Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Dzięki Transalpowi nabrałeś doświadczenia i chcesz zrobić następny krok w motocyklowej przygodzie?
Tu znajdziesz kącik poświęcony innym jednośladom.
Awatar użytkownika
souler
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 442
Rejestracja: 27.05.2011, 09:52
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Kraków

Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: souler »

ryve pisze: Edit: Cena podejrzanie niska, ale jeśli facet faktycznie taki zarobiony jak pisze a na dodatek ma drugie moto (takie informacje podawał we wcześniejszych wersjach tego ogłoszenia), to może warto go sprawdzić - o ile aktualny oczywiście: http://allegro.pl/triumph-tiger-955-i-e ... 10719.html
Nieaktualne :tongue: . Ja go kupiłem za 7500, a Jacek meches go oglądał. Gość faktycznie ma drugie moto - GSXR. To właśnie było to "okazyjnie" :ok:
Kuzomen
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 69
Rejestracja: 28.10.2010, 16:04
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Koszalin/Maszkowo

Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: Kuzomen »

Pierwsze tankowanie po zmianie mapy: 6,22 l/100km czyli ok. 0,5 l/100 km więcej.
Jednak wynik nie jest miarodajny bo styl jazdy był raczej podyktowany chęcią sprawdzenia osiągów. Po kilku tankowaniach wynik będzie bardziej obiektywny.
Jak na razie jestem zadowolony a czasami nawet pozytywnie zaskoczony zmianą. :ok:
Awatar użytkownika
Baran
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 845
Rejestracja: 12.01.2010, 19:46
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Warszawa

Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: Baran »

Kuzomen pisze:Pierwsze tankowanie po zmianie mapy: 6,22 l/100km czyli ok. 0,5 l/100 km więcej.
Jednak wynik nie jest miarodajny bo styl jazdy był raczej podyktowany chęcią sprawdzenia osiągów. Po kilku tankowaniach wynik będzie bardziej obiektywny.
Jak na razie jestem zadowolony a czasami nawet pozytywnie zaskoczony zmianą. :ok:
A z jakimi prędkościami latałeś? Bo u mnie na standardowej mapie między przelotową 100 km/h a przelotową 160km/h jest rozstrzał 5,5l/100km - 8l/100 km, a miasto w trybie gaz - hebel = 7l/100km.
Może wszystko jest w normie? :)

PS
souler pisze:Nieaktualne :tongue: . Ja go kupiłem za 7500, a Jacek meches go oglądał. Gość faktycznie ma drugie moto - GSXR. To właśnie było to "okazyjnie" :ok:
Gratulacje! Niech Tygrych dobrze służy. Mam nadzieję wypić z Wami chłopaki (o których wiem) - z Kuzomenem, Wilczkiem i Wojsem jakieś bruderszaftowe piwko. Wiem, że przynajmniej 2 osoby szukają aktualnie jeszcze Tygrysa z zamiarem kupna, więc może będzie nas jeszcze ciut więcej :ok: A póki co, szerokości!

PS2 Gdyby ktoś chciał mnie jeszcze o coś podpytać na priv - jutro wyjeżdżam na dwutygodniowy urlop bez dostępu do netu, więc nie odpowiem dopóki nie wrócę. Ale np. Wojs sam 'rozebrał' swojego Tygrycha na części pierwsze (i poskładał z powrotem tak, że jeździ), więc być może też posłuży pomocą :) (nie konsultowałem z nim tej rekomendacji).
__
... >> Transalp XL650V >> Triumph Tiger 955i + bzyk-smrodziuch (Honda Pantheon 150 2T)
Startujemy z polskim forum Triumph Tiger - http://www.tigerforum.pl/
Kuzomen
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 69
Rejestracja: 28.10.2010, 16:04
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Koszalin/Maszkowo

Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: Kuzomen »

Prędkości 120-140 (kilka razy trochę szybciej ale to raczej krótko). Do tego jakieś 20% miasta.
Awatar użytkownika
souler
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 442
Rejestracja: 27.05.2011, 09:52
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Kraków

Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: souler »

Dość duże spalanie Wam wychodzi albo może ja za mało cisnę, bo za cienki jeszcze jestem, ale najechałem 2300 km i spalanie takie:
Trasa zadupiami, prędkościami 90 - 150 większość w okolicy 120 - 5,0 L
Miasto - 5,8 - 6.0 L. Przy jeździe emeryckiej wyszło 5,2 L
Mieszana (230 km trasa/ponad 120 km miasto) - 5,6 L
Liczone pełnymi bakami.
Kuzomen
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 69
Rejestracja: 28.10.2010, 16:04
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Koszalin/Maszkowo

Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: Kuzomen »

Przez ostatnie 2 lata/ ok.25000 km średnia była 5,8. Jeżdżę dość szybko ale nie "do odcinki".
W tym roku byłem na Białorusi gdzie jeździliśmy bardzo przepisowo (90-100 km/h) i spalanie wyszło ok. 4,8. :grin:
Awatar użytkownika
wilczek
szorujący kolanami
szorujący kolanami
Posty: 1831
Rejestracja: 05.03.2012, 13:45
Mój motocykl: inne endurowate moto

Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: wilczek »

Najniższe spalanie poniżej 4,5 ( jazda z Wisły do Łodzi w grupie, max prędkość 90km/h :lol: ), najwyższe ok 9- jazda ma maxa po autostradzie, dystans ok 300km.

Ale... przecież nie kupuje się litrowego moto, żeby palił mniej niż skuterek :wink: :lol:

Baran, rób stronę klubową i forum... Ruszysz, to i użyszkodników będzie więcej- teraz są gościnnie na innych forach... :wink: a wbrew pozorom,tygrysów różnych, troszkę po kraju biega... :thumbsup:
Kuzomen
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 69
Rejestracja: 28.10.2010, 16:04
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Koszalin/Maszkowo

Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: Kuzomen »

A ja dzisiaj dostałem centralnie na czoło wroną w łeb, przy 110km/h. Tygrys zapolował :pob: Po zmianie mapy stał się nieprzewidywalny.
Awatar użytkownika
wilczek
szorujący kolanami
szorujący kolanami
Posty: 1831
Rejestracja: 05.03.2012, 13:45
Mój motocykl: inne endurowate moto

Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: wilczek »

Wgrałeś mapę lotniczą :niewiem: :haha:
Awatar użytkownika
souler
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 442
Rejestracja: 27.05.2011, 09:52
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Kraków

Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: souler »

Panowie, mam pytanie z innej beczki: gdzie i czy znajduje się regulacja wysokości zawieszenia w tygrysie?
Kuzomen
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 69
Rejestracja: 28.10.2010, 16:04
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Koszalin/Maszkowo

Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: Kuzomen »

Możesz regulować tylko tylny amor w zależności od obciążenia.
Awatar użytkownika
falco
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 5547
Rejestracja: 06.04.2010, 16:06
Mój motocykl: nie mam motocykla
Lokalizacja: K-J

Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: falco »

Cholera, może to jest dla mnie jakaś alternatywa...? :niewiem: Choć z 2 strony T.Apacz jest na maxa przeze mnie doposażony i sprawdzony, pękło 50 tys km bez najmniejszej usterki (nie liczę eksploatacji), ale fakt brakuje mi szybkiego (komfortowego) przemieszczania z miasta A do Z.
Tylko ten specyficzny wygląd i ograniczony do minimum dostęp do rożnych akcesoriów dla Tyrysków (porównując do Trampków), choć tematu nie znam, to mam obawy.

Hmm... :cool:
Pozdr! falco
...nie ma boga i Motóra...


Czas Diabła... oto Łezka...
Awatar użytkownika
tomekpe
młody podróżnik
młody podróżnik
Posty: 2476
Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Milanówek

Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: tomekpe »

Falco, nie możesz tego zrobić, najpierw musisz dostać wymarzony czerwony bak w oryginalnym lakierowaniu! :)

A poważniej.. widzę że chyba prawie wszystkich kusi ta opcja dodatkowych 50 koników. Cóż, Trampek jest kochany i poczciwy ale moc silnika nie jest jego mocną stroną. Tylko, że lepsze jest wrogiem dobrego - a na dwa motocykle mnie na razie nie stać.
Awatar użytkownika
souler
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 442
Rejestracja: 27.05.2011, 09:52
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Kraków

Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: souler »

Kuzomen pisze:Możesz regulować tylko tylny amor w zależności od obciążenia.
Regulacja pod siedzeniem?

Falco przejedź się tygrysem, a będziesz miał sytuację rozjaśnioną :grin:
Kuzomen
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 69
Rejestracja: 28.10.2010, 16:04
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Koszalin/Maszkowo

Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: Kuzomen »

Dokładnie, pod siedzeniem.
Awatar użytkownika
spaw
emzeciarz agroturysta
emzeciarz agroturysta
Posty: 321
Rejestracja: 10.09.2013, 22:24
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Tychy

Re: Odp: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: spaw »

Panowie, a kto z Was (tygrysiątek) wybiera się ną jesienny zlot do Scyzorykowa?
Jakoś w okolicy nie mogę znaleźć żadnego Tygrysa żeby chociaż dotknąć palcem i porównać z moim Trampkiem...
"When you're traveling, you are what you are right there and then.
People don't have your past to hold against you.
No yesterdays on the road"
Awatar użytkownika
Wolo
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 3484
Rejestracja: 05.11.2008, 15:12
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Poznań

Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: Wolo »

jeśli 1050 Cię interesuje...
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa.
Awatar użytkownika
souler
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 442
Rejestracja: 27.05.2011, 09:52
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Kraków

Re: Odp: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: souler »

spaw pisze:Panowie, a kto z Was (tygrysiątek) wybiera się ną jesienny zlot do Scyzorykowa?
Jakoś w okolicy nie mogę znaleźć żadnego Tygrysa żeby chociaż dotknąć palcem i porównać z moim Trampkiem...
Jestem zapisany, ale żona uświadomiła mi, że może wtedy rodzić więc odpadam :egh: . Ale zapraszam do Krakowa, będziesz mógł dotknąć wszystkimi palcami :lol:
Awatar użytkownika
Nadol
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 3272
Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Marki

Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: Nadol »

Gdyby ktoś szukał... Na FAT pojawiło się ogłoszenie o sprzedaży tygryska.
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=21695

Cytuję:

Kolega ma na sprzedaż swoj motocykl, który użytkuje ~ 2 sezony.

Triumph Tiger 955 i, 2002 r. 66 600 km, sprowadzony z Niemiec, pierwszy właściciel w PL.

W zeszłym roku założone nowe opony Dunlop Roadsmart II, dodatkowo posiada:

- gmole
- gniazdo zapalniczki
- centralny kufer Triumph'a + boczne HepcoBecker
- olejarka Scottoiler z większym zbiorniczkiem na olej
- oryginalne podgrzewane manetki
- poszerzona dźwignia hamulca tył

Niebawem wymiana oleju, dla zdecydowanego klienta olej + filtr i wymiana w cenie motocykla przy podpisywaniu umowy

Motocykl obecnie bez wkładu finansowego. Wsiadać i jechać

Cena: 10 500 zł do negocjacji.

Bartek, 604 607 729

Obrazek
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V

"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
Awatar użytkownika
wojtekk
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 5506
Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa

Re: Tiger 955i (lub zbliżony) a Transalp

Post autor: wojtekk »

Ja mam takie pytanie (laika). Czy podnóżki nie są cofnięte w porównaniu do TA, AT, czy XTZ? W tamtych motocyklach są bardziej do przodu (tak rozumuję ze zdjęć) - by jak się stoi można było dobrze prowadzić moto. Tiger jest bardziej szosowy i bardziej cofnięte są podnóżki?

Podstawowy plus dla mnie - cena :)
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości