Spadek obrotów i prędkości po 130-140
Spadek obrotów i prędkości po 130-140
Hej
Słuchajcie Tampkarze mam pytanie!
Jestem Trampkarzem już 2 rok No ale pierwszy raz walnąłem trasę z Anglii do polski(2000km). Nie używam tramka na trasy i zapierdzielam nim tak jak nie potrzeba bo lubię zwiedzać itp. Aczkolwiek jadąc do polski nie mogłem rozwinąć prędkości powyżej 130-140 nie ze względu ze mną miotali czy cos tyle ze po 2 minutach jazdy 150km/h motor zwalnia automatycznie do 100 i po około 30sek mogę z powrotem wrócić do prędkości 130. Dodam ze wymieniałem rok temu kranik i wszystko było Ok mam na myśli wszystko zamontowałem cymes majonez. I teraz nasuwa mi się pytanie...gaźnik, kranik, pompa czy przewody...bo na bank chodzi o dopływ paliwa... ktoś miał może podobny problem?
Dzięki za wszelakie podpowiedzi i wskazówki
Pozdro Trampkarze!!!
Słuchajcie Tampkarze mam pytanie!
Jestem Trampkarzem już 2 rok No ale pierwszy raz walnąłem trasę z Anglii do polski(2000km). Nie używam tramka na trasy i zapierdzielam nim tak jak nie potrzeba bo lubię zwiedzać itp. Aczkolwiek jadąc do polski nie mogłem rozwinąć prędkości powyżej 130-140 nie ze względu ze mną miotali czy cos tyle ze po 2 minutach jazdy 150km/h motor zwalnia automatycznie do 100 i po około 30sek mogę z powrotem wrócić do prędkości 130. Dodam ze wymieniałem rok temu kranik i wszystko było Ok mam na myśli wszystko zamontowałem cymes majonez. I teraz nasuwa mi się pytanie...gaźnik, kranik, pompa czy przewody...bo na bank chodzi o dopływ paliwa... ktoś miał może podobny problem?
Dzięki za wszelakie podpowiedzi i wskazówki
Pozdro Trampkarze!!!
Re: Spadek obrotów i prędkości po 130-140
a może lewe powietrze gdzieś łapie.sprawdz szczelnosc airbox-gaznik-krocce.moze tez byc brud w gazniku.W 650 nie ma pompy,a kranik jest podcisnieniowy i jego dzialanie latwo sprawdzic
Re: Spadek obrotów i prędkości po 130-140
Odkopie temat. Mam podobnie. Transalp 650, wkręcą się normalnie na obroty, jest żwawy na wszystkich biegach ciągnie do końca. Ale jak już na ostatnim biegu dochodzi do 140km/h to nagle jakby mu ktoś odlączył zapłon. I jak będę cały czas trzymał gaz to schodzi do 100km/h i po paru sekundach znów mogę go bujnąć do 140 i tak w koło. Znalazł ktoś w czyn tkwi problem? Jak będę miał chwilę to osobiście będę zaglądał pod zbiornik paliwa.
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2517
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: Spadek obrotów i prędkości po 130-140
1.Załóż kroplówkę i się przejedź. Z kroplówką. Wiem, że źle to brzmi ale wyeliminujesz zasilanie gaźników.Ziorko pisze:Odkopie temat. Mam podobnie. Transalp 650, wkręcą się normalnie na obroty, jest żwawy na wszystkich biegach ciągnie do końca. Ale jak już na ostatnim biegu dochodzi do 140km/h to nagle jakby mu ktoś odlączył zapłon. I jak będę cały czas trzymał gaz to schodzi do 100km/h i po paru sekundach znów mogę go bujnąć do 140 i tak w koło. Znalazł ktoś w czyn tkwi problem? Jak będę miał chwilę to osobiście będę zaglądał pod zbiornik paliwa.
2.Pod zaworkiem wysokości poziomu paliwa masz siatkowy filtr paliwa(pod każdym jeden, czyli 2 szt.) Wyciągnij i sprawdź drożność przewodów zasilających gaźnik w paliwo.
Dominator.
Re: Spadek obrotów i prędkości po 130-140
Stawiam na 70%, że moduł.
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2517
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: Spadek obrotów i prędkości po 130-140
W 650-ce?mallory pisze:Stawiam na 70%, że moduł.
Dominator.
Re: Spadek obrotów i prędkości po 130-140
Ok. Tak widzę w podpisie usera, że 650 - w takim razie nie wypowiadam się, nie maiłem, nie jeździłem....Artek pisze:W 650-ce?mallory pisze:Stawiam na 70%, że moduł.
-
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 248
- Rejestracja: 01.04.2018, 15:34
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Dębowiec
Re: Spadek obrotów i prędkości po 130-140
Ziorko pisze:Odkopie temat. Mam podobnie. Transalp 650, wkręcą się normalnie na obroty, jest żwawy na wszystkich biegach ciągnie do końca. Ale jak już na ostatnim biegu dochodzi do 140km/h to nagle jakby mu ktoś odlączył zapłon. I jak będę cały czas trzymał gaz to schodzi do 100km/h i po paru sekundach znów mogę go bujnąć do 140 i tak w koło. Znalazł ktoś w czyn tkwi problem? Jak będę miał chwilę to osobiście będę zaglądał pod zbiornik paliwa.
Właśnie odebrałem trampka z duzego przegladu: olej I filter w silniku, olej w lagach, czyszczenie i regulacja gaźników ora wymiana membrany, wymiana plynu chłodniczego.
Problem jaki odkryłem przy powrocie to na 4 biegu nie wejdzie wyżej niż 4500 a na 5 biegu nawet niżej.
Zaczyna dziwnie wibrować. Przy starcie 1,2,3 jest ok. Podobnie na luzie, można odkręcić do 8000 obrotów I wchodzi jak dzikus.
Rozmawiałem już z gościem i popatrzy co tam nie halo. Chciałem Was zapytać na co to wskazuje?
-
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 248
- Rejestracja: 01.04.2018, 15:34
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Dębowiec
Re: Spadek obrotów i prędkości po 130-140
Janek-2004 pisze:Ziorko pisze:Odkopie temat. Mam podobnie. Transalp 650, wkręcą się normalnie na obroty, jest żwawy na wszystkich biegach ciągnie do końca. Ale jak już na ostatnim biegu dochodzi do 140km/h to nagle jakby mu ktoś odlączył zapłon. I jak będę cały czas trzymał gaz to schodzi do 100km/h i po paru sekundach znów mogę go bujnąć do 140 i tak w koło. Znalazł ktoś w czyn tkwi problem? Jak będę miał chwilę to osobiście będę zaglądał pod zbiornik paliwa.
Właśnie odebrałem trampka z duzego przegladu: olej I filter w silniku, olej w lagach, czyszczenie i regulacja gaźników ora wymiana membrany, wymiana plynu chłodniczego.
Problem jaki odkryłem przy powrocie to na 4 biegu nie wejdzie wyżej niż 4500 a na 5 biegu nawet niżej.
Zaczyna dziwnie wibrować. Przy starcie 1,2,3 jest ok. Podobnie na luzie, można odkręcić do 8000 obrotów I wchodzi jak dzikus.
Rozmawiałem już z gościem i popatrzy co tam nie halo. Chciałem Was zapytać na co to wskazuje?
Ma ktoś jakiś pomysł co może być powodem że na wysokich biegach nie ciagnie?
-
- przycierający rafki
- Posty: 1285
- Rejestracja: 07.03.2010, 20:01
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Spadek obrotów i prędkości po 130-140
Odpowiedź praktycznie dla wszystkich. Odkręćcie korek paliwa i przejedźcie się. Zakładam, że problem jest w odpowietrzeniu zbiornika.
Wlóczęga: człowiek, który nazwałby się turystą, gdyby miał pieniądze..
[ Julian Tuwim ]
[ Julian Tuwim ]
-
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 248
- Rejestracja: 01.04.2018, 15:34
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Dębowiec
Re: Spadek obrotów i prędkości po 130-140
To czemu w takim układzie nic mu nie dzieje się np na pierwszych biegach? Można pałować ile bozia dała.
-
- przycierający rafki
- Posty: 1285
- Rejestracja: 07.03.2010, 20:01
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Spadek obrotów i prędkości po 130-140
Najpierw sprawdź.
Wysokie biegi, większe obciążenie, duże zapotrzebowanie na paliwo. Drugi w kolejności jest filtr paliwa jeśli jest założony. ( ten w kraniku też do czyszczenia).
Objawy ewidentnie wskazują na braki paliwa. Oczywiście wg mnie.
Wysokie biegi, większe obciążenie, duże zapotrzebowanie na paliwo. Drugi w kolejności jest filtr paliwa jeśli jest założony. ( ten w kraniku też do czyszczenia).
Objawy ewidentnie wskazują na braki paliwa. Oczywiście wg mnie.
Wlóczęga: człowiek, który nazwałby się turystą, gdyby miał pieniądze..
[ Julian Tuwim ]
[ Julian Tuwim ]
-
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 248
- Rejestracja: 01.04.2018, 15:34
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Dębowiec
Re: Spadek obrotów i prędkości po 130-140
dzięki Cynciu, to brzmi przekonywająco. Najpewniej jest jak piszesz. Dam znać po weryfikacji motka
- ostry
- oktany w żyłach
- Posty: 3967
- Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraśnik
- Kontakt:
Re: Spadek obrotów i prędkości po 130-140
Czyli Janek tak jak gadaliśmy rano, wszystko na to wskazuje że paliwa mu braknie. Cynciu dobrze prawi .Cynciu pisze:Najpierw sprawdź.
Wysokie biegi, większe obciążenie, duże zapotrzebowanie na paliwo. Drugi w kolejności jest filtr paliwa jeśli jest założony. ( ten w kraniku też do czyszczenia).
Objawy ewidentnie wskazują na braki paliwa. Oczywiście wg mnie.
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
Re: Spadek obrotów i prędkości po 130-140
Jeszcze nie sprawdzałem, ale też mi się wydaje że brakuje mu paliwa. Tylko jak zapytałem na Facebooku w grupie i podpowiedziałem że motocykl zachowuję się jakby miał braki w paliwie to wszyscy od razu napisali "membrana" :D jak odepne wężyk podciśnienia i paliwa od kranika to paliwo nie poleci z niego?
-
- łamacz szprych
- Posty: 731
- Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Trzebnica
Re: Spadek obrotów i prędkości po 130-140
Jak sama nazwa wskazuje. Zrób podciśnienie ustami małego dla wężyka i poleci benzyna. Zalejesz moto jak bak masz na ramie. Nic nie robisz z wężykiem to swobodnie możesz zdjąć zbiornik (oczywiście piszę o 650).Ziorko pisze:Jeszcze nie sprawdzałem, ale też mi się wydaje że brakuje mu paliwa. Tylko jak zapytałem na Facebooku w grupie i podpowiedziałem że motocykl zachowuję się jakby miał braki w paliwie to wszyscy od razu napisali "membrana" jak odepne wężyk podciśnienia i paliwa od kranika to paliwo nie poleci z niego?
Chłopaki mają rację na 90 albo brak odpowietrzenia, albo z innego powodu (filtry) nie ma dostatecznej ilości paliwa.
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
Re: Spadek obrotów i prędkości po 130-140
Czyli wypinam obydwa wężyki od kranika ściągam zbiornik bez problemu, nic nie poleci. Będę miał chwilę to sprawdzę to i dam znać po wszystkim.
-
- łamacz szprych
- Posty: 731
- Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Trzebnica
Re: Spadek obrotów i prędkości po 130-140
Poleci ze zładu rurki łączącej gaźniki ze zbiornikiem, ale to oczywiste.Ziorko pisze:Czyli wypinam obydwa wężyki od kranika ściągam zbiornik bez problemu, nic nie poleci. Będę miał chwilę to sprawdzę to i dam znać po wszystkim.
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
-
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 248
- Rejestracja: 01.04.2018, 15:34
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Dębowiec
Re: Spadek obrotów i prędkości po 130-140
Brawo TYCynciu pisze:Odpowiedź praktycznie dla wszystkich. Odkręćcie korek paliwa i przejedźcie się. Zakładam, że problem jest w odpowietrzeniu zbiornika.
Rzeczywiście problem był jednak w zapchanej rurce odpowietrzającej - jakiś glut coś a'la guma się tam dostało i uziemiło mojego "Boeinga Maxa".
Ale po wgraniu nowego softu (wyciągnięciu gluta) znowu lata ako se patrzi
Dzięki Cynciu - odrobię w polu
-
- przycierający rafki
- Posty: 1285
- Rejestracja: 07.03.2010, 20:01
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Spadek obrotów i prędkości po 130-140
Brawo Ty. Ważne, że możesz śmigać.
Wlóczęga: człowiek, który nazwałby się turystą, gdyby miał pieniądze..
[ Julian Tuwim ]
[ Julian Tuwim ]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości