jak było w Trampku, ale jest wysoce prawdopodobne że pasują Touringi