600,1998, 59000km, Oborniki Śląskie, spider_2010

Kupić? Nie kupić? Porady odnośnie kupna, opinie o konkretnych egzemplarzach
Awatar użytkownika
p3nny
wiejski tuningowiec
wiejski tuningowiec
Posty: 98
Rejestracja: 13.10.2011, 17:42
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Płock

600,1998, 59000km, Oborniki Śląskie, spider_2010

Post autor: p3nny »

http://allegro.pl/honda-transalp-xl-600 ... 21321.html

"Dzień dobry wszystkim zainteresowanym,



Zamierzam powoli rozstać się moją Hondą Transalp XL 600V urodzoną w 1998 r.
Honda należy do grupy lepszych trampków, bo ma dwie tarcze hamulcowe z przodu i ładne opływowe światło przednie, a nie takie kwadratowe jak od malucha.

Poniżej zamieszczam bardzo krótki opis:
+ gmole
+ stelaże pod kufry boczne
+ kufer centralny
+ stopka centralna

+ podgrzewane manetki
+ gniazdo zapalniczki (motocyklowe, wodoszczelne)
+ mocowanie do łapki wodoszczelnego etui GPS

+ przerobiona, wygodniejsza 2-poziomowa solidna kanapa
+ zegarek (dla tych co się spieszą do pracy)
+ podwyżki kierownicy z możliwością regulacji (moto jest o rozmiar większe)

+ motoalarm (czujka położenia, kontaktrony na kufer)
+ immobilizer (osobne niezależne urządzenie, nawet jak hultaj dorwie kluczyki to i tak nie odjedzie)

+ akumulator żelowy
+ woltomierz analogowy (taki jest najbardziej wiarygodny), podświetlany na niebiesko
+ amperomierz, podświetlany na niebiesko, zamontowany w desce, nie podłączona
+ miernik temperatury otoczenia (elektroniczny), czujka przy przednim kole

+ prawie nowe klocki hamulcowe tył (nowe były gdy je zakładałem)
+ nowe czerwone klocki hamulcowe przód - nie założone bo jeszcze nie ma potrzeby

+ światła do jazdy dziennej z homologacją [RL] (przełączane wg wytycznych z Rozporządzenia...)
+ światła przeciwmgłowe z homologacją
+ światło stop środkowe z homologacją [S3], długie diodowe, zamontowane wysoko na kufrze

+ klakson dł. 40cm pneumatyczny (nie używać koło cmentarza, bo się budzą) - do tego oryginalny mikroklaksoniczek (wybór przełącznikiem, np. do badań technicznych, ew. kontroli Po**cji)

+ filtr powietrza K&N (zdejmujesz, myjesz, zakładasz i jedziesz)
+ opony Michelin Anakee 2

+ napęd złoty z nową oryginalną zębatką zdawczą (amortyzator drgań), zawsze wilgotny, na samym początku zielonego pola - dłuuuugo posłuży
+ osobno 2 zamiennikowe zębatki zdawcze: jedna nowa, druga prawie nowa
+ olejarka łańcucha (z regulacją elektroniczną i precyzyjnym zaworkiem dławiącym)

+ malowanie custom'owe: kolor owiewek i zbiornika biały + nalepki, pług czarny
+ osobno komplet oryginalnych owiewek z tego egzmeplarza, w oryginalnym czerwonym umaszczeniu z oryginalnymi naklejkami, a także ryskami i pęknieciami oraz oryginalną malutką wgniotką na zbiorniku paliwa: 2x owiewki boczne przednie, 2x owiewki boczne poddupkowe, 1x błotnik zadupkowy, 1x błotnik przedni, 1x czacha, 1x zbiornik paliwa, 1x pług - szary.

Przy montażu akcesoriów (zapalniczka, światła, manetki, alarm, trąbka) dokonano minimalnej koniecznej ingerencji w oryginalną wiązkę elektryczną celem pobrania niezbędnych sygnałów, a całość funkcjonuje na przekaźnikach i posiada osobną wiązkę oraz skrzynkę bezpieczników i nie obciąża zanadto oryginalnej sieci elektrycznej. Istnieje możliwość demontażu i powrotu do wersji fabrycznej.

Wymienne "ubranko" trampka (oryginalne + custom'owe) umożliwia swobodną zmianę umaszczenia i jednoczesną eksploatację. Ewentualnie w razie gleby / poważnej parkingówy / szlifu zmieniamy mu "ciuchy" i jeździmy dalej.

Czynności serwisowe (w tym wymiana płynów ustrojowych) prowadzone na bieżąco.

Moto w ciągłym użytku z wyjątkiem dni mroźnych. Przez ostatnie kilka lat miał jednego kierownika, nie pożyczany, nie żyłowany, nie latał w terenie.



Koszt akcesoriów oceniam na ok. 6,5 kPLN nie licząc robocizny, a więc wychodzi, że sam łysy trampek będzie od nich tańszy, ale (niestety / na szczęście) sprzedaję całość.

Silnik jeszcze nie dotarty, tylko 57 kkm, czerwonego pola nie zaznał - przynajmniej za mojej kadencji. Średnie spalanie w ruchu mieszanym: 4,5 - 4,8 l/100km.

Opcja "Kup teraz" po wcześniejszych oględzinach pojazdu.
Ze względu na zamieszczenie ogłoszenia w innych mediach, zastrzegam sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
"
Obrazek

Bardzo proszę o jakieś informacje.
http://www.pah.org.pl/o-pah/8/
Zalecenia:
1x dziennie przez 365dni
Awatar użytkownika
arthec
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 117
Rejestracja: 17.02.2012, 17:14
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Krakow

Re: XL 600V, 1998, 57kkm, Pęgów

Post autor: arthec »

to jest forumowe moto.

Wystawione bylo jakis czas temu: http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 68&t=11112

Moze Ci to pomoze w jakis sposob.
Awatar użytkownika
p3nny
wiejski tuningowiec
wiejski tuningowiec
Posty: 98
Rejestracja: 13.10.2011, 17:42
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Płock

Re: XL 600V, 1998, 57kkm, Pęgów

Post autor: p3nny »

Hmm dzięki niemniej informacji tam co kot napłakał ale może ktoś od tego czasu był oglądał...
http://www.pah.org.pl/o-pah/8/
Zalecenia:
1x dziennie przez 365dni
Awatar użytkownika
piotreklodz
wypruwacz wydechów
wypruwacz wydechów
Posty: 1001
Rejestracja: 04.11.2009, 21:00
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Kurowice

Re: XL 600V, 1998, 57kkm, Pęgów

Post autor: piotreklodz »

Forumowe moto.... chyba trochę na wyrost powiedziane (11 postów w tym dwa w temacie swojej sprzedaży i pewnie jeden z powitalni).

Cena dodatków raczej mocno naciągnięta i większość przeciętnemu użytkownikowi zbędna, swoją drogą ciekawe ile waży z tym całym okablowaniem :smile:

I żeby było jasne - to nie znaczy że moto jest złe :wink:
Tylko Honda -> XL600V + XR 400R = :-)
Awatar użytkownika
p3nny
wiejski tuningowiec
wiejski tuningowiec
Posty: 98
Rejestracja: 13.10.2011, 17:42
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Płock

Re: XL 600V, 1998, 57kkm, Pęgów

Post autor: p3nny »

@Piotrek jasna sprawa.
Nie macie nic tam w pięknym mieście Łodzi?:)
http://www.pah.org.pl/o-pah/8/
Zalecenia:
1x dziennie przez 365dni
Awatar użytkownika
arthec
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 117
Rejestracja: 17.02.2012, 17:14
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Krakow

Re: XL 600V, 1998, 57kkm, Pęgów

Post autor: arthec »

piotreklodz pisze:Forumowe moto.... chyba trochę na wyrost powiedziane

forumowe w sensie obecne na forum. Niekoniecznie znane i zbadane.

Motek na tyle charakterystyczny, ze kojarzylem to ogloszenie. A fakt, ze teraz nie jest wystawiany na forum to dla mnie jakis tam - pewnie nieslusznie, ale jednak - sygnal "in minus".
Chociaz wydaje mi sie, ze moto pewnie w porzadku, ale staralbym sie kupic bez tych wszystkich szpargalow, ktore zawyzaja cene do nierozsadnego poziomu.
Awatar użytkownika
evoluzione
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 913
Rejestracja: 23.08.2012, 22:24
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Kurów

Re: XL 600V, 1998, 57kkm, Pęgów

Post autor: evoluzione »

Do dzisiaj uważałem, że zegarek przeszczepiony do mojego TA z Fiata Uno wygląda "pokracznie", ale po tym co tam (w ogłoszeniu) zobaczyłem stwierdzam, że mam oryginał :omg:
Są:
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
Awatar użytkownika
Radek
miejski lanser
miejski lanser
Posty: 397
Rejestracja: 20.06.2011, 23:00
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Garwolin

Re: XL 600V, 1998, 57kkm, Pęgów

Post autor: Radek »

evoluzione pisze:Do dzisiaj uważałem, że zegarek przeszczepiony do mojego TA z Fiata Uno wygląda "pokracznie", ale po tym co tam (w ogłoszeniu) zobaczyłem stwierdzam, że mam oryginał :omg:
aż dziwne, że nie wymienił jako akcesorium dodatkowe - zegarek z budzikiem.
pszemek7
romeciarz
romeciarz
Posty: 28
Rejestracja: 30.07.2013, 17:50
Mój motocykl: nie mam jeszcze TA

XL600V,1998, 59000km, Oborniki Śląskie, spider_2010

Post autor: pszemek7 »

Witam to znowu ja Wam głowę zawracam ale znalazłem chyba swojego wymarzonego Trampciusza :D

Link do aukcji:
http://allegro.pl/honda-transalp-xl-600 ... 77017.html

Opis aukcji:
Dzień dobry wszystkim zainteresowanym,



Zamierzam powoli rozstać się moją Hondą Transalp XL 600V urodzoną w 1998 r.
Honda należy do grupy lepszych trampków, bo ma dwie tarcze hamulcowe z przodu i ładne opływowe światło przednie, a nie takie kwadratowe jak od malucha.

Poniżej zamieszczam bardzo krótki opis:
+ gmole
+ stelaże pod kufry boczne
+ kufer centralny
+ stopka centralna

+ podgrzewane manetki (a także zwykłe oryginalne)
+ gniazdo zapalniczki (motocyklowe, wodoszczelne)
+ mocowanie do łapki wodoszczelnego etui GPS

+ przerobiona, wygodniejsza 2-poziomowa solidna kanapa
+ zegarek (dla tych co się spieszą do pracy)
+ podwyżki kierownicy z możliwością regulacji (moto jest o rozmiar większe)

+ motoalarm (czujka położenia, kontaktrony na kufer)
+ immobilizer (osobne niezależne urządzenie, nawet jak hultaj dorwie kluczyki to i tak nie odjedzie)

+ akumulator żelowy (nowy, miesięczny)
+ woltomierz analogowy (taki jest najbardziej wiarygodny), podświetlany na niebiesko
+ amperomierz, podświetlany na niebiesko, zamontowany w desce, wskaźnik nie podłączony
+ miernik temperatury otoczenia (elektroniczny), czujka przy przednim kole

+ prawie nowe klocki hamulcowe tył (nowe były gdy je zakładałem)

+ światła do jazdy dziennej z homologacją [RL] (przełączane wg wytycznych z Rozporządzenia...)
+ światła przeciwmgłowe z homologacją
+ światło STOP środkowe z homologacją [S3], długie diodowe, zamontowane wysoko na kufrze

+ klakson/trąba dł. 40 cm pneumatyczny (nie używać koło cmentarza, bo się budzą) - do tego oryginalny mikroklaksoniczek (wybór przełącznikiem, np. do badań technicznych, ew. kontroli Po**cji)

+ filtr powietrza K&N (zdejmujesz, myjesz, zakładasz i jedziesz)
+ opony Michelin Anakee 2

+ napęd złoty z nową oryginalną zębatką zdawczą (amortyzator drgań), zawsze wilgotny, na samym początku zielonego pola - dłuuuugo posłuży
+ osobno 2 zamiennikowe zębatki zdawcze: jedna nowa, druga prawie nowa
+ olejarka łańcucha (z regulacją elektroniczną i precyzyjnym zaworkiem dławiącym)

+ malowanie custom'owe: kolor owiewek i zbiornika biały + nalepki, pług czarny
+ osobno komplet oryginalnych owiewek z tego egzemplarza, w oryginalnym czerwonym umaszczeniu z oryginalnymi naklejkami, a także ryskami i pęknieciami oraz oryginalną malutką wgniotką na zbiorniku paliwa:2x owiewki boczne przednie, 2x owiewki boczne poddupkowe, 1x błotnik zadupkowy, 1x błotnik przedni, 1x czacha, 1x zbiornik paliwa, 1x pług - szary (+1000 PLN).

Przy montażu akcesoriów (zapalniczka, światła, manetki, alarm, trąbka) dokonano minimalnej koniecznej ingerencji w oryginalną wiązkę elektryczną celem pobrania niezbędnych sygnałów, a całość funkcjonuje na przekaźnikach i posiada osobną wiązkę oraz skrzynkę bezpieczników i nie obciąża zanadto oryginalnej sieci elektrycznej. Istnieje możliwość demontażu i powrotu do wersji fabrycznej.

Wymienne "ubranko" trampka (opcja) umożliwia swobodną zmianę umaszczenia i jednoczesną eksploatację. Ewentualnie w razie gleby / poważnej parkingówy / szlifu zmieniamy mu "ciuchy" i jeździmy dalej.

Czynności serwisowe (w tym wymiana płynów ustrojowych) prowadzone na bieżąco.

Moto w ciągłym użytku z wyjątkiem dni mroźnych. Przez ostatnie kilka lat miał jednego kierownika, nie pożyczany, nie żyłowany, nie latał w terenie.

Koszt akcesoriów oceniam na ok. 5,5 kPLN, a więc wychodzi, że sam łysy trampek będzie od nich tańszy, ale (niestety / na szczęście) sprzedaję całość.

Silnik jeszcze nie dotarty, tylko 59000 km, czerwonego pola nie zaznał - przynajmniej za mojej kadencji (25000 km). Średnie spalanie w ruchu mieszanym: 4,5 - 4,8 l/100 km.

Opcja "Kup teraz" po wcześniejszych oględzinach pojazdu.
Ze względu na zamieszczenie ogłoszenia w innych mediach, zastrzegam sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.

Fotki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kurcze nie mój przedział cenowy ale chyba warto co? Już kombinuje skąd tu kasy nastukać więcej. Znane komuś jest te moto? Aż dziwne żeby nie było nigdy na forum?
Fizolof
miejski lanser
miejski lanser
Posty: 358
Rejestracja: 25.06.2013, 22:39
Mój motocykl: XL600V

Re: XL600V,1998, 59000km, Oborniki Śląskie, spider_2010

Post autor: Fizolof »

Hmm, pare razy mijałem się z nim we Wrocku, bo to dość charakterystyczny motocykl. On chyba nie jest na forum. Mijałem się z nim na trasie, więc wiem tylko tyle, że właściciel nie bal się nim jeździć :lol:
Awatar użytkownika
ant6
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 849
Rejestracja: 17.03.2013, 20:10
Mój motocykl: nie mam motocykla
Lokalizacja: Wrocław

Re: XL600V,1998, 59000km, Oborniki Śląskie, spider_2010

Post autor: ant6 »

fajny ma zegarek :), razem z budzikiem :lol:
If nobody hates you, you're doing something wrong
Awatar użytkownika
grad74
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2689
Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Siechnice

Re: XL600V,1998, 59000km, Oborniki Śląskie, spider_2010

Post autor: grad74 »

Tiaaa śliczna ta CH Ą D A, też go oglądałem na Allegro. Wg mnie godny obejrzenia. A jak będziesz potrzebował pomocy to się możemy karnąć do Obornik.
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).

Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Awatar użytkownika
ant6
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 849
Rejestracja: 17.03.2013, 20:10
Mój motocykl: nie mam motocykla
Lokalizacja: Wrocław

Re: XL600V,1998, 59000km, Oborniki Śląskie, spider_2010

Post autor: ant6 »

Jakbyś Grzegorz jechał to karnę się z Tobą jak co :-)
If nobody hates you, you're doing something wrong
Awatar użytkownika
evoluzione
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 913
Rejestracja: 23.08.2012, 22:24
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Kurów

Re: XL600V,1998, 59000km, Oborniki Śląskie, spider_2010

Post autor: evoluzione »

Ten TA, był już na forum w "poradach" albo w "giełdzie" i pamiętam, że jest do sprzedania od dawna , jak znajdę temat do dorzucę. Pamiętam jak jeszcze kosztował ponad 10tyś. :smile:
Ostatnio zmieniony 31.07.2013, 21:53 przez evoluzione, łącznie zmieniany 2 razy.
Są:
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
Awatar użytkownika
grad74
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2689
Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Siechnice

Re: XL600V,1998, 59000km, Oborniki Śląskie, spider_2010

Post autor: grad74 »

ant6 pisze:Jakbyś Grzegorz jechał to karnę się z Tobą jak co :-)
Oki , z największą chęcią. Może w końcu uda się razem polatać :lol: A jak kolego nie będzie go chciał kupić to i tak pojedziemy i tak go zareklamujemy że weźmie :wink: :tongue:
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).

Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Awatar użytkownika
evoluzione
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 913
Rejestracja: 23.08.2012, 22:24
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Kurów

Re: XL600V,1998, 59000km, Oborniki Śląskie, spider_2010

Post autor: evoluzione »

A nie mówiłem :cool:

http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=73&t=13061 --- porady,a w poradach link do ogłoszenia
Są:
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
pszemek7
romeciarz
romeciarz
Posty: 28
Rejestracja: 30.07.2013, 17:50
Mój motocykl: nie mam jeszcze TA

Re: XL600V,1998, 59000km, Oborniki Śląskie, spider_2010

Post autor: pszemek7 »

dzieki wielkie za zainteresowanie. najwiekszy problem to to ze nie mam takiej kasy i musialbym sie zapozyczyc. wizualnie maszynka mi sie podoba bo nawiazuje do oryginalnego malowania pierwszych trampkow. Biale malowanie bylo najlepsze. A czy owiewka z przodu nie wyglada jakos dziwnie? Moze przez ta krotka szybe. Musze sie z tematem przespac jak cos bede do Was zagadywal to bysmy razem tam podskoczyli.
Mam pytanie po co ten voltomierz i amperomierz? to chyba zbedne patenty?
wyslane z lenovo a820
Awatar użytkownika
grad74
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2689
Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Siechnice

Re: XL600V,1998, 59000km, Oborniki Śląskie, spider_2010

Post autor: grad74 »

No właśnie że są one baaardzo potrzebne. Jak poczytasz troszki FTA o problemach z ładowaniem itp to się przekonasz. Ja nie znam tego sprzedającego i nie próbuję tu robić sztucznej reklamy , ale powiem Ci jedno że TA doinwestowany i w dobrym stanie ( a ten na taki wygląda) ma swoją cenę, bo jak kupisz szrota to potem będziesz musiał na dzień dobry wywalić sporo kaski na doprowadzenie do stanu używalności. A tak na prawdę w motkach nie płaci się za rocznik ale za stan motka. A ten jest śliczny i inny niż inne :wub: . No to może ten? http://otomoto.pl/honda-transalp-600-v-M3737071.html .
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).

Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Adampio
młody podróżnik
młody podróżnik
Posty: 1945
Rejestracja: 21.10.2012, 17:32
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Warszawa-Środmieście

Re: XL600V,1998, 59000km, Oborniki Śląskie, spider_2010

Post autor: Adampio »

Amperomierz, tylko jeśli bocznikowy. Taki przez ktory idzie cale zasilanie poza rozrusznikiem odradzam. Za to woltomierz bardzo przydatny. Ciekawe, ze te mierniki sa wbudowane w wypelnienie zegarow i maja okrągle podwyzszenia. Ktoras wersja 600tki tak miala, czy ja mam zwidy?
pszemek7
romeciarz
romeciarz
Posty: 28
Rejestracja: 30.07.2013, 17:50
Mój motocykl: nie mam jeszcze TA

Re: XL600V,1998, 59000km, Oborniki Śląskie, spider_2010

Post autor: pszemek7 »

grad74 pisze:No właśnie że są one baaardzo potrzebne. Jak poczytasz troszki FTA o problemach z ładowaniem itp to się przekonasz. Ja nie znam tego sprzedającego i nie próbuję tu robić sztucznej reklamy , ale powiem Ci jedno że TA doinwestowany i w dobrym stanie ( a ten na taki wygląda) ma swoją cenę, bo jak kupisz szrota to potem będziesz musiał na dzień dobry wywalić sporo kaski na doprowadzenie do stanu używalności. A tak na prawdę w motkach nie płaci się za rocznik ale za stan motka. A ten jest śliczny i inny niż inne :wub: . No to może ten? http://otomoto.pl/honda-transalp-600-v-M3737071.html .
Nie no tu cena czyni cuda :D Swoją drogą o co chodzi z tymi ogłoszeniami wyłącznie na eksport? Są to ogłoszenia Niemców?

A w trampku wyżej dowiedziałem się, że opony są stare ile kosztuje taki dobry komplet z lekką kostką ale nadającą się również na asfalt?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości