też się zdziwiłem jak dowiedziałem się na miejscu , że Audi nie produkowało tylko puszek ale na początku zaczynali zabawę z motocyklami
Takie cudeńka popełniali zanim doszli do tego co widać na drogach dzisiaj z logo "oooo"
zdjęć samochodów nie wrzucam, w końcu to motocyklowe forum
Btw, gdyby Audi poszło drogą BMW w zakresie drugiej nogi motocyklowej to to mógłby być np.protoplasta GS'a jest duże koło z przodu, lekki na off, nowatorski napęd hybrydowy tj. łańcuch i pasek
jakość zdjęć jak z telefonu, wrzuciłem te moim zdaniem najciekawsze, chociaż podobnych wynalazków mają tam co niemiara.
Pora teraz do Mekki czyli muzeum i salonu BMW - tam się będzie działo
Muzeum motocykli Audi - zdjęcia z muzeum w Ingolstadt
-
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 248
- Rejestracja: 01.04.2018, 15:34
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Dębowiec
- Kiddo
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 205
- Rejestracja: 30.01.2015, 17:15
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Stuttgart/ Gdańsk
- Kontakt:
Re: Muzeum motocykli Audi - zdjęcia z muzeum w Ingolstadt
"też się zdziwiłem jak dowiedziałem się na miejscu , że Audi nie produkowało tylko puszek ale na początku zaczynali zabawę z motocyklami" No i nic dziwnego, że się zdziwiłeś bo Audi nigdy nie produkowało motocykli. Kiedy w 1928 roku DKW czyli Zschopauer Motorenwerke J.S Rasmussen kupilo pakiet większościowy akcji Audiwerke AG w Zwickau, produkowało 65 tys. motocykli rocznie i było najwiekszym producentem na świecie.( Audiwerke AG nie produkowało motocykli ). W 1932 to wszystko połączyło się z Horch Werke AG i Wanderer Werke i powstał pierwszy niemiecki państwowy koncern Auto Union AG. Przed nimi była jeszcze daleka i kręta droga do powstałego w 1985 roku Audi AG...( Na dwóch ostatnich zdjęciach widać logo DKW za czasów Auto Union )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości