[S] Honda Transalp XL600V, PD10, rocznik 1998, Kraków
- Antol
- miejski lanser
- Posty: 344
- Rejestracja: 22.03.2011, 14:01
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraków
[S] Honda Transalp XL600V, PD10, rocznik 1998, Kraków
Witajcie,
Sprzedaje swój motocykl – Honda Transalp XL600V, rocznik 1998.
Jestem jego właścicielem od 2011 roku, wcześniej motocykl był użytkowany we Włoszech, kupiłem go przy przebiegu ok. 55 kkm. Aktualnie motocykl ma przebieg 99 kkm.
Przegląd do : 23.05.2019
Ubezpieczenie do: 27.04.2019
Podczas siedmioletniej eksploatacji motocykl udowodnił swoją niezawodność i uniwersalność, odbywając kilka dłuższych (Alpy, Bałkany) i wiele lokalnych wyjazdów (zloty TCP ). Wszystkie czynności serwisowe były przeprowadzane regularnie, a części wymieniane prewencyjnie.
W większości przypadków prace wykonywałem osobiście, zlecałem wyłączenie czynności wymagające specjalistycznych narzędzi.
W motocyklu zostało przeprowadzonych wiele modyfikacji podnoszących jego walory użytkowe, główne to;.
- Zawieszenie z XRV750, - zamontowałem kompletne zawieszenie z Afryki RD07. Przednie lagi z półkami i tylny wahacz z kiwaczką. Na nowym zawieszeniu motocykl zdecydowanie lepiej wybiera nierówności oraz jest bardziej stabilny w złożeniach i przy dużych prędkościach.
- Zmiana reflektora, - wymieniłem oryginalny pojedynczy reflektor na soczewki Hella. Lampy z żarówkami H7 dają zdecydowanie więcej światła w porównaniu do zwykłego reflektora. Oczywiście są w pełni regulowane i homologowane.
- Zmiana tarcz hamulcowych,- zamontowane są większe przednie tarcze hamulcowe z Afryki Twin.
- Przewody Hell,- wymieniony kompletny (przód – tył) układ hamulcowy, serwis zacisków (przy 94 kkm), tylny zacisk z RD07, płyn Motul RBF 660.
- Wzmocnione szprychy tylnego koła (robione „u Pawła” Króla w B-B)
- Oddzielna instalacja elektryczna dla dodatkowego wyposażenia.
Motocykl wyposażony jest;
- gmole
- siodło profilowane Motokanapy (minimalnie podwyższone)
- Scottoiler
- Nawigacja Lark 35AT
- grzane manetki Oxford
- kufer centralny Givi Monokey
- woltomierz, (z termometrem, i funkcją ostrzegania o przekroczeniu parametrów granicznych)
- akcesoryjne powiększone stopki
- stopka centralna
- turystyczna szyba MGG
- powiększona aluminiowa narzędziówka.
- wodoodporne gniazdo 12V /5V -USB
- halogeny LED – nie są przeznaczone na sprzedaż, są na motocyklu, bo kupujący zadecyduje czy chce kupić motocykl ze stelażem na halogeny czy bez.
- opony Anakee 2 z przebiegiem 10kkm, zostało 6~4mm, powinno wystarczyć na 10~15kkm.
Przeprowadzone ostatnio czynności serwisowe (wcześniejsze wg planu serwisowego), Uwzględniam wyłącznie większe naprawy. Olej silnikowy, filtr oleju, olej w przednich teleskopach, świece - wymieniane wg planu serwisowego. Filtr powierza wymieniany przed serwisem gaźnika.
- 85 kkm;
- Wymiana tarcz sprzęgłowych, przekładek i sprężyn.
- Łożyska główki ramy
- Tylna tarcza hamulcowa –Sunstar
- 90 kkm;
- Naprawa góry silnika, zawory + gniazda, nowe pierścienie, nowe uszczelniacze zaworowe.
- 94 kkm ;
- Wymiana łożysk w układzie zawieszenia, (podczas wymiany zawieszenia)
- Wymiana przednich tarcz hamulcowych – NG
- Wymiana napędu – komplet. Zdawcza – Honda, Tył – JT, Łańcuch – DID
- 94 kkm ;
- Regulacja zaworów, serwis gaźników z synchronizacją i składem mieszanki.
- 99 kkm ;
- Akumulator
Do motocykla zrobiłem również stelaże pod asymetryczne kufry boczne. Kufer od strony tłumika ma 40 litrów, kufer lewy ma 50 litrów. Po zamontowaniu są odsunięte symetryczne od osi motocykla. Kufry są wykonane z aluminium, są spawane i lakierowane. Dodatkowo do zestawu stelaże –kufry, dodaje boczną półkę na dodatkowy kanister paliwa, wodę itp..
Na kufrach są naklejki które zostaną zdjęte, mają dla mnie wartość sentymentalną
Stelaże tylne oraz kufry są również do sprzedania, ale ich cena nie jest zawarta w cenie motocykla.
Wady;
- na baku jest 15mm odprysk lakieru, (wygląda jakby coś spadło na bak). Odprysk jest zabezpieczony antykorozyjnie, ale nie jest to naprawa lakiernicza
- Osłona silnika ma wyrwę na boku, dodatkowo jest odbarwiona i porysowana.
- owiewki mają klejone mocowania, część mocowań jest dorabianych.
- kierownica jest porysowana
Cena jaka mnie interesuje to 8500.
Kufry + stelaż pod kufry+ półka boczna – 1400
Kontakt; 601 7osiem3 798
Północno-wschodnie rubieże Krakowa, (w tygodniu po 16 )
Galeria zdjęć motocykla i akcesoriów - https://drive.google.com/open?id=1v7WUJ ... 9bndgMdNGg
Modyfikacje nie były wynikiem kolizji, mam wszystkie zastąpione części, kupujący będzie mógł je oglądnąć jeżeli będzie miał wątpliwości.
Jazda próbna po zaliczce i pokazaniu prawa jazdy.
Sprzedaje swój motocykl – Honda Transalp XL600V, rocznik 1998.
Jestem jego właścicielem od 2011 roku, wcześniej motocykl był użytkowany we Włoszech, kupiłem go przy przebiegu ok. 55 kkm. Aktualnie motocykl ma przebieg 99 kkm.
Przegląd do : 23.05.2019
Ubezpieczenie do: 27.04.2019
Podczas siedmioletniej eksploatacji motocykl udowodnił swoją niezawodność i uniwersalność, odbywając kilka dłuższych (Alpy, Bałkany) i wiele lokalnych wyjazdów (zloty TCP ). Wszystkie czynności serwisowe były przeprowadzane regularnie, a części wymieniane prewencyjnie.
W większości przypadków prace wykonywałem osobiście, zlecałem wyłączenie czynności wymagające specjalistycznych narzędzi.
W motocyklu zostało przeprowadzonych wiele modyfikacji podnoszących jego walory użytkowe, główne to;.
- Zawieszenie z XRV750, - zamontowałem kompletne zawieszenie z Afryki RD07. Przednie lagi z półkami i tylny wahacz z kiwaczką. Na nowym zawieszeniu motocykl zdecydowanie lepiej wybiera nierówności oraz jest bardziej stabilny w złożeniach i przy dużych prędkościach.
- Zmiana reflektora, - wymieniłem oryginalny pojedynczy reflektor na soczewki Hella. Lampy z żarówkami H7 dają zdecydowanie więcej światła w porównaniu do zwykłego reflektora. Oczywiście są w pełni regulowane i homologowane.
- Zmiana tarcz hamulcowych,- zamontowane są większe przednie tarcze hamulcowe z Afryki Twin.
- Przewody Hell,- wymieniony kompletny (przód – tył) układ hamulcowy, serwis zacisków (przy 94 kkm), tylny zacisk z RD07, płyn Motul RBF 660.
- Wzmocnione szprychy tylnego koła (robione „u Pawła” Króla w B-B)
- Oddzielna instalacja elektryczna dla dodatkowego wyposażenia.
Motocykl wyposażony jest;
- gmole
- siodło profilowane Motokanapy (minimalnie podwyższone)
- Scottoiler
- Nawigacja Lark 35AT
- grzane manetki Oxford
- kufer centralny Givi Monokey
- woltomierz, (z termometrem, i funkcją ostrzegania o przekroczeniu parametrów granicznych)
- akcesoryjne powiększone stopki
- stopka centralna
- turystyczna szyba MGG
- powiększona aluminiowa narzędziówka.
- wodoodporne gniazdo 12V /5V -USB
- halogeny LED – nie są przeznaczone na sprzedaż, są na motocyklu, bo kupujący zadecyduje czy chce kupić motocykl ze stelażem na halogeny czy bez.
- opony Anakee 2 z przebiegiem 10kkm, zostało 6~4mm, powinno wystarczyć na 10~15kkm.
Przeprowadzone ostatnio czynności serwisowe (wcześniejsze wg planu serwisowego), Uwzględniam wyłącznie większe naprawy. Olej silnikowy, filtr oleju, olej w przednich teleskopach, świece - wymieniane wg planu serwisowego. Filtr powierza wymieniany przed serwisem gaźnika.
- 85 kkm;
- Wymiana tarcz sprzęgłowych, przekładek i sprężyn.
- Łożyska główki ramy
- Tylna tarcza hamulcowa –Sunstar
- 90 kkm;
- Naprawa góry silnika, zawory + gniazda, nowe pierścienie, nowe uszczelniacze zaworowe.
- 94 kkm ;
- Wymiana łożysk w układzie zawieszenia, (podczas wymiany zawieszenia)
- Wymiana przednich tarcz hamulcowych – NG
- Wymiana napędu – komplet. Zdawcza – Honda, Tył – JT, Łańcuch – DID
- 94 kkm ;
- Regulacja zaworów, serwis gaźników z synchronizacją i składem mieszanki.
- 99 kkm ;
- Akumulator
Do motocykla zrobiłem również stelaże pod asymetryczne kufry boczne. Kufer od strony tłumika ma 40 litrów, kufer lewy ma 50 litrów. Po zamontowaniu są odsunięte symetryczne od osi motocykla. Kufry są wykonane z aluminium, są spawane i lakierowane. Dodatkowo do zestawu stelaże –kufry, dodaje boczną półkę na dodatkowy kanister paliwa, wodę itp..
Na kufrach są naklejki które zostaną zdjęte, mają dla mnie wartość sentymentalną
Stelaże tylne oraz kufry są również do sprzedania, ale ich cena nie jest zawarta w cenie motocykla.
Wady;
- na baku jest 15mm odprysk lakieru, (wygląda jakby coś spadło na bak). Odprysk jest zabezpieczony antykorozyjnie, ale nie jest to naprawa lakiernicza
- Osłona silnika ma wyrwę na boku, dodatkowo jest odbarwiona i porysowana.
- owiewki mają klejone mocowania, część mocowań jest dorabianych.
- kierownica jest porysowana
Cena jaka mnie interesuje to 8500.
Kufry + stelaż pod kufry+ półka boczna – 1400
Kontakt; 601 7osiem3 798
Północno-wschodnie rubieże Krakowa, (w tygodniu po 16 )
Galeria zdjęć motocykla i akcesoriów - https://drive.google.com/open?id=1v7WUJ ... 9bndgMdNGg
Modyfikacje nie były wynikiem kolizji, mam wszystkie zastąpione części, kupujący będzie mógł je oglądnąć jeżeli będzie miał wątpliwości.
Jazda próbna po zaliczce i pokazaniu prawa jazdy.
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: [S] Honda Transalp XL600V, PD10, rocznik 1998, Kraków
Jaka wysokość w siodle? Amor też od AT?
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- Antol
- miejski lanser
- Posty: 344
- Rejestracja: 22.03.2011, 14:01
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S] Honda Transalp XL600V, PD10, rocznik 1998, Kraków
Około 880mm bez obciążenia. Amortyzator jest oryginalny Transalpowy. W mojej opinii minimalny wzrost kierowcy to 175, poniżej może być trudno, chociaż znam niższych co sobie radzili! (ale to wyjatki )Kristobal pisze:Jaka wysokość w siodle? Amor też od AT?
Ja mam 180 i wysokość jest ok. ( kanapa jest trochę wyższa niż oryginał).
-
- naciągacz linek
- Posty: 74
- Rejestracja: 22.03.2015, 10:09
- Mój motocykl: XL600V
Re: [S] Honda Transalp XL600V, PD10, rocznik 1998, Kraków
Mam 167. Jestem wyjątkowy?
- Antol
- miejski lanser
- Posty: 344
- Rejestracja: 22.03.2011, 14:01
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S] Honda Transalp XL600V, PD10, rocznik 1998, Kraków
na pewno!marekmoto1 pisze:Mam 167. Jestem wyjątkowy?
A z tą opisywaną wyjatkowoscią to chodziło raczej o to, że jak masz mniej niż 170, to nie dostaniesz nogami do ziemi. A mało jest osób które lubią takie atrakcje.
-
- łamacz szprych
- Posty: 731
- Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Trzebnica
Re: [S] Honda Transalp XL600V, PD10, rocznik 1998, Kraków
Może nie czytał dokładnie i nie wie, że masz wyższą kanapę.Antol pisze:na pewno!marekmoto1 pisze:Mam 167. Jestem wyjątkowy?
A z tą opisywaną wyjatkowoscią to chodziło raczej o to, że jak masz mniej niż 170, to nie dostaniesz nogami do ziemi. A mało jest osób które lubią takie atrakcje.
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
- Antol
- miejski lanser
- Posty: 344
- Rejestracja: 22.03.2011, 14:01
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S] Honda Transalp XL600V, PD10, rocznik 1998, Kraków
Hej,
Jeżeli dla kogoś aktualny wygląd Transalpa stanowi problem, mogę zamontować oryginalną czachę z osłona reflektora. Świeci gorzej, ale wygląda "klasyczniej";
Na zdjęciu trampek jeszcze na starym zawieszeniu, widać jaka jest różnica w rozmiarze tarcz .
P.S. Przepraszam za jakość zdjęcia, ale wszystkie jakie mam są z drugiej strony szyby
Jeżeli dla kogoś aktualny wygląd Transalpa stanowi problem, mogę zamontować oryginalną czachę z osłona reflektora. Świeci gorzej, ale wygląda "klasyczniej";
Na zdjęciu trampek jeszcze na starym zawieszeniu, widać jaka jest różnica w rozmiarze tarcz .
P.S. Przepraszam za jakość zdjęcia, ale wszystkie jakie mam są z drugiej strony szyby
- colles
- pałujący w lesie
- Posty: 1379
- Rejestracja: 20.09.2011, 22:20
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: [S] Honda Transalp XL600V, PD10, rocznik 1998, Kraków
Czy dwie tarcze z afry są w stanie zatrzymać tego demona prędkości ?
Jeśli czegoś nie wolno , a bardzo się chce , to można ..... :))))))))))
- Antol
- miejski lanser
- Posty: 344
- Rejestracja: 22.03.2011, 14:01
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S] Honda Transalp XL600V, PD10, rocznik 1998, Kraków
Sam wiesz jak 50 wściekłych kucy potrafi ponieść! , ale hamulce dają radę. W mojej opinii takie powinny być standardowe heble w Transalpie. Różnica jest mocno odczuwalna zwłaszcza po przesiadce z normalnych tarcz ( jednej tarczy to sobie nawet nie próbuje wyobrazić )colles pisze:Czy dwie tarcze z afry są w stanie zatrzymać tego demona prędkości ?
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: [S] Honda Transalp XL600V, PD10, rocznik 1998, Kraków
Dłuższy wahacz nie koliduje z błotnikiem ?
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- Antol
- miejski lanser
- Posty: 344
- Rejestracja: 22.03.2011, 14:01
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S] Honda Transalp XL600V, PD10, rocznik 1998, Kraków
Nie, nie ma kolizji, jest tam jeszcze sporo wolnego miejsca.Kristobal pisze:Dłuższy wahacz nie koliduje z błotnikiem ?
Ale przy modyfikacji miałem obawy, czy nie będzie kolizji między zaciskiem hamulcowym a tlumikiem. Zrozumiałem dlaczego w Transalpie zacisk jest na "tylnej" połowie koła; gdyby był normalnie (z przodu) miałby kolizje z tlumikiem, dlatego przenieśli go na tył !
Żeby mieć pewność, że po modyfikacji nie będzie problemu, zmierzylem maksymalne zaciśnięcie amortyzatora, ustawiłem wahacz dla minimalnego wymiaru amortyzatora i okazało się, że między zaciskiem hamulcowym a tlumikiem, jest około 20mm luzu
Kluczowym elementem jest Kiwaczka; na standardowej z trampka nie działa to prawidłowo, na afrykańskiej wszystko działa jak należy.
-
- szorujący kolanami
- Posty: 1647
- Rejestracja: 15.05.2009, 11:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S] Honda Transalp XL600V, PD10, rocznik 1998, Kraków
Jezusie, Antek nie żal ci takiego cacka sprzedawać ???? Przecież to moją Tenerkę na łeb biło w każdej kategori. Co ty będziesz robił bez motocykla. Ach te żony
- colles
- pałujący w lesie
- Posty: 1379
- Rejestracja: 20.09.2011, 22:20
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: [S] Honda Transalp XL600V, PD10, rocznik 1998, Kraków
Weź już wszystkim nie zdradzaj tajemnicy , że żona go bije i kazała mu trampiszona sprzedaćluk2asz pisze:Jezusie, Antek nie żal ci takiego cacka sprzedawać ???? Przecież to moją Tenerkę na łeb biło w każdej kategori. Co ty będziesz robił bez motocykla. Ach te żony
Jeśli czegoś nie wolno , a bardzo się chce , to można ..... :))))))))))
- Antol
- miejski lanser
- Posty: 344
- Rejestracja: 22.03.2011, 14:01
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S] Honda Transalp XL600V, PD10, rocznik 1998, Kraków
Jak to mówią ; "wspólnie podjęła taką decyzję"!!
A tak na poważnie, to odkąd muszę zajmować się też waszymi żonami to zupełnie nie ma czasu na transalpowanie.
- colles
- pałujący w lesie
- Posty: 1379
- Rejestracja: 20.09.2011, 22:20
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: [S] Honda Transalp XL600V, PD10, rocznik 1998, Kraków
Antol pisze:
Jak to mówią ; "wspólnie podjęła taką decyzję"!!
Jeśli czegoś nie wolno , a bardzo się chce , to można ..... :))))))))))
- Antol
- miejski lanser
- Posty: 344
- Rejestracja: 22.03.2011, 14:01
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S] Honda Transalp XL600V, PD10, rocznik 1998, Kraków
Hej,
proszę o zamkniecie tematu. Transalp znalazł nowego właściciela i mam nadzieje, że będzie służył długo i da wiele radości.
Istnieje też duża szansa, że nowy właściciel zasili szeregi TCP.
proszę o zamkniecie tematu. Transalp znalazł nowego właściciela i mam nadzieje, że będzie służył długo i da wiele radości.
Istnieje też duża szansa, że nowy właściciel zasili szeregi TCP.
-
- szorujący kolanami
- Posty: 1647
- Rejestracja: 15.05.2009, 11:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S] Honda Transalp XL600V, PD10, rocznik 1998, Kraków
No i po Antku
Wysłane z mojego H8324 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego H8324 przy użyciu Tapatalka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości