TransAlp - przeróbki znalezione w sieci i nie tylko.
- Tatq_kelob
- dwusuwowy rider
- Posty: 164
- Rejestracja: 13.11.2017, 20:30
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Głowaczów
Re: TransAlp - przeróbki znalezione w sieci i nie tylko.
Można też przyjrzeć się kierownikowi.
Nieważne dokąd jadę, grunt że wiem gdzie byłem.
- Złomek
- Złomek
- Tatq_kelob
- dwusuwowy rider
- Posty: 164
- Rejestracja: 13.11.2017, 20:30
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Głowaczów
Re: TransAlp - przeróbki znalezione w sieci i nie tylko.
Może teraz będzie łatwiej?
Chodzi oczywiście o granatowe Kawasaki
Nieważne dokąd jadę, grunt że wiem gdzie byłem.
- Złomek
- Złomek
Re: TransAlp - przeróbki znalezione w sieci i nie tylko.
No i wszystko jasne.
Często posilamy się w tym barze w drodze do Libuchory i widzę że . . . zmienili kostkę brukową.
Nie wiem tylko, czy na terenie całej stacji ?
Często posilamy się w tym barze w drodze do Libuchory i widzę że . . . zmienili kostkę brukową.
Nie wiem tylko, czy na terenie całej stacji ?
GMOLE DO XL 600 i XL 700 i Afryki ... robię
504894578
504894578
-
- dwusuwowy rider
- Posty: 190
- Rejestracja: 12.07.2009, 09:25
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Wlkp.
Re: TransAlp - przeróbki znalezione w sieci i nie tylko.
Poznałem tego chłopaka w Brannej w miniony weekend na wyścigach.
Nie podpowiadam w zagadce bo znam odpowiedź ale napisze tylko tyle - mega szacun dla niego za zacięcie i walkę. Bardzo pozytywny gość, pogadaliśmy chwilę.
Jeśli się znacie to pozdrów od gościa z czerwonej crf1000.
Nie podpowiadam w zagadce bo znam odpowiedź ale napisze tylko tyle - mega szacun dla niego za zacięcie i walkę. Bardzo pozytywny gość, pogadaliśmy chwilę.
Jeśli się znacie to pozdrów od gościa z czerwonej crf1000.
NTV Deauville->V-strom 1000->Transalp zmota->Bandit 1200->Transalp 600->Bandit 1200->Tdm->Africa Zmota->1100GS->1150GS->1100GS->CB1300S->CRF1000 i MT01
- Tatq_kelob
- dwusuwowy rider
- Posty: 164
- Rejestracja: 13.11.2017, 20:30
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Głowaczów
Re: TransAlp - przeróbki znalezione w sieci i nie tylko.
Tak wygląda prawa strona.
Nieważne dokąd jadę, grunt że wiem gdzie byłem.
- Złomek
- Złomek
- Tatq_kelob
- dwusuwowy rider
- Posty: 164
- Rejestracja: 13.11.2017, 20:30
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Głowaczów
Re: TransAlp - przeróbki znalezione w sieci i nie tylko.
A lewa tak
Nieważne dokąd jadę, grunt że wiem gdzie byłem.
- Złomek
- Złomek
- bialy
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 224
- Rejestracja: 19.05.2018, 21:49
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Re: TransAlp - przeróbki znalezione w sieci i nie tylko.
Dodatkowa klamka tylnego hamulca?
To w stuncie jest dosyć popularne.
To w stuncie jest dosyć popularne.
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1525
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: TransAlp - przeróbki znalezione w sieci i nie tylko.
Zdwojoną klamkę po lewej zauważyłem, brak zbiorniczka po prawej również. To z powodu jakiejś niesprawności czy stunt, jak wspomniał biały?
Cyrylu, latałem w tych stronach dwa dni wcześniej, ale musiałem wracać do siebie. Pogoda wyśmienita.
Cyrylu, latałem w tych stronach dwa dni wcześniej, ale musiałem wracać do siebie. Pogoda wyśmienita.
- Tatq_kelob
- dwusuwowy rider
- Posty: 164
- Rejestracja: 13.11.2017, 20:30
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Głowaczów
Re: TransAlp - przeróbki znalezione w sieci i nie tylko.
Kolega stracił w wypadku prawą dłoń.
A że jeździł już wcześniej to przerobił wszystko na lewą stronę. Sam przerobił, bo warsztat jakąś maniane odwalił.
A że jeździł już wcześniej to przerobił wszystko na lewą stronę. Sam przerobił, bo warsztat jakąś maniane odwalił.
Nieważne dokąd jadę, grunt że wiem gdzie byłem.
- Złomek
- Złomek
-
- dwusuwowy rider
- Posty: 170
- Rejestracja: 27.09.2017, 23:57
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Szczecin
Re: TransAlp - przeróbki znalezione w sieci i nie tylko.
Zmotany Trampek w optymistycznym, słonecznym kolorze, w sam raz na upalny weekend
www.youtube.com/watch?v=C-LbGVIfQCc
www.youtube.com/watch?v=C-LbGVIfQCc
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2689
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: TransAlp - przeróbki znalezione w sieci i nie tylko.
Ja też uważam, że Trampek wygląda znacznie lepiej bez tych durnowatych plastików. Tak samo jak mó młody kupił sobie małe Varadero i znalazłem gdzieś w sieci zdjęcie przerobionego małego Viaderka bez plastików i z założoną okrągłą lampą. No cudo !
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1525
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: TransAlp - przeróbki znalezione w sieci i nie tylko.
Pierwszy, z wklejonych przez Artka, to postapokalipsa .
O gustach się nie dyskutuje, ale o ilości wystających, ostrych krawędzi, mogę chyba napisać ? Koła zespolone (tu typu comstar), poza możliwością montażu opon bezdętkowych, to raczej krok wstecz i rodzaj zabiegu stylizacyjnego. Nie widzę tarczy hamulca z przodu. Miejsce mocowania amortyzatorów tylnych, aż proszą się o pogięcie tej części ramy.
Drugi zaś jest dla mnie przykładem, jak można spartolić przód. Osobiście nie lubię takich szyb i reflektorów, ale znów gusta, pomińmy. Niemniej, mocowanie tejże szyby, jest no "przewymiarowane " , w każdą stronę; wygląda to jak tarcza rycerza średniowiecznego. Sytuacji nie ratuje kufer centralny, który nijak ma się do image off.
Klasyczny, np. od Hondy XL 500, nijak ma się do kwadratowej ramy Trampka, na co słusznie zwrócił kiedyś uwagę Ajzol. Trzeba jeszcze upchnąć gdzieś chłodnice, a na centralną trochę mało miejsca w okolicy główki ramy. Potem gustowne przycięcie tyłu i już mamy ładnego TA. Proste, prawda ?
O gustach się nie dyskutuje, ale o ilości wystających, ostrych krawędzi, mogę chyba napisać ? Koła zespolone (tu typu comstar), poza możliwością montażu opon bezdętkowych, to raczej krok wstecz i rodzaj zabiegu stylizacyjnego. Nie widzę tarczy hamulca z przodu. Miejsce mocowania amortyzatorów tylnych, aż proszą się o pogięcie tej części ramy.
Drugi zaś jest dla mnie przykładem, jak można spartolić przód. Osobiście nie lubię takich szyb i reflektorów, ale znów gusta, pomińmy. Niemniej, mocowanie tejże szyby, jest no "przewymiarowane " , w każdą stronę; wygląda to jak tarcza rycerza średniowiecznego. Sytuacji nie ratuje kufer centralny, który nijak ma się do image off.
Ja też. Pod warunkiem, że jeśli zdejmiesz plastiki, to zamontujesz odpowiedni zbiornik, bo oryginalnemu robi się dziura z przodu.
Klasyczny, np. od Hondy XL 500, nijak ma się do kwadratowej ramy Trampka, na co słusznie zwrócił kiedyś uwagę Ajzol. Trzeba jeszcze upchnąć gdzieś chłodnice, a na centralną trochę mało miejsca w okolicy główki ramy. Potem gustowne przycięcie tyłu i już mamy ładnego TA. Proste, prawda ?
- ostry
- oktany w żyłach
- Posty: 3967
- Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraśnik
- Kontakt:
Re: TransAlp - przeróbki znalezione w sieci i nie tylko.
Honda shadow 500 zdaje się, a przynajmniej częściowo .
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
Re: TransAlp - przeróbki znalezione w sieci i nie tylko.
Czy mnie oczy mylą, czy ten motocykl jest uturbiony?!
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2517
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: TransAlp - przeróbki znalezione w sieci i nie tylko.
Spotkany sympatyczny paprykarz na zlocie partyzantów.
Dominator.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości